Mini Rodini - Kertokaa mikä näissä maksaa?
http://www.huuto.net/kohteet/mini-rodini-karhu-housut-koko-80_86/298077350?ref=tf-huuto-vauva-text-2
en ymmärrä tuota Mini Rodini hehkutusta. Onko lapseni jäänyt jostain paitsi kun en ole pukenut häntä Mini rodineihin.
Kommentit (36)
Ihan kivoja malleja. Olen katsellut Mini Rodinin vaatteita Stockalla. En kuitenkaan ostaisi pienelle lapselle mitään kovin kallista, koska arkikäytössä menevät pilalle/likaisiksi kuitenkin melko nopeasti eikä niitä edes voi käyttää pitkään kun tenava kasvaa vaatteistaan ulos nopeasti. Eivät minusta ole mitenkään erikoisen laadukkailta vaikuttavia, mutta ihan nättejä.
Löysin myös Huutonetistä kyseisen merkin bodyn, jossa tahra. Voittava huuto tällä hetkellä 53 €... Mitä!!!!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:44"]
Ihan kivoja malleja. Olen katsellut Mini Rodinin vaatteita Stockalla. En kuitenkaan ostaisi pienelle lapselle mitään kovin kallista, koska arkikäytössä menevät pilalle/likaisiksi kuitenkin melko nopeasti eikä niitä edes voi käyttää pitkään kun tenava kasvaa vaatteistaan ulos nopeasti. Eivät minusta ole mitenkään erikoisen laadukkailta vaikuttavia, mutta ihan nättejä.
[/quote]
Lisään nyt vielä, että mielestäni vain osa on nättejä. Minun silmääni aika rumiakin vaatteita on brändin sivustolla.
En lapselleni viitsisi tuollaisia pöksyjä ostaa. Miksi maksaa noin paljon yksistä housuista joita lapsi ehtii käyttää todella vähän aikaa. Ei mun mielestä ole mitenkään upeat enkä tunnistaisi näitä merkkivaatteeksi jos näkisin jonkun tenavan päällä.
Eikös olekin aika jännää että pyöritellään silmiä ja mietitään mihin naapuri rahansa laittaa. Itse en käsitä miksi joku haluaa lapsensa pukea Hello Kittyyn, mutta olen sen pulman itse hoitanut sillä etten osta Hello Kitty vaatteita.
Mun lapsilla on Mini Rodinia paljonkin, ne ovat laadukkaita, kauniita (mun mielestä) ja todellakin helppoja myydä eteenpäin.
Mutta jokainen taplaa tyylillään, ärsyttää kun pitää jeesustella.
En vain ymmärrä kun eihän nuo maksa uutenakaan noin paljoa? Miksi maksaa käytetystä vaatteesta lähes tuplahinta? Olkoonkin miten laadukkaita tahansa..
Aina joku merkki on in ja nyt se on Mini Rodini. Minusta ne on rumia, mutta olen ehkä niihin liian vanha, syntynyt 70-luvulla, uppoaa varmaan paremmin 80-luvun äiteihin. Ja saahan lastenvaatteisiin hurahtaa, jollainhan sitä pitää pikkulapsiaikaa piristää. Ja varsinkin jos myy käytetyt vaatteet eteenpäin. Onhan se harrastus sekin. Ja jotain vaatteita lapsella pitää olla, miksei siis ostaisi sellaisia, joista itse pitää.
Ihan pimeetä touhua. En ole koskaan ymmärtänyt miksi lastenvaatteisiin syydetään järjettömiä summia. Meillä vaatteet likaantuu, kun lapset harjoittelee syömistä tai pottailua, maalaa, piirtää tms. Ei meidän lasten vaatteita juuri eteenpäin pysty myymään. Ulkovaatteisiin tosin satsataan, koska ulkoillaan paljon.
Ja Hello Kittyä ostetaan, koska lapsi siitä ITSE tykkää. Lapsi ei ole mulle näyttelyesine..
Minusta ne printit ovat kauniita, ja olen vähän kade, ettei niistä tehdä aikuisille vaatteita (minulla ei siis ole lapsia).
Ymmärrän kyllä jos halutaan ostaa lapselle laadukasta vaatetta. Mutta sitä en ymmärrä miksi maksetaan käytetystä vaatteesta kolminkertainen hinta??
Miksi ei osteta kaupasta sopivan kokoista paljon halvemmalla??Kuitenkin tota rodiniakin on myynnissä edelleen.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:36"]
Miksi ei osteta kaupasta sopivan kokoista paljon halvemmalla??Kuitenkin tota rodiniakin on myynnissä edelleen.
[/quote]
Rodinilta tulee limited määrä vaatteita per sesonki myyntiin, vanhat kuosit ei toistu, sitt kun jotkut alkaa haluamaan esim. tanssivia karhuja niin niistä käydään kovaa kauppaa. Siksi.
[/quote]
Että ihan limited määrä. Anteeksi mutta nauratti :)
Huono laatu. Molo, Lindex, Pop jne ovat laadultaan parempia.
Jos katsoo käytettyjä vaatteita ks merkiltä niin aika kamalassa kunnossa ovat.
Ostaisin vain uutena kirpparilta tai alesta enkä kauhtunutta kuosia ylihinnoiteltuna.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 22:36"]
Rodinilta tulee limited määrä vaatteita per sesonki myyntiin, vanhat kuosit ei toistu, sitt kun jotkut alkaa haluamaan esim. tanssivia karhuja niin niistä käydään kovaa kauppaa. Siksi.
Jännä myyntikonsepti. Ja menee mammoille joilla ei ole omaa makua ihan suoraan. Jopa täysin virttyneet paidat ostetaan lapsille. Pk täti katsoo että onpa köyhä perhe.
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin aika jännää että pyöritellään silmiä ja mietitään mihin naapuri rahansa laittaa. Itse en käsitä miksi joku haluaa lapsensa pukea Hello Kittyyn, mutta olen sen pulman itse hoitanut sillä etten osta Hello Kitty vaatteita.Mun lapsilla on Mini Rodinia paljonkin, ne ovat laadukkaita, kauniita (mun mielestä) ja todellakin helppoja myydä eteenpäin.
Mutta jokainen taplaa tyylillään, ärsyttää kun pitää jeesustella.
Mitä se muille kuuluu mitä me ostetaan. Tai mikä meidän lapsen nimeksi tuli. Harmittaako,kun ei olla massaa. Lapsen nimi ei todella ole se Aino tai Iina tai Oona tai mitä lie näitä perusnimiä. Ja meillä on työpaikat ja hyvät palkat niin ostamme kyllä laatua.
Mun mielestä mini rodinin kuosit ovat rumia. Ne on joillekin statusvaatteita. Lähinnä bloggaaville äideille, joille lapsi on oman tyylin jatke. Tyhmä se on joka maksaa...
Hello Kitystä ja Cars ym printeistä en tykkää minäkään, mutta lapset saa niitä jos he haluaa! Kyllä minun mielestä lapsen pitää saada toteuttaa itseään pukeutumalla, vanhempi katsoo että tulee säähän sopivat vaatteet.