Mikä saa 40-vuotiaan äidin käyttäytymään fb:ssa näin?
Hänellä on profiilikuvana ihan kaunis kuva, mutta rintavarustus on kovinkin esillä kuvassa (silikonit). Hänelle on kommentoitu tästä rintavarustuksesta miespuoleisilta kavereilta. Nainen on vain kommentoinut näihin takaisin jotain hymiötä tms.
Hänellä on lapsia ja ikää tosiaan jo 40. Sinkku.
Mikä sää aikuisen naisen käyttäytymään näin? Mikä meihin aikuisiin naisiin on mennyt? Tunnen suunnatonta myötähäpeää tätä naista kohtaan.
Kateuskorttia ei kannata tähän keskusteluun vetää, kuinka voisin olla kateellinen hänelle?
Mutta kertokaa miksi tähän on menty?
Kommentit (24)
Jos hän vaikka pitää saamastaan huomiosta? Miksi hänen käytöksensä on sinulle ongelma?
Onpa erikoista jos haluaa olla viehättävä ja edukseen kuvissa. Nainen se äitikin on.
Ihme tiukkapipoilua sullakin vuonna 2014.
Olisitteko itse halunneet lapsina/nuorina lukea netistä äitinne rintoihin liittyviä kommentteja? Joskus voisi miettiä käyttäytymistään netissä, varsinkin jos on lapsia.
Ei meihin aikuisiin naisiin ole mikään mennyt. Silikonit laittaneisiin iskee joku ihana tissiylpeys, niitä ei voi olla esittelemättä.
No jos on isommatkaan tisut, saa miehen suunnilleen helpommin. Järkeä ei tarvitse olla, jos on tissit. Miehet katsoo niitä, eihän ne muuta tarvii. Ainakin hetken nussimiseen ne on sopivat. Aikuinen mies kai arvostaa myöhemmin jotain muutakin. Ko. äidillä ei ole älyä eikä itsetuntoa mutta onhan sillä tissit, saattaa saada jonkun taletaalasmaan, ainakin hetkeksi naimaan.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:27"]
Olisitteko itse halunneet lapsina/nuorina lukea netistä äitinne rintoihin liittyviä kommentteja? Joskus voisi miettiä käyttäytymistään netissä, varsinkin jos on lapsia.
[/quote]
Miksi kukaan puolustaja ei vastaa tähän kysymykseen mitään?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Mä en lueskelisi netistä äitini juttuja, jos olisin teini. Joten en tietäisi moisesta. Ja ainahan on kausia, kun vanhempiaan häpeää, sama kai mistä syystä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:54"]
[/quote]
[/quote]
Mä en lueskelisi netistä äitini juttuja, jos olisin teini. Joten en tietäisi moisesta. Ja ainahan on kausia, kun vanhempiaan häpeää, sama kai mistä syystä.
[/quote]
Mä ainakin lukisin vanhempieni juttuja, jos olisin teini.
Ja eihän se nyt ihan sama ole mistä syytä vanhempiaan häpeää.
Ei todellakaan.
Mulle on aivan sama mitä kuvia ihmiset itsestään julkasee, mutta särähti vaan korvaan toi kommentti.
Nykyinen nuoruuden ihannointi; teinit tekevät kaikkensa näyttääkseen 20-vuotiailta, samoin tekevät 40 - 50 vuotiaat naisetkin. Ja molemmat yleensä yhtä säälittävin lopputuloksin; herutuskuvia, keikistelyä, kokovartalokuvia tismalleen samalla ilmeellä joka kuvassa ja jalkaterät sisäänpäin käännettyinä ja sitten ne kuuluisat duck-facet, jotka luojan kiitos on jo vähenemään päin toviksi.
"kuumempi kuin tyttäreni" -ohjelma oli todellinen wt-ohjelma, jos sitä sattui kukaan koskaan katsomaan.
En tiiä miksi ihmeessä kukaan fiksu nainen haluaa itsestään tuollaisia kuvia ottaa, ja toivon kovasti ettei mulle itselleni iske sellaista ikäkriisiä että ajaisi noihin poseerauksiin. Elän myös toivossa, että lähipiirini antaa hyvin nopeasti palautetta jos kuvani on liian tyrkky.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:27"]Olisitteko itse halunneet lapsina/nuorina lukea netistä äitinne rintoihin liittyviä kommentteja? Joskus voisi miettiä käyttäytymistään netissä, varsinkin jos on lapsia.
[/quote]
Voi jeesus. Joo, kyllä mun äidin olisi myös pitänyt kokonaan lopettaa seksi ja kaikki siihen viittaavakaan, koska mua ällötti lapsena ajatus että äidilläni olisi seksielämää. Itsekäs ämmä oli kun todennäköisesti jatkoi. Ja varmaan vieläkin, vaikka on jo yli viisikymppinen.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:27"]Olisitteko itse halunneet lapsina/nuorina lukea netistä äitinne rintoihin liittyviä kommentteja? Joskus voisi miettiä käyttäytymistään netissä, varsinkin jos on lapsia.
[/quote]
Onko sulla joku oidipus-syndrooma kun olet noin mustasukkainen äitisi rinnoista?
Nainen ei ole vastuussa miesten kommenteista. Tissit ovat osa naista, eikä niitä tarvitse hävetä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:09"]
[/quote]
Voi jeesus. Joo, kyllä mun äidin olisi myös pitänyt kokonaan lopettaa seksi ja kaikki siihen viittaavakaan, koska mua ällötti lapsena ajatus että äidilläni olisi seksielämää. Itsekäs ämmä oli kun todennäköisesti jatkoi. Ja varmaan vieläkin, vaikka on jo yli viisikymppinen.
[/quote]
Tämä ja nämä muut viimeisimmät kommentit viimeistään antoivat minulle vastauksen. Kiitos taas av-palstan naiset, kun avasitten ajatusmaailmaanne! Siis tähän todellakin on tultu. Surullista ja säälittävää.
Mutta onneksi meitä fiksusti ajattelevia ja itsevarmoja naisia on vielä olemassa! :) Jokainen varmaan tunnistaa itsestään kuuluuko jälkimmäiseen ryhmään ;)
ap
Meillä oli kerran yökylässä vaimon työkaveri ja illalla hän pyysi vierashuoneeseen vettä. Mä aattelin, että onpa laiska, kun ei edes keittiöön jaksa kävellä. No vein sen vesilasin ja nainen oli siinä peittoa pidätellen polvillaan. Ja hups, samalla hetkellä kun ojensin lasin, niin peitto putosi alas ja tissit näkyi. Vaimo sanoi, että työkaveri oli juuri ottanut silikonit, kai niitä piti näytellä.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 11:09"]
[/quote]
[/quote]
Tämä ja nämä muut viimeisimmät kommentit viimeistään antoivat minulle vastauksen. Kiitos taas av-palstan naiset, kun avasitten ajatusmaailmaanne! Siis tähän todellakin on tultu. Surullista ja säälittävää.
Mutta onneksi meitä fiksusti ajattelevia ja itsevarmoja naisia on vielä olemassa! :) Jokainen varmaan tunnistaa itsestään kuuluuko jälkimmäiseen ryhmään ;)
ap
[/quote]
Ei onneksi, vaan valitettavasti. Ap:n kaltaiset tuomitsija-mammat saavat aina, tosin onneksi vain hetkellisesti, uskoni ihmiskuntaan rapautettua. Onneksi nykyään ymmärrän, että tämä pohjasakka nostaa päätään vain av-palstalla ja Ilta-Sanomien kommenteissa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:20"]
Hänellä on profiilikuvana ihan kaunis kuva, mutta rintavarustus on kovinkin esillä kuvassa (silikonit). Hänelle on kommentoitu tästä rintavarustuksesta miespuoleisilta kavereilta. Nainen on vain kommentoinut näihin takaisin jotain hymiötä tms.
Mikä sää aikuisen naisen käyttäytymään näin? Mikä meihin aikuisiin naisiin on mennyt? Tunnen suunnatonta myötähäpeää tätä naista kohtaan.
Kateuskorttia ei kannata tähän keskusteluun vetää, kuinka voisin olla kateellinen hänelle?
[/quote]
mulla on kans pari tuollaista FB-kaveria. Tosin toinen vain näköjään ottanut silikonit. Eniten ihmetyttää näissä se, että molemmat ovat suht fiksuja ja koulutettuja naisia. En ole ollut vuosiin kummankaan kanssa live-tekemisissä, mutta jotenkin en keksi muuta selitystä tolle käytökselle kuin helvetin huono itsetunto. Ehkä erot lasten isistä ovat sitten olleet niin traumaattisia, että minuus ja naiseus on hävinnyt? Tai ehkä ne liitot on itsessään olleet jotenkin sairaita tai vaurioittavia? Joka tapauksessa ihan samaa asiaa olen hämmästellyt. Miten siitä fuksibileiden fiksusta ja sanavalmiista kaunottaresta on 15 vuoden aikana kuoriutunut töröhuulinen pissis?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 10:20"]
[/quote]
mulla on kans pari tuollaista FB-kaveria. Tosin toinen vain näköjään ottanut silikonit. Eniten ihmetyttää näissä se, että molemmat ovat suht fiksuja ja koulutettuja naisia. En ole ollut vuosiin kummankaan kanssa live-tekemisissä, mutta jotenkin en keksi muuta selitystä tolle käytökselle kuin helvetin huono itsetunto. Ehkä erot lasten isistä ovat sitten olleet niin traumaattisia, että minuus ja naiseus on hävinnyt? Tai ehkä ne liitot on itsessään olleet jotenkin sairaita tai vaurioittavia? Joka tapauksessa ihan samaa asiaa olen hämmästellyt. Miten siitä fuksibileiden fiksusta ja sanavalmiista kaunottaresta on 15 vuoden aikana kuoriutunut töröhuulinen pissis?
[/quote]
Se huono itsetunto on varmaan vastaus. Itse en ikimaailmassa laittaisi itsestäni "antavia" kuvia ja poistaisin asiattomat kommentit heti. Ne on sellaisia reppanoita ne naiset :(
Niin mikä tuossa on ongelam? Selvästi on ylpeä rinnoistaan ja miksipä ei? Miksi niistä ei saa puhua? Miksi niitä ei saa kehua?