Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa 40-vuotiaan äidin käyttäytymään fb:ssa näin?

Vierailija
22.01.2014 |

Hänellä on profiilikuvana ihan kaunis kuva, mutta rintavarustus on kovinkin esillä kuvassa (silikonit). Hänelle on kommentoitu tästä rintavarustuksesta miespuoleisilta kavereilta. Nainen on vain kommentoinut näihin takaisin jotain hymiötä tms.

Hänellä on lapsia ja ikää tosiaan jo 40. Sinkku.

Mikä sää aikuisen naisen käyttäytymään näin? Mikä meihin aikuisiin naisiin on mennyt? Tunnen suunnatonta myötähäpeää tätä naista kohtaan.

Kateuskorttia ei kannata tähän keskusteluun vetää, kuinka voisin olla kateellinen hänelle?

Mutta kertokaa miksi tähän on menty?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosta itsetunnosta tuollainen varmaan kertoo, mutta niin kertoo myös tällaiset aloitukset.

Vierailija
22/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:08"]

Huonosta itsetunnosta tuollainen varmaan kertoo, mutta niin kertoo myös tällaiset aloitukset.

[/quote]

Minulla ei ole mielestäni huono itsetunto, vaikka olenkin ihmetellyt samanlaisia asioita kuin ap. Tuntuu jotenkin niin hullulta tuollainen aikuisten naisten heruttelu, kun aiemmin se on tosiaan ollut enemmän sellaista pissistelyikäisten hommaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa, mikä saa aikuisen naisen alentumaan tissikeikistelytasolle. Teinit kuvaa noita keikistelykuvia, mutta he ovat sellaisia, hyväksyntää kaivataan joka puolelta. Mikä milloinkin on se tyyli, nykyään keikistely, tissikuvat ym posetus. Yleensä tuo kuitenkin menee ohi ja vanhempana aletaan pukeutua vähän siistimmin, kuvatkin muuttuu. Paitsi joillain, kaverisi on selvästi tissiheruttaja ;) Lapsellista ja teinimäisen epävarmaa kehujen kerjäämistä. Mutta hän olkoon sellainen, onneksi jokainen päättää omistaan eikä tuollaiseen tarvitse lähteä.

Vierailija
24/24 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:14"]

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 13:08"]

[/quote]

Minulla ei ole mielestäni huono itsetunto, vaikka olenkin ihmetellyt samanlaisia asioita kuin ap. Tuntuu jotenkin niin hullulta tuollainen aikuisten naisten heruttelu, kun aiemmin se on tosiaan ollut enemmän sellaista pissistelyikäisten hommaa.

[/quote]

Olen minäkin hiljaa mielessäni "ihmetellyt" oman kaveripiirini  (25-35-v keskimäärin) osalta näitä herutteluja, mutta eiköhän sen kaikki nyt tajua, mistä tuo johtuu. Av:lla ihmettely puolestaan kertoo siitä, että ihmettelijä kaipaa tuntemattomilta jotain kannustusta ja selkään taputtelua tällaiselle väheksyvälle ihmettelylleen, vähän säälittävää on sekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän