Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikien äidit, kasvatattetko feministiä?

Vierailija
19.10.2020 |

Jos ette niin miksi?

Kommentit (460)

Vierailija
241/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset on kasvatettu niin, että heille on opetettu käytyöstavat. Se pitää sisällään sen, että toisia ei kohdella huonosti. Sen lisäksi heille on kerrottu, että he ovat ihan yhtä arvokkaita kuin muutkin. Koulunkäyntiin on kotona panostettu. Läksyjen tekoa on valvottu, kokeisiin on pitänyt lukea ja olen kysellyt lukemattomia tunteja kertotauluja, kielten sanoja ja koealueita. Mies sopi lasten kanssa rahapalkinnoista hyvistä arvosanoista. Opiskelusta on puhuttu myönteisesti eikä opettajia arvosteltu. Lapsia on kannustettu lukemaan ja liikkumaan, minä vein lapsia teatteriin, konsertteihin ja matkoille. Kotitöitä on jokaisen pitänyt tehdä ja muistutin, että kun he asuvat omillaan, ei kukaan tule heille siivoamaan ja kokkaamaan. Siinä vaiheessa, kun lapset alkoivat muuttaa pois, pystyimme olemaan luottavaisin mielin, että lapsi pärjää. Jos tyo on jonkun mielestä feminismiä, niin sitten se on sitä.

Väitätkö tätä feminismiksi? Tosissasi?

Ilman feminismiä lapsia ei kasvateta eikä lapset käy koulua tai opi edes lukemaan? 

Et sitten huomannut, mitä jätin kirjoittamatta eli en kertonut lasten sukupuolia.

Kirjoitinko mitään lasten sukupuolista? Voitko vastata kysymyksiin? 

Mitä jos olisin kirjoittanut, että olemme vaatineet tytöiltä hyvää koulumenestystä, mutta pojilta ei? Entä jos olisimme pitäneet poikien menestystä urheilussa tärkeämpänä mitä lukuaineissa? Tai tyttöjä olisi vaadittu tekemään kotitöitä, mutta pojat olisivat voineet senkin aikaa olla kavereittensa kanssa? Tai pienten poikien kiroiluun oltaisi naureskeltu, mutta tyttö olisi saanut rangaistuksen? Tai pojalle oltaisiin ostettu mopo, mutta tytölle ei? Jko nyt tajuat?

Jatkapa jankkaamista ihan yksinäsi, keskusteluun feministi ei näköjään kykene. Mikä ei kyllä yllätä 

Vierailija
242/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi kotona tarkoittaa myös sitä, että kotona kaikki osallistuvat kotitöihin sukupuolesta riippumatta. Eli pojilta vaaditaan saman verran kotitöitä kuin tytöiltä, ja isä tekee kotitöitä siinä missä äitikin ilman että erikseen pyydetään.

Muistathan sitten myös, että äiti korjailee ja asentaa tietokoneet ja muut kodinkoneet sekä huoltaa autot ja vaihtaa niihin renkaat siinä missä isäkin, ilman että erikseen pyydetään? Muuten tuo ei kauhean tasa-arvoiselta kuulosta.

Meillä minä aina avaan ja puhdistan lattiakaivot, koska mies voi pahoin siitä hajusta. Hän vain antaisi kaivojen tukkeutua ja kaataisi kodin putkimiestä päälle.

Enpä ole ikinä ennen tajunnut, että minun kuuluisi tasa-arvon nimissä pakottaa mies aukomaan lattiakaivot joka toinen kerta.

-eri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagrammissakin näkee jatkuvasti tätä tyttöyden juhlistamista. On tyttöjen päivää ja muuta, jolloin hehkutetaan tyttöyttä, naiseutta, feminismiä. Poikien päivänä ei kukaan edes uskalla avata suutaan, koska meidän poikien vanhempien pitää yhteisenä rintamana hävetä aikaisempien sukupolvien tekemisiä ja häivyttää poikia.

En pidä tätä suuntausta todellakaan oikeana. Jopa pääministeri saa kirjoittaa instagrammiin, että ”tytöt muuttavat maailmaa” ja pojista ei sanota sanaakaan tietenkään. Tytöt ovat jo yliedustettuina yliopistoissa, joten he tulevat kyllä nousemaan johtopaikoille vuosien kuluessa. Ehkä sitten alamme taas huolestumaan pojista..

Tämä on kans yksi todella tärkeä asia! Missään ei koskaan kerrota pojille, että he ovat tärkeitä! Pääministeri oli kyllä naistenpäivää viettämässä ja tyttöjen puolella on julistanut olevansa, mutta ei ole huomioinut poikia mitenkään! Jotenkin se on feministille (joka julistaa tasa-arvoa??) ylitsepääsemättömän vaikeaa sanoa edes kerran et pojat ja miehet ovat arvokkaita ja tärkeitä. Ilman mitään ylimääräistä muuta.

Miksi?? Ja jos itse pystyt jopa moisen sanomaan, eikö ärsytä, ettei näin tehdä näkyvästi mediassa päättäjien ja valtaapitävien taholta? Mikä estää??

Feministeiltä odotetaan näihinkin vastausta.

Tästähän ihan jokainen voi jutella oman poikansa kanssa ja kertoa, että ennen Suomessa ja nykyään monessa muussa maassa poikia on pidetty arvokkaampina kuin tyttöjä ja miten ammatit oli sukupuolittuneita. Tasa-arvossa on kyse siitäkin, että jatkossa ei ole uutinen mikä jonkun tehtävään valitun sukupuoli on tai kuinka monta prosenttia miehistä jää hoitovapaalle lapsen kanssa.

Mutta miehet edelleen orjuutetaan inttiin orjapalkalla ja pakotetaan maksamaan toisen lapsesta elarit?

Aivan varmasti nämä korjaantuvat lähitulevaisuudessa. En ole katsonut tilannetta, onko tasa-arvoisesta asevelvollisuudesta tehty kansalaisaloitetta tai mikä sen tilanne on. Se elarijuttu on kertakaikkisen väärin.

Nykyinen hallitus ja pääministeri on miesvihamielinen joten tuskin mikään muuttuu. Eri asia jos tulisi oikeistohallitus.

Vierailija
244/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feminismi kotona tarkoittaa myös sitä, että kotona kaikki osallistuvat kotitöihin sukupuolesta riippumatta. Eli pojilta vaaditaan saman verran kotitöitä kuin tytöiltä, ja isä tekee kotitöitä siinä missä äitikin ilman että erikseen pyydetään.

Muistathan sitten myös, että äiti korjailee ja asentaa tietokoneet ja muut kodinkoneet sekä huoltaa autot ja vaihtaa niihin renkaat siinä missä isäkin, ilman että erikseen pyydetään? Muuten tuo ei kauhean tasa-arvoiselta kuulosta.

Minä olen meillä vastannut aina tietokoneista, koska olen ne itse hankkinut. Meillä kummallakin on oma auto ja kumpikin vastaa siitä. En ymmärrä, mitä huoltamista tavallisissa kodinkoneissa on, mutta itse minä olen etsinyt vikakoodin selityksen ja tarpeen vaatiessa olen soittanut huoltoliikkeeseen. Mies tosin ruuvasi viimeksi jääkaapin ovenkahvan, kun se alkoi lonksua.

eri

Vierailija
245/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Instagrammissakin näkee jatkuvasti tätä tyttöyden juhlistamista. On tyttöjen päivää ja muuta, jolloin hehkutetaan tyttöyttä, naiseutta, feminismiä. Poikien päivänä ei kukaan edes uskalla avata suutaan, koska meidän poikien vanhempien pitää yhteisenä rintamana hävetä aikaisempien sukupolvien tekemisiä ja häivyttää poikia.

En pidä tätä suuntausta todellakaan oikeana. Jopa pääministeri saa kirjoittaa instagrammiin, että ”tytöt muuttavat maailmaa” ja pojista ei sanota sanaakaan tietenkään. Tytöt ovat jo yliedustettuina yliopistoissa, joten he tulevat kyllä nousemaan johtopaikoille vuosien kuluessa. Ehkä sitten alamme taas huolestumaan pojista..

Tämä on kans yksi todella tärkeä asia! Missään ei koskaan kerrota pojille, että he ovat tärkeitä! Pääministeri oli kyllä naistenpäivää viettämässä ja tyttöjen puolella on julistanut olevansa, mutta ei ole huomioinut poikia mitenkään! Jotenkin se on feministille (joka julistaa tasa-arvoa??) ylitsepääsemättömän vaikeaa sanoa edes kerran et pojat ja miehet ovat arvokkaita ja tärkeitä. Ilman mitään ylimääräistä muuta.

Miksi?? Ja jos itse pystyt jopa moisen sanomaan, eikö ärsytä, ettei näin tehdä näkyvästi mediassa päättäjien ja valtaapitävien taholta? Mikä estää??

Mä olen feministi ja kolmen pojan äiti, ja kerron kyllä heille päivittäin, että he ovat arvokkaita ja tärkeitä ja rakkaita ilman mitään muttia.

En ole koskaan puhunut poikieni kanssa siitä, kaipaisivatko he pääministerin tunnustusta sukupuolensa vuoksi. Mutta näkisin, että heillä on paljon hyviä roolimalleja lähipiirissään, omasta isästä (joka kokkaa enemmän kuin minä, aaltoja tälle!) alkaen.

Tällä hetkellä luemme Pottereita iltasatuina. Niissäkin juonen kannalta tärkeimmät hahmot ovat miehiä. Hermione on älykkäin ja tekee eniten töitä, mutta Harry on valittu eikä kukaan pysty pelastamaan maailmaa hänen puolestaan.

No kysy ihmeessä mitä pojat moisesta ajattelevatkaan! Herää ajatus, mikset ole kysynyt jo.

Ja varmaan ymmärrät, rakenteellista sukupuolisortoa vastustavana, ettei kyse ole vain omista pojistasi, vaan yhteiskunnallisesti merkittävästä asiasta.

Ja sitten jo kätevästi käänsitkin keskustelun muualle kunnon feministin tavoin.

Vierailija
246/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästähän ihan jokainen voi jutella oman poikansa kanssa ja kertoa, että ennen Suomessa ja nykyään monessa muussa maassa poikia on pidetty arvokkaampina kuin tyttöjä ja miten ammatit oli sukupuolittuneita. Tasa-arvossa on kyse siitäkin, että jatkossa ei ole uutinen mikä jonkun tehtävään valitun sukupuoli on tai kuinka monta prosenttia miehistä jää hoitovapaalle lapsen kanssa.

Mutta miehet edelleen orjuutetaan inttiin orjapalkalla ja pakotetaan maksamaan toisen lapsesta elarit?

Aivan varmasti nämä korjaantuvat lähitulevaisuudessa. En ole katsonut tilannetta, onko tasa-arvoisesta asevelvollisuudesta tehty kansalaisaloitetta tai mikä sen tilanne on. Se elarijuttu on kertakaikkisen väärin.

Nykyinen hallitus ja pääministeri on miesvihamielinen joten tuskin mikään muuttuu. Eri asia jos tulisi oikeistohallitus.

Turhaan odotat oikeistohallituksen tekevän mitään, sillä oikeistolaiset ovat konservatiivista porukkaa. He kannattavat perinteisiä arvoja eikä siihen sovi se, että naiset menevät armeijaan.

Vierailija
247/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministi, sovinisti, yhtä negatiivisia mielleyhtymiä aiheuttaa. Ei jatkoon kumpainenkaan. Ollaan vain ihmisiksi ja kunnioitetaan toisiamme.

Vierailija
248/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhaan odotat oikeistohallituksen tekevän mitään, sillä oikeistolaiset ovat konservatiivista porukkaa. He kannattavat perinteisiä arvoja eikä siihen sovi se, että naiset menevät armeijaan.

Miksi sitten Kokoomus kannattaa valikoivaa asepalvelusta ja isyyslain uudistamista mutta demarit ei? Demarit ne tässä vanhoillinen puolue on.

Vierailija
249/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat lapset on kasvatettu niin, että heille on opetettu käytyöstavat. Se pitää sisällään sen, että toisia ei kohdella huonosti. Sen lisäksi heille on kerrottu, että he ovat ihan yhtä arvokkaita kuin muutkin. Koulunkäyntiin on kotona panostettu. Läksyjen tekoa on valvottu, kokeisiin on pitänyt lukea ja olen kysellyt lukemattomia tunteja kertotauluja, kielten sanoja ja koealueita. Mies sopi lasten kanssa rahapalkinnoista hyvistä arvosanoista. Opiskelusta on puhuttu myönteisesti eikä opettajia arvosteltu. Lapsia on kannustettu lukemaan ja liikkumaan, minä vein lapsia teatteriin, konsertteihin ja matkoille. Kotitöitä on jokaisen pitänyt tehdä ja muistutin, että kun he asuvat omillaan, ei kukaan tule heille siivoamaan ja kokkaamaan. Siinä vaiheessa, kun lapset alkoivat muuttaa pois, pystyimme olemaan luottavaisin mielin, että lapsi pärjää. Jos tyo on jonkun mielestä feminismiä, niin sitten se on sitä.

Väitätkö tätä feminismiksi? Tosissasi?

Ilman feminismiä lapsia ei kasvateta eikä lapset käy koulua tai opi edes lukemaan? 

Et sitten huomannut, mitä jätin kirjoittamatta eli en kertonut lasten sukupuolia.

Kirjoitinko mitään lasten sukupuolista? Voitko vastata kysymyksiin? 

Mitä jos olisin kirjoittanut, että olemme vaatineet tytöiltä hyvää koulumenestystä, mutta pojilta ei? Entä jos olisimme pitäneet poikien menestystä urheilussa tärkeämpänä mitä lukuaineissa? Tai tyttöjä olisi vaadittu tekemään kotitöitä, mutta pojat olisivat voineet senkin aikaa olla kavereittensa kanssa? Tai pienten poikien kiroiluun oltaisi naureskeltu, mutta tyttö olisi saanut rangaistuksen? Tai pojalle oltaisiin ostettu mopo, mutta tytölle ei? Jko nyt tajuat?

Jatkapa jankkaamista ihan yksinäsi, keskusteluun feministi ei näköjään kykene. Mikä ei kyllä yllätä 

Itsehän sinä et juuri tee mitään muuta kuin laita kysymyksiä kysymysten perään. Kyse on siitä, että lapset kasvatetaan samalla lailla eikä kenellekään anneta erivapauksia sukupuolen perusteella. Harrastaakin saa sitä, mitä itse haluaa eikä lapsille ole kerrottu, että poikien harrastukset ovat tällaisia ja tyttöjen tuollaisia.

Vierailija
250/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette näköjään millään osaa vastata.

Menee jo naurettavaks. Juu, poikien arvosta voi sit hissuksiin kodin seinien sisällä jutella. Se on näköjään feministin vastaus. "Ja ei mun pojat oo ihmetelly...."

MIKSI EI YHTEISKUNNALLISESTI JA MEDIASSA?

Yrittäkää edes vähän.

Vierailija
251/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen meillä vastannut aina tietokoneista, koska olen ne itse hankkinut. Meillä kummallakin on oma auto ja kumpikin vastaa siitä. En ymmärrä, mitä huoltamista tavallisissa kodinkoneissa on, mutta itse minä olen etsinyt vikakoodin selityksen ja tarpeen vaatiessa olen soittanut huoltoliikkeeseen. Mies tosin ruuvasi viimeksi jääkaapin ovenkahvan, kun se alkoi lonksua.

eri

Meillä kodinkoneiden huolto jäisi tekemättä, jos odottaisin miehen tekevän sen. Huollolla tarkoitan esimerkiksi kuivausrummun kondensaattorin puhdistusta, liesituulettimen suodattimien puhdistusta, jääkaapin sulatusta, sulaketaulun vikavirtakytkimen testausta, palohälyttimien testausta, uunin ja mikron puhdistusta sekä ilmanvaihdon säätöä. Juuri muutahan ei noille nykyajan masiinoille pysty tekemään kuin puhdistamaan ja säätämään.

Vierailija
252/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen asian niin että ihminen on ensimmäiset 18 vuotta aika tiiviisti yhden tai muutaman aikuisen mielipiteiden ja tapojen vaikutuksen alla. Se on pitkä aika ja herkkää kautta. Eli viimeistään 18 vuotiaana on hyvä jokaisen ottaa etäisyyttä näistä parista ihmisestä jotta voi oikeasti selvittää kuka on ja mitä haluaa ja tarvitsee elämässä. Emme voi tietää minkälainen maailma on 18 vuoden päästä ja maailmaan kannattaa sopeutua ja ottaa siitä ilot irti sellaisena kuin se kulloinkin on.

Eli vanhempi antaa yhden mallin, ja loppujen lopuksi sillä mallilla ei ole niinkään väliä (kunhan kotona ei ole väkivaltaa), paitsi sen kannalta että parikymppinen varmasti on erittäin kiinnostunut vastakkaisista malleista, ihan vaan koska ihminen on utelias ja vapaudenhaluinen ja nämä ominaisuudet juuri mahdollistaa sen sopeutumisen kulloiseenkin tilanteeseen elämässä.

Ne joiden mielestä on vain yksi oikea tapa ajatella ja elää, ja tämä tapa pitäisi säilyttää lapsuudesta vanhuuteen, he eivät luultavasti elämästä oikein nauti paitsi jos sattuu olosuhteet pysymään samoina, mikä on epätodennäköistä varsinkin nyt kun ekokatastrofit häämöttää.

Vierailija
253/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa sen miksi feminismiä tarvitaan. Tuntuu ettei näissä asioissa vaan päästä eteenpäin. Levottomien poikien äidit jankkaavat poikien luontaisesta erilaisuudesta jossa oppimisongelmat näkyvät levottomuutena. Tämä on mielenkiintoinen kehä kun seuraavaksi voisi kysyä miksi poikien oppimisongelmat ovat niin paljon lisääntyneet niin että suurin osa riehujista on poikia? Nykyisenlainen koulu on pojille tehty. Vielä 100 vuotta sitten oppikoulussa oli suurin osa poikia ja siitä taaksepäin tytöt eivät edes kouluun päässet ja olivat äitejä jo 14 vuotiaina. Näin on edelleen suurimmassa osassa maailmaa. Suomessakin suurin osa päättäjistä on miehiä esim.yritysten johtokunnissa vaikka tyttöjä on enemmän yliopistoissa. Täällä jankataan jostain elatusmaksusta jonka joku ei biologinen isä joutuu maksamaan, lukekaa uutinen uudelleen, se oli se mies joka ei hakenut päätöstä isyyden kumoamiseksi ajoissa. Jos vaikka saan perusteettoman laskun voin valittaa ja se mitätöidään, jos en tee sitä joudun maksamaan, sama esim.sakkojen kohdalla.

Tyttöjen päivää tarvitaan sillä miehet ovat alistaneet naisia vuosituhansia eivätkä nämä nykyiset oikeudet ole olleet tytöillä kauaa. Se on kansainvälinen päivä ja monissa maissa tytöt ovat edelleen huonossa asemassa. Siksi päivää vietetään... Pojat ovat monessa maassa edelleen etuoikeutettuja tyttöihin nähden.minkä vuoksi tyttöjen asemaa täytyy vahvistaa ja viettää mm.sitä tyttöjen päivää.

Ne jotka eivät kasvata feministiä pojastaan eivät todennäköisesti tule saamaan koskaan mm lapsenlapsia tai poika omaa perhettä. Nykytytöt on kasvatettu ihan eri tavalla kuin nykyiset naiset. Tasa- arvo on heille itsestäänselvyys.

Vierailija
254/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä perusteella vaikea sanoa. Seuraavat vastaukset ratkaisevat asian. Mitä olet vastannut/vastaisit, jos näitä on esitetty tai esitettäisiin.

Mitä on vastattu siihen miksi vain miehiä koskee asevelvollisuus?

Tai miksi pääministeri ei huomioi poikia ja miehiä vastaavalla tavalla kuin tyttöjä ja naisia?

Tai miksi poliisit-ohjelmassa känniset miehet viedään putkaan mut vastaavanlaisesti käyttäytyneet naiset kotiin?

Miksi on olemassa fat boy-ravintola? Voisko olla fat girl-ravintola?

Naiset teki ison työn siinä, että naiset pääsivät edes vapaaehtoisina armeijaan, miehet vastustivat ajatusta. En usko, että enää menee kauan siihen, että jokainen osallistuu kutsuntoihin.

Lapsen kanssa voi jutella eri teemapäivistä ja siitä, mistä tästä tyttöjen päivästä on kyse. Ihan maailmanlaajuisesti.

Se, mitä olen Poliisit-ohjelmaa katsonut, niin känniset riehujat viedään usein putkaan ja niiden joukossa on naisiakin. Ihme, että et ole niitä jaksoja sattunut näkemään.

Mikä ihmeen fat boy -ravintola? Vaikea selittää mitään asiasta, josta en ole kuullutkaan.

Iha jokaisen vanhemman luulisi keskustelevan lapsensa kanssa miten eri sukupuolia on kohdeltu aiemmin, miten nyt ja miten sen pitäisi olla tulevaisuudessa sekä siitä, miten itse siihen voi vaikuttaa.

Vierailija
255/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa sen miksi feminismiä tarvitaan. Tuntuu ettei näissä asioissa vaan päästä eteenpäin. Levottomien poikien äidit jankkaavat poikien luontaisesta erilaisuudesta jossa oppimisongelmat näkyvät levottomuutena. Tämä on mielenkiintoinen kehä kun seuraavaksi voisi kysyä miksi poikien oppimisongelmat ovat niin paljon lisääntyneet niin että suurin osa riehujista on poikia? Nykyisenlainen koulu on pojille tehty. Vielä 100 vuotta sitten oppikoulussa oli suurin osa poikia ja siitä taaksepäin tytöt eivät edes kouluun päässet ja olivat äitejä jo 14 vuotiaina. Näin on edelleen suurimmassa osassa maailmaa. Suomessakin suurin osa päättäjistä on miehiä esim.yritysten johtokunnissa vaikka tyttöjä on enemmän yliopistoissa. Täällä jankataan jostain elatusmaksusta jonka joku ei biologinen isä joutuu maksamaan, lukekaa uutinen uudelleen, se oli se mies joka ei hakenut päätöstä isyyden kumoamiseksi ajoissa. Jos vaikka saan perusteettoman laskun voin valittaa ja se mitätöidään, jos en tee sitä joudun maksamaan, sama esim.sakkojen kohdalla.

Tyttöjen päivää tarvitaan sillä miehet ovat alistaneet naisia vuosituhansia eivätkä nämä nykyiset oikeudet ole olleet tytöillä kauaa. Se on kansainvälinen päivä ja monissa maissa tytöt ovat edelleen huonossa asemassa. Siksi päivää vietetään... Pojat ovat monessa maassa edelleen etuoikeutettuja tyttöihin nähden.minkä vuoksi tyttöjen asemaa täytyy vahvistaa ja viettää mm.sitä tyttöjen päivää.

Ne jotka eivät kasvata feministiä pojastaan eivät todennäköisesti tule saamaan koskaan mm lapsenlapsia tai poika omaa perhettä. Nykytytöt on kasvatettu ihan eri tavalla kuin nykyiset naiset. Tasa- arvo on heille itsestäänselvyys.

Kenenkää pojan ja miehen ei pidä alistua naisen ovimatoksi kuten sinä haluat ja feminismiä ei todellakaan tarvita koska Suomessa miehiä syrjitään isyyslailla naisten toimesta, naishallitus pakottaa miehet vankilan uhalla inttiin ja syöpäseulontoja ei ole miehille. Olet täysin sairas ihminen. Poikienpäivää tarvitaan myös koska pojat syrjäytyvät jo alakoulussa ja nuori naispääministerimme hyväksyy tämän. Suomessa naiset ovat etuoikeutettuja miehiin nähden. Saattehan verorahoistakin rahaa järjestöillenne joten hyväsisko systeemi pelaa.

Vierailija
256/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministi, sovinisti, yhtä negatiivisia mielleyhtymiä aiheuttaa. Ei jatkoon kumpainenkaan. Ollaan vain ihmisiksi ja kunnioitetaan toisiamme.

Tätä ovat naiset jankanneet ja odottaneet vuosituhansia mutta kun miehet ei pysty. Siksi feminismiä tarvitaan. Tässäkin ketjussa ovat monet äidit puolustelleet poikiaan kun ovat vaan luontaisesti erilaisia kuin tytöt ja siksi mm.oppimisen ongelmat näkyvät häiriökäyttäytymisenä. Tuon luontaisen erilaisuuden ja sen varjolla muita alistavan käytöksen takia näistä pitää puhua. Edelleen: voisiko.pojilta. vaatia. samaa.kuin. tytöiltä?

Vierailija
257/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon. Hyväksyt selvästi isyyshuijaukset, pakkointin ja naisten harjoittaman sorron ja väkivallan miehiä kohtaan.

Vierailija
258/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ovat naiset jankanneet ja odottaneet vuosituhansia mutta kun miehet ei pysty. Siksi feminismiä tarvitaan. Tässäkin ketjussa ovat monet äidit puolustelleet poikiaan kun ovat vaan luontaisesti erilaisia kuin tytöt ja siksi mm.oppimisen ongelmat näkyvät häiriökäyttäytymisenä. Tuon luontaisen erilaisuuden ja sen varjolla muita alistavan käytöksen takia näistä pitää puhua. Edelleen: voisiko.pojilta. vaatia. samaa.kuin. tytöiltä?

Voisiko myös tytöiltä vaatia samaa mitä pojilta eli olla lyömättä, käydä intti orjapalkalla, maksaa toisen lapsesta elareita yms.?

Vierailija
259/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Meillä kodinkoneiden huolto jäisi tekemättä, jos odottaisin miehen tekevän sen. Huollolla tarkoitan esimerkiksi kuivausrummun kondensaattorin puhdistusta, liesituulettimen suodattimien puhdistusta, jääkaapin sulatusta, sulaketaulun vikavirtakytkimen testausta, palohälyttimien testausta, uunin ja mikron puhdistusta sekä ilmanvaihdon säätöä. Juuri muutahan ei noille nykyajan masiinoille pysty tekemään kuin puhdistamaan ja säätämään.

Noi on ihan vaan siivousta...

Vierailija
260/460 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ahaa, nyt ymmärrän. Nuo teen meillä vain minä, mies ei varmaan ole koskaan edes ajatellut asiaa. Mies ei edes huomaa, jos viemärit alkavat vetää huonosti, minä ne putsaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme