Kuinka monta kertaa kuukaudessa miehenne käy parturissa?
Mieheni on hieman yllättynyt leikkauksien hinnoista täällä Suomessa, sillä on tottunut käymään kotimaassaan siistimässä tukan kerran viikossa. Kuinka usein miehet käy täällä parturissa? Itse veikkailin, että siisti ulkonäöstään huolehtiva mies käy ehkä joka kolmas kuukausi parturissa. Tämä kuulosti mieheni mielestä hyvin vähältä..
Kommentit (14)
jaa a, oma mieheni on käynyt viimeksi parturissa vuonna 2010, juuri ennen häitämme. Sen jälkeen on ihan omakätisesti vetänyt koneella kaikki hiukset pois. Joskin viime kerrasta on aikaa jo ainakin vuosi eli taitaa mies suunnitella parturiin menoa kun ei ole vielä koneella ajellut lettiään.
Minä leikkaan mieheni tukan n. 2kk välein. Vaikka on ilmaista.
Mieheni kävi viimeksi vuonna1996. Olin joskus aiemmin leikannut miehen hiukset jokusen kerran,ja välillä mies kävi parturissa. Miehen mielestä minä osaa paremmin leikata hänen kiharansa kuin parturit.
Ei käy ollenkaan, ajaa kotona koneella lyhyeksi noin kerran kuussa.
Joka kolmas kuukausi kuulostaa kyllä miehelle tosi pitkältä väliltä...
Miksihän tuo viesti tuli 3 kertaa...
Oisko joskus käynyt parturissa, ehkä kerran? Yleensä olen leikannut n 3 kk välein kikkarat lyhyemmiksi.
Mun mies käy ehkä 2kk:n välein ja on aina epäsiisti ennen leikkausta. Niskavillat ja jotenkin harmaat loistaa liian pitkässä tukassa.
Jos haluaa käydä kerran viikossa parturissa, edullisin vaihtoehto (Helsingissä) on ainakin M Room -parturiketjun tarjoama "jäsenyys". Muistaakseni reilun kolmensadan vuosimaksulla saa leikkauttaa hiuksensa ilman ajanvarausta niin usein kuin haluaa.
Mies
Käy varmaankin kerran kuussa, on pakkomielteinen karvoistaan. En tajua, kerran viikossa, ei kai kellään edes kasva...
Mun mies käy joka kuun ensimmäinen lauantai, kuten minäkin. Mutta miehesi on ihan oikeassa, sekä suomalaiset miehet että naiset käy liian harvoin siistimässä tukkaansa.