Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Humalaan tuleminen pitkällä lentomatkalla?

Vierailija
23.07.2025 |

Lento Vancouverista Usan kautta Eurooppaan Amsterdamiin ja sieltä Helsinkiin. Joisitteko alkoholia lentomatkalla?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiertää huumekeskuksen kautta ?  Tutki vähän reittejä on suorempiakin.  Sama se nyt on miten kuolee selvinpäin vai kännissä. Jos ei muita häiritse.  Me puhumme Amerikasta kokonaisuutena . Eikö niin. 

Vierailija
2/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitteko luukeittoa siellä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en joisi alkoholia. En ymmärrä miksi minkään lennon aikana pitäisi vetää kännit. Voiko paskempaa paikkaa olla kännien vetämiselle. Mä katson lennon aikana Netflixiä, luen kirjaa tai nukun. Toki välillä syödä jotakin jos on kovin pitkä lento.

Vierailija
4/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mitä järkeä on matkustaa jonnekin ja viettää se aika kännäten.

Vierailija
5/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasillista voisin ottaa, mutta enemmästä on vain haittaa. Miksi haluaisin olla kännissä lennolla ja saapua perille kännissä? 

Vierailija
6/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en joisi alkoholia. En ymmärrä miksi minkään lennon aikana pitäisi vetää kännit. Voiko paskempaa paikkaa olla kännien vetämiselle. Mä katson lennon aikana Netflixiä, luen kirjaa tai nukun. Toki välillä syödä jotakin jos on kovin pitkä lento.

Kuka sanoi että kännit, yksi- 2  alkoholiannosta ei  pitkällä lennolla  ketään känniin saa

Vierailija
7/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari lasillista voisin ottaa, mutta enemmästä on vain haittaa. Miksi haluaisin olla kännissä lennolla ja saapua perille kännissä? 

No minäpä kerron. Menee matka paljon nopeammin ja rattoisammin.

Vierailija
8/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä kerron. Menee matka paljon nopeammin ja rattoisammin.

Rattoisammin ehkä sinulle, naapurille ei. Olen istunut 12 tuntia lennolla, jolla suomalaisisäntä veteli paukkuja läpi yön ja höpötti vieressä istuvalle taukoamatta. Oli pää räjähtää, kun ei pääse karkuun.

Vierailija
9/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että kännit, yksi- 2  alkoholiannosta ei  pitkällä lennolla  ketään känniin saa

Ap kirjoitti humalaan tulemisesta. Sillä perusteella vastasin. On se kumma kun jotkut ei osaa missään olla ilman alkoholia.

Vierailija
10/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaksi siideriä tai drinksua. Kohtuus. Ei juopottelua. Muita juomia löytyy ja viihdykkeitä, purtavaa.

Vierailija
11/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan tykkäänkin juoda kännit. Mutta lentomatkoilla en. Pelkään jonkin verran l lentämistä ja alkoholi vain pahentaa pelkoani. 

Vierailija
12/12 |
23.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä helposti pysty mitään kännejä vetämään kun tarjoilu on hidasta eikä omiakaan saa nauttia. Tietysti jos on absolutistiksverit vieressä voi juoda kolmen edestä mutta aika perseestä se on niille kavereille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi