Kuinka monta kertaa kuukaudessa miehenne käy parturissa?
Mieheni on hieman yllättynyt leikkauksien hinnoista täällä Suomessa, sillä on tottunut käymään kotimaassaan siistimässä tukan kerran viikossa. Kuinka usein miehet käy täällä parturissa? Itse veikkailin, että siisti ulkonäöstään huolehtiva mies käy ehkä joka kolmas kuukausi parturissa. Tämä kuulosti mieheni mielestä hyvin vähältä..
Kommentit (42)
Kuinka hirmuinen karvankasvuvauhti on miehellä, jonka pitää käydä parturissa viikottain? Luulisi, että suomalaisilla hiuksetkin kasvavat hitaammin, eikä edes partaa tarvitse ihan joka päivä ajaa.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:06"]Mun mieheni on käynyt viimeksi heinäkuussa 2010... :/ Ei ole suostunut edes latvoja tasoittamaan. Pöllii kuitenkin mun kaikki hoitoaineet yms.
[/quote]
Ei tuo ole mies, vaan joku hipin retkale.
hän käy ehkä kahdesti vuodessa D: !! Eli keväällä ja syksyllä..
Minä jos saisin päättää niin kävisi n. 3kk välein (malli on sellainen mikä näyttää parhaimmalta n. 1-2kk päästä leikkuusta)
Kerran viikossa. Hiukset näyttää joka reissun jälkeen tosin samalta, mutta nämä on niitä miesten juttuja.
Mitä ihmettä kerran viikossa leikellään? Ihan oikeastiko joku viitsii jonkun 2-3 milliä leikkauttaa, haaskata siihen aikaansa ja rahaansa? Kukaan ei huomaa mitään eroa.
Miä ajelen hiustenleikkuukoneella hiukset siiliksi 2-3kk väliajoin ja hiustenleikkuukone on maksanut itsensä monesti takaisin. Mitä sitä turhia menemään parturiin.
5-6 viikkoa ja alkaa näyttää huonolta, siihen lisää 0-4 viikkoa että muistaa ajan varata.
Sano miehellesi, että olet nyt Suomessa, ei täällä junttien perähikiässä ole mitään väliä, miltä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aina ku jaksaa 😄
Ai jokos sulla on mies?
Onhan se nyt ollu jo vuosia 😁
Vierailija kirjoitti:
Aina ku jaksaa 😄
Ai jokos sulla on mies?
Onhan se nyt ollu jo vuosia 😁
Ai, minä kun muistelin, että olisit haikaillut jonkun miehen perään täällä vielä tänäkin vuonna.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:42"]
Mieheni on hieman yllättynyt leikkauksien hinnoista täällä Suomessa, sillä on tottunut käymään kotimaassaan siistimässä tukan kerran viikossa. Kuinka usein miehet käy täällä parturissa? Itse veikkailin, että siisti ulkonäöstään huolehtiva mies käy ehkä joka kolmas kuukausi parturissa. Tämä kuulosti mieheni mielestä hyvin vähältä..
[/quote]
Miehesi taitaa olla kotoisin Turkista (tai jostain muusta muslimimaasta), jossa miehet istuvat parturissa kerran pari kuukaudessa leikkaamassa jo valmiiksi lyhyttä tukkaansa ns. "american haircut" -mallin mukaisesti muutaman euron maksua vastaan. Tämän seurauksena 90% miehistä on täysin sama hiusmalli (hohhoijjaa, tylsää!).