Kuinka monta kertaa kuukaudessa miehenne käy parturissa?
Mieheni on hieman yllättynyt leikkauksien hinnoista täällä Suomessa, sillä on tottunut käymään kotimaassaan siistimässä tukan kerran viikossa. Kuinka usein miehet käy täällä parturissa? Itse veikkailin, että siisti ulkonäöstään huolehtiva mies käy ehkä joka kolmas kuukausi parturissa. Tämä kuulosti mieheni mielestä hyvin vähältä..
Kommentit (42)
ehkä puolen vuoden välein, tai silloin kun muistaa. tai kun äiti tai anoppi leikkaa koneella. :D
Mies käy ehkä kerran kuussa, joskus useammin, jos jotain tärkeää työjuttua.
Mun mieheni on käynyt viimeksi heinäkuussa 2010... :/ Ei ole suostunut edes latvoja tasoittamaan. Pöllii kuitenkin mun kaikki hoitoaineet yms.
5-6 viikon välein pyrin käymään. 35 euroa laaki (perushinta tässä kodin/työpaikan lähiympäristössä, enkä viitsi kauemmas lähteä), joten ihan kerta viikkoon en viitsi.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:04"]Mies käy ehkä kerran kuussa, joskus useammin, jos jotain tärkeää työjuttua.
[/quote]
Samoin minun mieheni.
Ajan miehen hiukset koneella ehkä 3 viikon välein. Hänen työpaikallaan yleisin hiusmalli (ei naisilla).
Leikkaan itse mieheni hiukset aina sen malliseksi mitä hän itse haluaakin.. googlettaa kuvan ja sellasen sitten teen.. halpaa kun osaa itse ja on välineet!
Kolmen kk välein jos muistaa. On ex-heviletti, niin ei pitemmäksikään humpsahtava kuontalo tunnu vieraalta ja saa kirmaamaan parturiin. Mulle siis ihan sama, tykkään sillä kaikista malleista.
Siis mitä ihmettä?
Silloin, kun kävin vielä parturissa kävin kolmen viikon välein. Edellisillä kerralla varasin aina seuraavan. Nykyisin vedän kerran viikossa 3mm:n siilin, helppoa ja halpaa. Max 2 vkoa voisi olla, että ei ala näyttämään hapsuilta joka suuntaan...
Ei kertaakaan, koska meillä on sekä tavallisia hiussaksia että ohentavia ja itsehän sitä näkee miten laittelee puolisonsa hiukset. Minun hiukset hän stailaa takaa ohjeideni mukaan tai joskus hieman paremmin, kun hoksaa jonkin jutun. Mitäpä turhaan maksamaan jostakin, mitä ei itse tarvitse, nimittäin niistä hiusten latvoista :).
No ei Suomen hinnoilla kerran viikossa....!!! Mun mies käy 6:n viikon välein, leikkauksen hinta taitaa olla 22€. Joka 3. kuukausi olisi liian harvoin ainakin tuollaisille ihan lyhyille hiuksille.