Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin just superdieetin. Nyt alkaa uusi elämä!

Vierailija
21.01.2014 |

Oon taas possuillut koko alkuvuoden. Viime vuonna pudotin hitaasti ja rauhallisesti 10kg ja tällä menolla ne on ennen kesää tulleet takaisin. Pudotettavaa on vielä parikymmentä kiloa enkä silloinkaan ole vielä lähellekään normaalin bmi:n alarajoilla.

Söin just 200g suklaalevyn ihan vain huvikseni. Nälkä ei ollut, sillä söin valtavan annoksen päivällistä ison lounaan ja aamupalan lisäksi.

Nyt napsahti päässä ja aion ottaa tehostartin. Maksoin siis Fitfarmin 6 viikon Superdieetin, joka alkaa ensi maanantaina. Huomisesta lähtien alan jo keventää ja heti kun ohjeet tulevat nettiin, aloitan niiden mukaan syömisen. P*rkele, en halua enää ikinä olla yhtä lihava kuin tänään olen! 6 viikon jälkeen hiljalleen monipuolisempaa ruokavaliota, mutta säännöllisesti ja järkevin annoksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän munkin lähteä mukaan? Mietin jo edelliseen ryhmään ilmoittautumista mut se jäi... Ylimääräisiä kiloja on 30!

Vierailija
2/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksatte ohjeista jos ne löytyvät jo netistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon hyvästä päätöksestä! Minä maksan Nutrilett-pusseista 20e kolmessa päivässä ja siihen päälle menee aika paljon rahaa laadukkaisiin ja hyviin vihanneksiin, mutta jokainen laihdutettu kilo on euronsa väärti.

Vierailija
4/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 20:54"]

Miksi maksatte ohjeista jos ne löytyvät jo netistä?

[/quote]

Saliohjelmia on monenlaisia ja niitä en ala netistä metsästämään. Tuolla hinnalla saa myös foorumin tuen.

Mä myös maksoin kurssin viime viikolla, kesäkunto täältä tullaan! :)

Vierailija
5/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös! Minä aloitin 6.1 ja oli kyllä hyvä sijoitus! Painoa putosi jo ekan kahden viikon aikana 4 kg.

Vierailija
6/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans kuullu pelkkää hyvää kurssista ja onnistuineita tuloksia. Varmasti repsahduksia kuuden viikon aikana sattuu, sillä sosiaalisia menojani en ala karsimaan. Mutta annoskoot ovat aina olleet liian isoja, joten ehkä tuo punnitseminen ja selvät ohjeet auttavat asiaan!

Salikortillekin taitaa tulla enemmän käyttöä...

Vierailija
7/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap uskoo myös että repsahduksia sattuu. Pitää vaan heti palata takaisin ruotuun. Pari menoa tuolle ajalle on jo tiedossa ja niissä aion syödä "tavisruokaa". Päivän menen sd:n mukaan ja nuo iltamenot korvaa päivällisen ja iltapalan. Alkoholi ei ole ongelma, voin hyvin olla ilman sitä. Sen suhteen dieetti ei mene pieleen.

Vierailija
8/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä dieettiohjeet löytyy?

Vierailija
9/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 19:39"]

Oon taas possuillut koko alkuvuoden. Viime vuonna pudotin hitaasti ja rauhallisesti 10kg ja tällä menolla ne on ennen kesää tulleet takaisin. Pudotettavaa on vielä parikymmentä kiloa enkä silloinkaan ole vielä lähellekään normaalin bmi:n alarajoilla.

Söin just 200g suklaalevyn ihan vain huvikseni. Nälkä ei ollut, sillä söin valtavan annoksen päivällistä ison lounaan ja aamupalan lisäksi.

Nyt napsahti päässä ja aion ottaa tehostartin. Maksoin siis Fitfarmin 6 viikon Superdieetin, joka alkaa ensi maanantaina. Huomisesta lähtien alan jo keventää ja heti kun ohjeet tulevat nettiin, aloitan niiden mukaan syömisen. P*rkele, en halua enää ikinä olla yhtä lihava kuin tänään olen! 6 viikon jälkeen hiljalleen monipuolisempaa ruokavaliota, mutta säännöllisesti ja järkevin annoksi.

[/quote]

Eli suomeksi, sä kävit ostoksilla. Tuo on sama juttu kuin jos sä sanoisit alkavasi kuntoilee ostettuasi treenivaatteet. Se ei toimi ihan noin. 

Vierailija
10/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vain, että tuonne sivuille pääsisi jo viikonlopun aikana, että voisi tehdä ensi viikon ruokaostokset ohjeen mukaan. Tietääkö joku entisistä (tai nykyisistä) superdieettaajista, koska ensimmäinen viesti tulee?

Vierailija
11/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjeet tulee käsittääkseni jo perjantaina.

Vierailija
12/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:02"]

Toivon vain, että tuonne sivuille pääsisi jo viikonlopun aikana, että voisi tehdä ensi viikon ruokaostokset ohjeen mukaan. Tietääkö joku entisistä (tai nykyisistä) superdieettaajista, koska ensimmäinen viesti tulee?

[/quote]

Ei hajuakaan, mutta laitan ohjeet miten toi tehdään helposti ja ilmatteeksi. Eli syö huomenna noin 1800-2000 kcal ja käväse vaikka pienellä kävelylenkillä illalla tai kun on aikaa. Toista tuo kunnes olet laiha.

Vierailija
13/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroo

Rahkaa

Raejuustoo

Kasviksii

Kanaa

Kalaa

Lihaa

Proteiinipatukoita, mahd vähä hh

Mehukeittoa

Omega 3 kapseleita

Palautusjuomaa

Olikohan muuta.. se viiden vrk.n tehostartti oli just jossai kuntolehdessäkin.

Vierailija
14/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:15"]

Kaurapuuroo

Rahkaa

Raejuustoo

Kasviksii

Kanaa

Kalaa

Lihaa

Proteiinipatukoita, mahd vähä hh

Mehukeittoa

Omega 3 kapseleita

Palautusjuomaa

Olikohan muuta.. se viiden vrk.n tehostartti oli just jossai kuntolehdessäkin.

[/quote]

APlle ja muille innokkaille elämänsä muutajille.

Eli tuollainen laihdutus tulee epäonnistumaan varmasti. Syy on siinä, että kukaan ei muuta elintapojaan tosta vaan. Tuota ei vaan tapahdu. Elintavat voi muuttaa, mutta se tehdään pikku osissa. Eli jätät ensin esim 200g suklaalevyn pois ruokavaliostasi ja jonkun ajan päästä lisäät siihen omenan tms. Sitten vaan jatkat tuota niin kauan kun siltä tuntuu tai on tarpeen. 

Vierailija
15/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivakiva... Jos sulla on kaapissa herkkuja niin nyt keräät ne pois ja kannat roskikseen.

Vierailija
16/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suorin ton viime vuonna ilmatteeksi. Ei lainkaan liikuntaa.  Määrät ilmoiteettu selkeästi. Samoin mitä saa valita ja mistä. Itse päättää mistä koostuu esim lounas ja päivällinen.

Selkeät mitat, ohjeet ja talouvaaka. Helppoa. Nyt aloitan helmikuussa uuden satsin tuolla GFG.

Nälkä ei ollut missään vaiheessa. Välillä teki tiukkaa saada alas kaikki. Pidin lepopäiviä ja selkeä linjaus. Lomilla ja juhlissa ei nirsoilla.

-26kg.

Loput vielä pois

Vierailija
17/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 21:50"]

Mistä dieettiohjeet löytyy?

[/quote]

Suomi 24 ainakin on.

t. Juttaillen -26kg

GFG, GoFatGo, Superdieetti

Vierailija
18/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kyllä tietoisia, että nuo ruokaohjeet löytyvät netistä (ja MeNaisten kuntolehdessä taisi juuri olla), mutta minulle ainakin on tärkeää tuo saliohjelma. Näen videoista miten käyttää laitteita tai saan kotona tehtävän jumpan ohjeet. PT maksaisi 100e tunti joten tuo on pieni hinta siihen verrattuna.

Ja dieetti kestää tosiaan sen 6vk, tuskin kukaan täällä sitä on lppuelämäänsä noudattamassa.

Vierailija
19/27 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:09"]

[/quote]

Ei hajuakaan, mutta laitan ohjeet miten toi tehdään helposti ja ilmatteeksi. Eli syö huomenna noin 1800-2000 kcal ja käväse vaikka pienellä kävelylenkillä illalla tai kun on aikaa. Toista tuo kunnes olet laiha.

[/quote]

Kiva! Vedän siis suklaalevyn ja vähän pähkinöitä päivittäin, niistähän tulee tuo kalorimäärä. Ja lenkillähän kasvaa hyvin yläkropan lihaksetkin, kiitti hei vinkistä!

Vierailija
20/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:09"]

[/quote]

[/quote]

Kiva! Vedän siis suklaalevyn ja vähän pähkinöitä päivittäin, niistähän tulee tuo kalorimäärä. Ja lenkillähän kasvaa hyvin yläkropan lihaksetkin, kiitti hei vinkistä!

[/quote]

Voithan sinä tehdä noinkin, väliäkö sillä, että se olisi IDIOOTTIMAISTA käytöstä. Saatanan tyhmää maksaa jollekin siitä että luulee laihtuvansa. Tasan varmaa on, että pysyvää muutosta et noilla konstein saa. Mutta yritä nyt, nyt tyhmä halyat olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi