Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin just superdieetin. Nyt alkaa uusi elämä!

Vierailija
21.01.2014 |

Oon taas possuillut koko alkuvuoden. Viime vuonna pudotin hitaasti ja rauhallisesti 10kg ja tällä menolla ne on ennen kesää tulleet takaisin. Pudotettavaa on vielä parikymmentä kiloa enkä silloinkaan ole vielä lähellekään normaalin bmi:n alarajoilla.

Söin just 200g suklaalevyn ihan vain huvikseni. Nälkä ei ollut, sillä söin valtavan annoksen päivällistä ison lounaan ja aamupalan lisäksi.

Nyt napsahti päässä ja aion ottaa tehostartin. Maksoin siis Fitfarmin 6 viikon Superdieetin, joka alkaa ensi maanantaina. Huomisesta lähtien alan jo keventää ja heti kun ohjeet tulevat nettiin, aloitan niiden mukaan syömisen. P*rkele, en halua enää ikinä olla yhtä lihava kuin tänään olen! 6 viikon jälkeen hiljalleen monipuolisempaa ruokavaliota, mutta säännöllisesti ja järkevin annoksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. päivä menossa. Olo on ihan ok. Vähän on ollut nälkä välillä, mutta se johtuu vaan siitä, että aiemmin söin vaaaaaaaltavia annoksia. Vessassa saa juosta koko ajan, vaikka juon vähemmän kuin pitäisi. Siihen täytyy kiinnittää huomiota. Eiköhän tämä vessaravikin tasaannu kun kroppa tottuu.

Ap.

Vierailija
22/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä aloita huomenna, vaan NYT HETI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hajuakaan, mutta laitan ohjeet miten toi tehdään helposti ja ilmatteeksi. Eli syö huomenna noin 1800-2000 kcal ja käväse vaikka pienellä kävelylenkillä illalla tai kun on aikaa. Toista tuo kunnes olet laiha.

Ihan hyvä vinkki mutta kaikille se ei oo noin yksinkertaista... Mun peruskulutus n. 1500kcal/vrk (testattu kuukauden vuodelevolla: tolla energiamäärällä liikkumattomana ei laskenut paino grammaakaan...)

Vierailija
24/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla superdieetillä viime syksynä 6 vk ja perään extralla 6 vk. Pudotin 10 kg. Tuo dieetti sopi minulle, sitä noudatettiin sanatarkasti enkä lipsunut. Kuntoilin kotona ohjeiden mukaan, tein aerobista lenkkiä, en käynyt salilla. Tuloksia alkoi tulla heti ekan viikon jälkeen (ylipainoa tuolloin 20 kg). Lähinnä opettelin syömään oikein ja juomaan vettä riittävästi. Sokerista vierottautuminen oli paras anti. Väitän että tuo Superdieetti tehoaa  jos sitä noudattaa tunnollisesti. Okei, voihan dietetille alkaa  ilman Fitfarmin ohjelmaa, mutta minua ainakin kannusti ja auttoi se yhteisön tuki (kotoa en tukea saanut). Suosittelen jos elämäntaparemonttiin ryhtyminen on vaikeaa, kuten minulle oli.

Vierailija
25/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolla superdieetillä viime syksynä 6 vk ja perään extralla 6 vk. Pudotin 10 kg. Tuo dieetti sopi minulle, sitä noudatettiin sanatarkasti enkä lipsunut. Kuntoilin kotona ohjeiden mukaan, tein aerobista lenkkiä, en käynyt salilla. Tuloksia alkoi tulla heti ekan viikon jälkeen (ylipainoa tuolloin 20 kg). Lähinnä opettelin syömään oikein ja juomaan vettä riittävästi. Sokerista vierottautuminen oli paras anti. Väitän että tuo Superdieetti tehoaa  jos sitä noudattaa tunnollisesti. Okei, voihan dietetille alkaa  ilman Fitfarmin ohjelmaa, mutta minua ainakin kannusti ja auttoi se yhteisön tuki (kotoa en tukea saanut). Suosittelen jos elämäntaparemonttiin ryhtyminen on vaikeaa, kuten minulle oli.

Vierailija
26/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, ekan viikon ohjeet olivat ilmestyneet. Huomasin kun kävin tutkimassa sivustoa vähän tarkemmin. Näyttää siltä kuin odotinkin ja ihan mahdollisilta noudattaa. Kohta kauppalistan tekoon ja illalla ostoksille, aloitan heti huomenna!

Liikuntajuttuja en hoksannut katsoa. Mulla pääpaino on kuuitenkin ruokavalion seuraamisessa. Loppuelämää näin ei voi yödä, mutta haluankin nyt säikäyttää kroppani ja palata siihen ruotuun, johon viime vuoden (etenkin syksyn) aikana pääsin.

Tsemppiä kaikille mukaan lähteville ja dieetillä jo oleville!

Ap.

Vierailija
27/27 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 23:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 22:02"]

Toivon vain, että tuonne sivuille pääsisi jo viikonlopun aikana, että voisi tehdä ensi viikon ruokaostokset ohjeen mukaan. Tietääkö joku entisistä (tai nykyisistä) superdieettaajista, koska ensimmäinen viesti tulee?

[/quote]

Ei hajuakaan, mutta laitan ohjeet miten toi tehdään helposti ja ilmatteeksi. Eli syö huomenna noin 1800-2000 kcal ja käväse vaikka pienellä kävelylenkillä illalla tai kun on aikaa. Toista tuo kunnes olet laiha.

[/quote]

Kiva! Vedän siis suklaalevyn ja vähän pähkinöitä päivittäin, niistähän tulee tuo kalorimäärä. Ja lenkillähän kasvaa hyvin yläkropan lihaksetkin, kiitti hei vinkistä!

[/quote]

Vuorikiipeilijä-tyylillä edeten yläkroppakin saa kyytiä

t.av-mamma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän