Voi apua XD Tyttö oli vähän meikannut koulukuvaan kun joillain koulukaverilla oli ollut meikit mukana
Melkoinen pelletrio ryhmäkuvassa! Ja tuo yksittäinen kuva on vielä pahempi :D Paksu kerros pinkkiä huulipunaa, ripset paakussa mustasta ripsarista ja mustaa kulmakynää.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska he eivät halua sitä.
Jos he haluaisivat, niin varmaan he ilmaisisivat sen jollakin tavalla?
Jos nainen ei anna minkäänlaista signaalia, on turha mennä pilaamaan päiväänsä.
olet hiukan eksyksissä
Itse sain ajatuksen sävyttääilman äidin lupaa seiskan kuvaukseen edellisenä iltana hiukset ruskealla, mutta niistä tulikin sitten ihan mustat. Näytän kauhuleffan kummitukselta siinä luokkakuvassa.
Luokkakaveri sai joskus nelosella idean laittaa pitkät hiuksensa kasvojen eteen koulukuvassa, toinen silmä vain hieman näkyi. Hän halusi olla Roger Rabbitin Jessica.
Mulla oli ala-asteella hevospaita koulukuvauksessa ja yksi poikaressukka laitettiin mun eteen istumaan sillä seurauksella, että ne hevosen korvat näytti kuuluvan sille pojalle. Sen pojan äiti saikin hepulin kuvat nähtyään.
Luokkakuva on vain yksi kuva muiden joukossa, ei se niin vakavaa ole, vaikkei menisi ihan putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todellakin otan tuon kuvan, pääsee kunniapaikalle pikkuveljen "hampaanjäljet otsassa"-eskarikuvan viereen :D
Ap
Älä nöyryytä toista!
Älä sure, kuvat tulevat olemaan makuuhuoneemme lipaston päällä piilossa kavereiden silmiltä. Ne virallisemmat ja paremmat kuvat ovat sitten olohuoneessa,
Ap
No, omien vanhempien taholta nöyryyttäminen se vasta kivalta tuntuukin. Kaverithan näkevät ko. meikit luokkakuvastakin.
Neljännen luokan kuvassa sekä minulla että eräällä pojalla oli molemmilla sattumalta valkoiset hupparit, opettaja laittoi meidät istumaan vierekkään ja oltiin kuin joku kaksipäinen valtava möhkö.
Seiskaluokan kuvaan värjäsin edellisiltana hiukset kuparinpunasiksi, niistä tulikin ihan kirkuvan oranssit ja pahensin tilannetta keltaisella poolopaidalla. Olin kuin mikäkin liehuva liekinvarsi.
Ja kasiluokan kuvassa näytän olevan kännissä, olin nimittäin valvonut koko edellisyön migreenin kourissa mutta oli PAKKO päästä kuvaukseen kun oli uudet farkutkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todellakin otan tuon kuvan, pääsee kunniapaikalle pikkuveljen "hampaanjäljet otsassa"-eskarikuvan viereen :D
Ap
Älä nöyryytä toista!
Älä sure, kuvat tulevat olemaan makuuhuoneemme lipaston päällä piilossa kavereiden silmiltä. Ne virallisemmat ja paremmat kuvat ovat sitten olohuoneessa,
Ap
Oikeastiko joku luokkakuvia pitää esillä tuollai alttarimaisesti? :O Luulin, että se on mummojen tapa ja jäi kasarille.
Mulla oli luokkakuvassa huppari naamalla niinkuin South Parkin Kennyllä :D
Mä olin teininä vähän pulska. En halunnut kaksoisleukaa luokkakuvaan, joten nostin leukaa. Ja hymyyön ilme.
No kaksoisleukaa ei ole, mutta näytän lähinnä joltain 1800-luvun valokuvan nuorelta pojalta.
Millainen äiti ei ole opettanut lapselleen, että muiden meikkejä ei lainata?
Vierailija kirjoitti:
Millainen äiti ei ole opettanut lapselleen, että muiden meikkejä ei lainata?
Varmaan sellainen, joka ei ole ajatellut meikkijuttujen olevan ajankohtaisia?
Mutta sinä varmaan olet älynnyt varautua etukäteen ihan kaikkeen?
Eri
Jos aloituksessa käyttää XD:tä, voi päätellä vaan että ei ole omena pudonnut kauas puusta ja äitikin on wannabe-teini
Oma koululaiseni taas oli reippaasti saksinut irti purkan tukastaan- juuri ennen kuvauspäivän aamua! :D Sain tietää tästä jälkikäteen, kun ihmettelin että eikö kampaaja osannut hommaansa vai miksi hiuksissa on niin epätasainen kohta.