Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kestä enää naapurin teiniä, joukkovalituksen tekeminen?

Vierailija
19.10.2020 |

Olen niin loppu tähän.

Seinänaapurin teini meluaa monta kertaa viikossa niin päivällä kuin yöllä. Olen vuoden tehnyt valituksia ja soittanut poliiseja, ei auta.

Viimeyö oli niin kamala, että marssin tänään puhumaan isännöitsijälle. Joukkovalitus olisi kuulema tehokkaampi (lipsautti myös, että kyseessä on vuokralainen ja häätö helpompi). Sain lomakkeen, jossa on paikka neljälle allekirjoitukselle. Eli minä+3 naapuria? Täytyykö niitä olla 3 vai riittääkö vähempi? Olen ihan mielettömän ujo menemään häiritsemään ihmisten kotirauhaa ja kysellä tämmöistä, mutta nyt menisin vaikka sinisen kiven läpi saadakseni ton meluavan teinin pois...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on tosiaan yksin asuva teini/nuori henkilö. Pilaa muuten rauhallisen rapun.

Ap

Vierailija
2/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meluaa, ja minkä ikäinen tyyppi kyseessä? alusta hieman. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko asiaan helpompi tarttua yleisissä tiloissa/pihalla, ettei tarvitsisi sinne naapurin ovelle uskaltautua? Jos naapuri tulee vastaan ja otat siinä sitten asiasta kiinni ja kysyt, onko häntä tilanne häirinnyt. 

Tsemppiä! Se on ihan helvettiä, jos kotona pitää meluhaittaa kärsiä. 

Vierailija
4/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että miten mölyää? Kolisteleeko, pitää bileitä?

Oletko käynyt itse hänelle sanomassa asiasta ja juttelemassa? Vai soitellut vain poliisit ketkä käyneet tarkistamassa, että nuori on kiltisti.

Vierailija
5/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka shaatanan läpeen sinäkin uskallat valittaa, mutta et sitten ole naapurille itselleen asiasta sanonut?

Perisuomalainen valittajakyttääjä!

Vierailija
6/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutaa ja kiljuu (ilmeisesti pelaavat jotain ja kiljuvat sen takia), kuuntelevat musiikkia, rapussa ravataan äänekkäästi öisinkin ja eilen avasivat jopa kuohuviinipullon meidän ovea päin! (koska taitaa aavistaa mun olevan "valittava ämmä").

Olen yrittänyt käydä ovella. Ei avaa.

Olen laittanut lapun. Laittaa vittuilevan lapun takaisin.

Soitan poliisit. Ei avaa edes niille. Poliisi ei voi tehdä mitään, kun melu lakkaa heti heidän tullessa ovelle.

Ap

Vierailija
7/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pelkäät kohdata naapureita (se olisi kyllä yleensä paras ratkaisu, mennä naamakkain juttelemaan) niin laadi mukavasävyinen, asiallinen kirje, jossa kysyt, onko kenties naapurikin häiriintynyt melusta ja jos on, laittaa sulle viestin. Kiität, allekirjoitat omalla nimellä, mukaan yhteystiedot ja oma osoite. Näitä pudottelet sitten lähinaapureiden postiluukuista.

Vierailija
8/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt kuulostaa sen hetkellisen ahdistuksen arvoiselta, että soitat naapurin ovikelloa. Nekin ehkä arvostaa. Jos niitä ei kiinnosta yhtään, tiedät ainakin missä seisot ja voit harkita itse muuttamista.

Vierailija
9/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no riipppuu minkä tyyppinen asunto. Jos joku kaupungin vuokra-asunto niin ei sieltä ihan helposti häätöä saa. Koska eipä niitä voi asunnottomaksi laittaa vaan sitten tarjottava uusi kaupungin asunto. Jos yksityinen vuokran-antaja niin sitten asia ehkä eri.

Vierailija
10/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka shaatanan läpeen sinäkin uskallat valittaa, mutta et sitten ole naapurille itselleen asiasta sanonut?

Perisuomalainen valittajakyttääjä!

Lue aikaisempi vastaus. Kyllä olen ollut yhteydessä käymällä ovella sekä lapuilla! Eipä vaan ota tosissaan, mutta kettuilee kyllä takaisin.

Vierailija
11/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voit mennä naapurien oven taakse kysymään. Meillä asui meluava teini alakerrassa ja yksi naapuri sitten kävi sen lapun kanssa meidänkin ovella. En kuitenkaan allekirjoittanut, koska siihen mennessä teini oli jo rauhoittunut. Itse kävin jopa siellä teinin kodissa bileiden keskellä sammuttamassa musiikin, pian tuon jälkeen siellä meno rauhoittuikin. Luultavasti kuitenkin melu häiritsee muitakin, joten etköhän saa ne vaadittavat allekirjoitukset!

Vierailija
12/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö asunnon omistajan? Kerro hänelle tilanne ja poliisien käynnit, niin tietää antaa varoituksen.

Vierailija
13/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutaa ja kiljuu (ilmeisesti pelaavat jotain ja kiljuvat sen takia), kuuntelevat musiikkia, rapussa ravataan äänekkäästi öisinkin ja eilen avasivat jopa kuohuviinipullon meidän ovea päin! (koska taitaa aavistaa mun olevan "valittava ämmä").

Olen yrittänyt käydä ovella. Ei avaa.

Olen laittanut lapun. Laittaa vittuilevan lapun takaisin.

Soitan poliisit. Ei avaa edes niille. Poliisi ei voi tehdä mitään, kun melu lakkaa heti heidän tullessa ovelle.

Ap

Tuommoisien ihmisten pitäisi asua omakotitalossa korven keskellä, niin ei ainakaan häiritsisi muita ihmisiä. Eläimiä kylläkin, mutta joo...

Ne nimmarit muilta auttaa tilanteeseen. Minulta naapuri haki nimmarin kerran koska molempien asuntoihin kuului yläkerran asukkaan elämöinti.

Loppui se ääntely kun se valitus lähti eteenpäin. Lopulta kuukauden päästä se muutti kokonaan pois. Tuollainen ensimmäinen varoitus käy joidenkin egon päälle ja he muuttavat vapaaehtoisesti pois.

Vierailija
14/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tajutkaa ettei kukaan nappuri maksa siitä että elämänlaatu jonka ostaa itselleen ja kotirauhan siihen, että ihmisten pitäisi mennä TOISEN asuntoihin vielä lukemaan lakia pälleille? Kukaan ei maksa siitä.

Vierailija
15/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo nyt kuulostaa sen hetkellisen ahdistuksen arvoiselta, että soitat naapurin ovikelloa. Nekin ehkä arvostaa. Jos niitä ei kiinnosta yhtään, tiedät ainakin missä seisot ja voit harkita itse muuttamista.

On käyty ovella, ei avaa minulle eikä poliisille. En varmasti myy asuntoani ja muuta, koska jollain on huonosti käyttäytyvä vuokralainen!

Vierailija kirjoitti:

Niin no riipppuu minkä tyyppinen asunto. Jos joku kaupungin vuokra-asunto niin ei sieltä ihan helposti häätöä saa. Koska eipä niitä voi asunnottomaksi laittaa vaan sitten tarjottava uusi kaupungin asunto. Jos yksityinen vuokran-antaja niin sitten asia ehkä eri.

Omistusasuntoja, oikein mukavalla alueella. Tiedän häiriköivän naapurin olevan vuokralainen.

Vierailija
16/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis hermot! Älä anna periksi!

Eikö kahden varoituksen jälkeen tule häätö?? Kai varoituksia vieläkin annetaan?

Vierailija
17/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakaan tuossa omassa tapauksessani ei tarvittu kuin yhden toisen asukkaan nimmari, eli 2 yht.

Siinä lapussa voi olla paikkoja useammallekin, mutta en ole varma tarvitseeko enempää kuin yht 2 valittamassa.

/13

Vierailija
18/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vaan taloyhtiölle ettei kukaan maksa kun soitteleiit ympäriinsä ja kayttäisit omaa aikaasi rauhaan jonka takaaminen kuuluu itsestäänselvänä sille taloyhtiölle. Hoitakaa asia sanot vaan siitä te saatte palkan. Et sinä osta melua naapurista omilla rahoillasi.

Vierailija
19/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käyty ovella, ei avaa minulle eikä poliisille. En varmasti myy asuntoani ja muuta, koska jollain on huonosti käyttäytyvä vuokralainen!

Vierailija kirjoitti:

Omistusasuntoja, oikein mukavalla alueella. Tiedän häiriköivän naapurin olevan vuokralainen.

Olen tuo eka jota lainasit, tarkoitin niitä muita naapureitasi, joilta tarvitset nimet paperiin.

Vierailija
20/26 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiö tai isännöitsija ei saa velvoittaa muita naapureita tekemään työt puolestaan, hän saa palkan ja asia kuuluu hänen hoitaa itse ja kerätä nekin nimet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi