Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa vartaloni kuvista

Vierailija
21.01.2014 |

Kehukaa tai haukkukaa

Edestä: http://aijaa.com/XRvrYw

Sivusta: http://aijaa.com/750syj

Takaa: http://aijaa.com/ulzQCl

Takaa ylempää: http://aijaa.com/h2sood

165 cm, painoa saatte arvailla

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä. Aika iso ja treenaamaton, neliskulmainen takapuoli ja paksut jalat. Ihan perusvartalo, itse tykkään treenatummasta. Se on tosi positiivista, että treenaamalla tulisi varmaan aika nopeasti tosi hyväksi.

Vierailija
22/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:05"]

Ihmettelen vähän näitä korkeita painoarvauksia. Olen itse n. 171/64 ja ap näyttää ainakin kuvissa kiinteämmältä ja hoikemmalta kuin mitä minä olen, ja on lyhyempikin. Olen nuorempana ollut (jo täydessä pituudessani) jotain 57-58kg luokkaa ja vaikka suhteellisen hoikka olinkin niin en mitenkään erityisen kiinteä. Niin no tietysti jos ap:llä on enemmän lihasta suhteessa, mutta silti en millään kriteerillä veikkaisi ap:n painoksi 65-70kg.

[/quote]

Jaa, no minä taas olen samanmittainen, painan 73 kg, enkä ole mitenkään hirveän paljon pullukamman näköinen. Ehkä just sen max. 10 kg. Ja ap:llä on selvästi lihaksia, jotka painavat enemmän kuin läski. Jos pepussa on tavaraa, niin se nyt vaan painaa yllättävän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 16:18"]

On hieno kroppa, näyttää pakarasta (ja reidestä) että urheilet, jos en ihan väärin katso. Tämän perusteella arvaan 60 kg.

[/quote]

minusta taas näyttää, että ap ei todellakaan juuri urheile.

Vierailija
24/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tälläistä täytyy kysellä jostain palstalta... Onko liikaa siellä ja liian vähän täällä. Kohoaako tästä itsetunto vai mistä on kyse? En vaan ymmärrä tätä nykyaikaa ja itsensä esittelyä, en sitten millään ;-)

Vierailija
25/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso pymppy eli pylly, mut ei haittaa.kuti kuti. Ottasin ja tulisin sisään.kuti kuti nami nami.

mies 63v.

Vierailija
26/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuti kuti.:) Ono antaa sähköposti.osot? Olen asiallinen,siivo, terve mies. En tupakoi en juo. Kestävä ja hyvä "varustus". Oi niin mielelläni sinut ottaisin. Ilmoittele pian!

Mies 63v.

Kuti kuti pus pus

Vierailija
27/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt painosi ap!

Vierailija
28/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino,paino,paino,paino!!!

Vierailija
29/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla ei kyllä kummoinen kroppa tarvi olla, että saa hehkutusta maasta taivaisiin. :D Tai sanotaanko näin, jos olet timmissä kunnossa oleva mallivartaloinen, niin saat haukut ja jos olet perustantta, niin saat ylistystä.

Vierailija
30/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imisin

Vierailija
31/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus siis tosiaan 165 cm ja painoa 58-60. Kauhean usein en käy vaa'alla, koska en omista. Lähinnä joskus kuntosalilla tai uimahallissa. Eli siis kyllä, harrastan liikuntaa, vaikka se ei ehkä näy. Lähinnä kuntosalia ja yritän löytää myös lenkki- ja juoksumotivaatiota.

Vierailija
32/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#39 onko tämä nyt "ei kummoinen kroppa"? Aika paljon uimahallissa ja rannoilla käyneenä voin sanoa, että kyllä tämä(kin) nyt keskivertoa parempi on.

Vierailija
33/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:20"]

Kuti kuti.:) Ono antaa sähköposti.osot? Olen asiallinen,siivo, terve mies. En tupakoi en juo. Kestävä ja hyvä "varustus". Oi niin mielelläni sinut ottaisin. Ilmoittele pian!

Mies 63v.

Kuti kuti pus pus

[/quote]

Plaah

Olet ristiretkellä hyväkroppaisia kuviensa postaajia vastaan ja yrität nyt esiintyä "limaisena setänä"... et vaan onnistunut siinä kovin hyvin :D

Vierailija
34/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielipide:

Mukavan naisellinen vartalo, ei liian lihaksikas. Pylly ja reidet saisi olla vaikka isommatkin, ja mahakin voisi vähän pömpöttää.

No, minä nyt vaan tykkään että nainen näyttää naiselta eikä treenaa itselleen miehisiä lihaksia.

Mutta oot tuollaisenakin täysi kymppi!

Vierailija
35/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hetki, kun huomasin katsovani jonkun aaveelaisen persettä koko näyttöni leveydeltä... Tähänkö sitä on tultu?

Vierailija
36/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullero.

Vierailija
37/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen kroppa pituutta ja painoa myöten ja aion laihduttaa kymmenisen kiloa. Olen 20-vuotias ja mielestäni ikäiseni kuuluu olla hoikempi.

Vierailija
38/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuti kuti

Vierailija
39/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:33"][quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 18:20"]

Mies 63v.

Kuti kuti pus pus

[/quote]

Plaah

Olet ristiretkellä hyväkroppaisia kuviensa postaajia vastaan ja yrität nyt esiintyä "limaisena setänä"... et vaan onnistunut siinä kovin hyvin :D

[/quote]

Uu nam nam. Pan pan panisin. Mies ole ja vanhempi herrasmies, en mikään limainen setä

tykkään nuorista vaaleaihoisista söpsäköistä tytyistä. Saa antaa sähköpostin.

Mies 63v

Vierailija
40/53 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sut kropasta ja oikeasti olet kolmen lapsen äiti. Noloa...