Millä tyypillisellä parisuhteen dealbreakerillä ei ole sinulle mitään väliä? Ja toisin päin: mikä suhteissa tavallinen asia on sinulle kynnyskysymys?
Kiinnostaa tietää, missä kohdissa palstalaisten parisuhdetoiveet menevät ristiin yleisten odotusten kanssa!
Kommentit (42)
Minulle ei ole mitään väliä, onko nainen "äidillinen" tai "vaimomateriaalia", kun en halua naimisiin tai lapsia.
Vastaavasti seksin harrastaminen kerran viikossa, mikä lienee aika tavallista, on minulle aivan liian vähän.
Ei ole dealbraker, että mies haluaa yksipuolisesti avoimen suhteen (=saa itse käydä vieraissa ja minä en)
Dealbraker olisi se, että seksiä ei olisi joka päivä (jos ei yhdyntään pysty, kädet ja suu käyttöön)
Vierailija kirjoitti:
Jos tupakoisi, niin sitten ei suhteesta tulisi mitään.
Hienosti ymmärretty ketjun idea...
Minulla ei ole väliä, käykö toinen töissä, onko kunnianhimoinen, pitääkö eläimistä tai onko lapsirakas. Tupakoinnillakaan ei ole väliä, niin kuin ei ole koulutustaustallakaan.
Sen sijaan toisen täytyy nauttia alistumisesta seksin aikana ja haluta tulla läpsityksi ja kuritetuksi osana seksileikkejä.
Itse parisuhteen täytyy kuitenkin olla suhtkoht tasavertainen, en jaksaisi pidemmän päälle mitään elämäntapadommaamista.
Koska tienaan rahani itse, niin miehen varallisuudelle ei ole merkitystä. Sen sijaan kaipaan runsaasti omaa aikaa ja siksi haluan, että toisella on vahva oma elämä harrastuksineen ja ystävineen, enkä minä ole toisen elämän kannattelija tai keskipiste.
Minulle ei ole väliä, onko toisella sosiaalista elämää tai ystäviä. En kuitenkaan halua asua koskaan yhdessä toisen kanssa.
Ilmeisesti aika monelle on dealbreaker, jos toinen ei pidä eläimistä tai käyttää pajaa/mämmiä/koksua/lappuja satunnaisesti. Minulle noilla ei ole väliä. Mutta toisaalta en jäisi seksittömään suhteeseen enkä ryhtyisi kenenkään omaishoitajaksi, vaikka kuinka olisimme vakiintunut pari. Ei vain sovi minulle.
Vieraissa käyminen.
Mulle se on puolin ja toisin enemmän kuin ok.
Samoin kuin erilaiset fetissit, bi/trans Yms jutut myös ok
Alkoholia käyttävää tai tupakoivaa tai ylipainoista en ottais missään nimessä.
En pidä fyysistä väkivaltaa niin kammottavana asiana kuin muut palstalla. Lapsena ja nuorena minua on hakattu rajusti, osaan kuitenkin henkisesti irtautua siitä tilanteesta ja kipu on vain fyysinen tunne joka menee ohi. Pettämisestä eroan heti. Jos en voi luottaa, ei ole syytä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä: tupakointi.
On väliä: täytyy olla muusikko.
Saanko kysyä miksi on oltava muusikko ja oletko itse?
Ei väliä, onko rikas tai töissä. Mielenterveysongelmia katsotaan tapauskohtaisesti, nekin voi olla ok. Tupakointi ja järkevän asteinen päihteidenkäyttö ok. Tavallinen asia kynnyskysymys.... Tähän en osaakaan ihan vastata. Pidän pahana, jos toisella on paljon menneitä suhteita eli jos on koko ajan sarjana ollut parisuhteessa. Myöskin useita menneitä irtosuhteita pidän epämiellyttävänä, vaikka suhteessa osaisikin olla uskollinen. Nuottikorvaa pitäisi mielellään olla, vaikka ei olisi muuten intohimoinen musiikin suhteen. Runsas matkustustausta sekin miinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja juuri siksi täytyy olla. Olen koettanut deittailla ei-muusikoita, eikä se tunnu koskaan toimivan. En jaksa selittää elämäntyyliäni enää yhdellekään ihmiselle tai tehdä kompromisseja. Monella tutulla muusikolla sama juttu.
Ei haittaa vaikka mies ei ole koulutettu, taikka hyvässä ammatissa, tai että tienaan enemmän.
En katselisi miestä joka käy päivittäin salilla, joku muu urheiluharrastus siinä ja siinä.
Vierailija kirjoitti:
En pidä fyysistä väkivaltaa niin kammottavana asiana kuin muut palstalla. Lapsena ja nuorena minua on hakattu rajusti, osaan kuitenkin henkisesti irtautua siitä tilanteesta ja kipu on vain fyysinen tunne joka menee ohi. Pettämisestä eroan heti. Jos en voi luottaa, ei ole syytä jatkaa.
En ole ollenkaan samaa mieltä, mutta erittäin mielenkiintoinen vastaus ja varmasti ketjun mukainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, ja juuri siksi täytyy olla. Olen koettanut deittailla ei-muusikoita, eikä se tunnu koskaan toimivan. En jaksa selittää elämäntyyliäni enää yhdellekään ihmiselle tai tehdä kompromisseja. Monella tutulla muusikolla sama juttu.
Tätä olen joutunut sivusta seuraamaan. Oma mies on muusikko, ja alusta asti oli selvää, että se on elämäntapa. Kiertueilla on kauankin poissa kotoa kerrallaan.
Bändikaveriensa tyttöystävät ja vaimot yrittävät rajoittaa. Eihän siitä mitään tule. Kuka haluaa soittaa bändiläisille "Hei jätkät, en pääse tänään treeneihin, Mirkku haluaa halailla"?
Joistain vastauksista joutuu arvailemaan vastaajan sukupuolta. Minusta se olisi aika oleellinen tieto tässä ketjussa.
Musiikkimaku
Huumorintaju
Kummallakaan ei ole mitään merkitystä loppupeleissä.