Mä vollotan kuin putous. Kolmas kolmosista oppi kävelemään.
Meillä 1v3kk kolmoset. Kaksi identtistä ja yksi erimunainen. Identtiset oppivat kuukausi sitten kävelemään, kolmas on vain seissyt paikoillaan ja kävellyt tukia pitkin.
Kolmas oppi aamulla kävelemään. Olivat lattialla leikkimässä ja nousivat kaikki ylös. Kaksi lähti taapertamaan ja katsoivat kolmatta. Kolmas otti askeleen ja toisenkin ja jäi paikoilleen seisomaan. Identtiset katsoivat toisiaan, toinen nyökkäsi hymyillen toiselle ja molemmat katsoivat veljeä aidon ylpeänä.
Mä vaan aloin itkeä ja koko päivän olen itkenyt tuota kohtausta. Noilla on niin selvästi joku oma maailma ja kielensä, jota kukaan muu ei ymmärrä. Jotenkin vain yli-inhimillisen hellyyttävää, että nuo identtiset ikäänkuin katsein keskustelivat.
Kommentit (26)
Ihanaa, nyt lapseni kävi potalla, ja toinen lapseni tuli siihen haistelemaan, ja maistelemaan! Luuli että on suklaakakkua! Eikö olekin ihanaa?!? Kuulkaa kaikki!!!
ap
Kolmas lapsi kävi ripulipaskalla...kukkapenkkiin!!! Keväällä tulee hyvät tulppaanit!!!!:D
-AP
Noniin noniin. En ole nuo kaksi edellistä ap:ta. Voi luoja, että joku pystyy vetämään herneitä nenään tällaisesta asiasta.
Mun hellyysitkut on itketty. Tänään on ihan eri meininki taas ja enemmän hermo kireällä kuin silmät sikkuralla onnellisuudsta :) Erilaisia on päivät, kokemusrikkaita jokainen.
Hyvä päivänjatkoa kaikille, oli lapsia tai ei!
ap (selvyyden vuoksi en enää kommentoi tähän viestiketjuun mitään, joten kaikki ap:t tämän jälkeen on sitten taas noita ripuliongelmaisia arjenvihaajia)
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:31"]
Saitko filmattua, jos sait pistä YouTubeen.
Jos mulla olisi kolmoset alkaisin kuvaamaan heitä ja touhujaan.
Ehkä filmeistä tulisi mainostulojakin. Kolmoset ei ole kovin tavallinen juttu.
Kenties saisitte miljoonia katsojia.
Voin vain kuvitella teidän menojen suuruutta.
Onnea perheellenne!
[/quote]
En ole ap, mutta mulle ei kyllä tulisi mieleenkään tehdä rahaa omilla lapsillani. Eivät voi yhtään vaikuttaa siihen, mitä missäkin julkaistaan. Jotkut YouTube-videot saavat helposti parodia-jatko-osia ja niitä levitellään ties missä yhteyksissä.
Ap:n juttu on aivan yhtä ihana näin kirjoitettunakin.