Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä vollotan kuin putous. Kolmas kolmosista oppi kävelemään.

Vierailija
21.01.2014 |

Meillä 1v3kk kolmoset. Kaksi identtistä ja yksi erimunainen. Identtiset oppivat kuukausi sitten kävelemään, kolmas on vain seissyt paikoillaan ja kävellyt tukia pitkin.

Kolmas oppi aamulla kävelemään. Olivat lattialla leikkimässä ja nousivat kaikki ylös. Kaksi lähti taapertamaan ja katsoivat kolmatta. Kolmas otti askeleen ja toisenkin ja jäi paikoilleen seisomaan. Identtiset katsoivat toisiaan, toinen nyökkäsi hymyillen toiselle ja molemmat katsoivat veljeä aidon ylpeänä.

Mä vaan aloin itkeä ja koko päivän olen itkenyt tuota kohtausta. Noilla on niin selvästi joku oma maailma ja kielensä, jota kukaan muu ei ymmärrä. Jotenkin vain yli-inhimillisen hellyyttävää, että nuo identtiset ikäänkuin katsein keskustelivat.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIIKUTTAVAA!

Mäkin itken, vaikkei mulla ole raskaushormoneja. Eikä lapsia :)

Vierailija
2/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, pystyn jotenkin sieluni silmillä kuvittelemaan tuon :) Söpön kuuloista näin ulkopuolisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 15:56"]

Porvoossa? 

[/quote]

Milloin viimeisimmätkin ääliöt tajuavat lopettaa tuon "porvoossa"-huutelunsa? Eikö sinullakaan tullu mieleen yhtään mitään muuta sanottavaa? Millaselta näyttää sinun maailma, jossa kaikki ihan tavallisetkin asiat on mukamaste jotenkin niin helvetin omituisia, että se on jotenkin provo? Tästä lähtien jokainen joka laittaa lähellekkään "porvoossa"-kommentteja ansaitsee vuoden tyhmin av-wt-palkinnon.

Vierailija
4/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka jaksaa alapeukuttaa tällaisia aloituksia ja useimpia kommentteja? Kuinka paha voi jollain ihmisellä olo olla, ettei voi antaa toisten iloita tavallisesta arjesta? Pitää oikein alleviivata EN TYKKÄÄ SIITÄ, ETTÄ JONKUN MIELESTÄ KIVA ASIA ON KIVA!

Ap:lle onnea ja iloa arkeen!

Vierailija
5/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta pitää kiirettä, kun kaikki juoksee eri suuntiin! :) Ihana juttu!

Vierailija
6/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :)

Vierailija
7/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:39"]Meillä 1v3kk kolmoset. Kaksi identtistä ja yksi erimunainen. Identtiset oppivat kuukausi sitten kävelemään, kolmas on vain seissyt paikoillaan ja kävellyt tukia pitkin.

Kolmas oppi aamulla kävelemään. Olivat lattialla leikkimässä ja nousivat kaikki ylös. Kaksi lähti taapertamaan ja katsoivat kolmatta. Kolmas otti askeleen ja toisenkin ja jäi paikoilleen seisomaan. Identtiset katsoivat toisiaan, toinen nyökkäsi hymyillen toiselle ja molemmat katsoivat veljeä aidon ylpeänä.

Mä vaan aloin itkeä ja koko päivän olen itkenyt tuota kohtausta. Noilla on niin selvästi joku oma maailma ja kielensä, jota kukaan muu ei ymmärrä. Jotenkin vain yli-inhimillisen hellyyttävää, että nuo identtiset ikäänkuin katsein keskustelivat.

[/quote]

Ei helvetti, pitikö näinkin turhanpäiväinen juttu vartavasten kirjoittaa nettiin? Aivan arkipäivän asioita, ja ei noi jutut kiinnosta ketään vaikka saatat itse pitää typerää kakaraasi jotenkin erikoisena. Mutta ei se ole. Meitä kiinnostaa tuo yhtäpaljon kuin sinun paskareissusi vessassa.

Vierailija
8/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpot!

Vierailija
9/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 14:39"]Meillä 1v3kk kolmoset. Kaksi identtistä ja yksi erimunainen. Identtiset oppivat kuukausi sitten kävelemään, kolmas on vain seissyt paikoillaan ja kävellyt tukia pitkin.

[/quote]

Ei helvetti, pitikö näinkin turhanpäiväinen juttu vartavasten kirjoittaa nettiin? Aivan arkipäivän asioita, ja ei noi jutut kiinnosta ketään vaikka saatat itse pitää typerää kakaraasi jotenkin erikoisena. Mutta ei se ole. Meitä kiinnostaa tuo yhtäpaljon kuin sinun paskareissusi vessassa.

[/quote]

Aivan samaa mieltä. Paljon kiinnostavampaa on tietää esimerkiksi minkälaista seksiä joku BB-julkkis harrastaa tai arvostella jonkun WT-äidin hiustyylejä. Ne jos jotain on tähdellistä ja tärkeää tietoa, ei tällainen ihana perusarki.

Vierailija
10/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suloista! Ehkä heillä on jo jonkin verran järkeä päässä. Meillä kaksosista ensimmäinen otti ensiaskeleet 8 kk iässä ja toinen 9 kk iässä. Lisäksi vahdittavana oli 2,5-vuotias taapero sekä 5-vuotias leikki-ikäinen (joka onneksi aina suht järkevä, mutta oman huomionsa hänkin aina luonnollisesti vaati). Tekis mieli sanoa, että kaiholla muistelen noita aikoja, mutta totuus on, että juuri mitään en muista! :-D

Vierailija
11/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vollottaminen tuossa tilanteessa on mun mielestä suorastaan normaalia! :D

Tuli mieleen kaverin identtiset kaksoset (nyt jo isoja poikia), joista toinen oli toimen mies ja toinen neuvottelija. Kaverini oli välillä "ihan helisemässä" niiden kanssa, kun ne vetivät omaan suuntaansa hyvällä yhteispelillä ja myös sanattomasti kommunikoiden. :)

Vierailija
12/26 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2014 klo 08:38"]

[/quote]

[/quote]

Kävit kuitenkin lukemassa ja jaksoit vielä kommentoidakkin? Täällä saa ihan mistä vaan kirjoittaa, vastuu lukemisesta on lukijalla. Jos sinua ei kiinnosta, niin se on sinun mielipide, älä käytä sanaa ME. Sinä ja minä ja muut ei olla sama asia, ME ei olla sama asia kuin SINÄ. Get it?

Minusta tuo oli hyvä juttu ap, kiitos :) Oli ihana lukea. Voin vaan kuvitella mikä vilske teillä siellä kohta on :D kun kaikki juoksee eri suuntaan.

Vierailija
13/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa :) nauti noista hetkistä!

Vierailija
14/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa hymy huulille tästä:) Suloista!

Vierailija
15/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsin raskaushormonit. Mäkin itken :)

Vierailija
16/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli niin suloinen juttu, että hymyilyttää väkisin :') <3

Vierailija
17/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
18/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kun ihanaa, tuo olisi ollut mukava nähdä.

Vierailija
19/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko filmattua, jos sait pistä YouTubeen.

Jos mulla olisi kolmoset alkaisin kuvaamaan heitä ja touhujaan.

Ehkä filmeistä tulisi mainostulojakin. Kolmoset ei ole kovin tavallinen juttu.

Kenties saisitte miljoonia katsojia.

Voin vain kuvitella teidän menojen suuruutta.

Onnea perheellenne!

Vierailija
20/26 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa?