Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä maassa on yhä suureneva määrä ihmisiä joiden elämä ei ole enää ihmisarvoista.

Vierailija
06.05.2024 |

Oletko osallistunut tutkimukseen jonka tuloksena Suomessa asuu maailman onnellisin kansa? Minä en - ja todellakin ihmettelen mikä ihmeen paikka tämä oikein on. Joka päivä vaan silmät aukeavat entistä enemmän.

Minulle on jo täysin selvää että tämä maa on  menossa täysin päin h-ä enkä usko että tämän lumipallon pyörittämistä voi kukaan enää pysäyttää. Se pysähtyy sitten kun se törmään johonkin.

Ja täällä on yhä suureneva määrä ihmisiä joiden elämä ei ole enää ihmisarvoista. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lumipallo on jo sulanut.

Vierailija
2/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v enkä ole eläessäni nähnyt ainootakaan onnellisuustutkimus kyselyä.

Jos on ollut liian hyvinkin niin voiko sellaistakaan loputtomiin jatkua.

Vierailija
4/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tällaistakin köyhää rangaistaan, niin kyllä 

Vierailija
5/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se onnellisuus palaa, kun demareiden ehdottama 75-vuotiaana eläkkeelle toteutuu.

Vain työ tuo onnea ja rahaa.

Parasta Suomessa on se, että ei kuole nälkään eikä viluun, ja on täysi vapaus lähteä mielestään parempaan maahan. Eipä ole tunkua naaapurimaihinkaan, kun sielläkin saati muissa maissa pitäisi käydä töissä elääkseen.

Vierailija
6/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama surkeustrolli joka päivä avaa uusi aloituksia samasta asiasta. Eikähän tuolta itänaapurin puolelta ole asialla, kun itse vastaileekin itselleen.

Vierailija
7/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti onnellisuustutkimus tehty niinku venäjän vaalit, Suomen kansasta onnellisia on 150% 

Vierailija
8/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60v enkä ole eläessäni nähnyt ainootakaan onnellisuustutkimus kyselyä.

Ottakaa narisijat asioista selvää! Ei se ole mikään KYSELY. Se on tutkimus, jossa kymmenet asiat tutkitaan sen perusteella mitä Suomessa ja muissa maissa ihmiselle tapahtuu. Syntymän turvallisuus, lapsilisät, muu tuki, koulutus, tasa-arvo, asuminen, terveydenhoito, työajan pituus j.n.e

Vierailija
9/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pitkälti oma valinta ja niiden seuraus.

Vierailija
10/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja mitään ei jää käteen. Joku pelaa pleikkaa päivät kun vähän masentelee. Niin kenellä tässä on arvo, kenellä ei? (PS. Kysymys on kompa)

Vierailija
11/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä ja mitään ei jää käteen. Joku pelaa pleikkaa päivät kun vähän masentelee. Niin kenellä tässä on arvo, kenellä ei? (PS. Kysymys on kompa)

Miksi käyt töissä sitten? Haluatko että itse sairastut? Varmasti herkkua.

Vierailija
12/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen ainakin ihan tyytyväinen elämääni. Toki voisi rypeä itsesäälissä ja valittaa vaikka kylmästä säästä mutta ei kuulu tapoihin. Valittajia tässä maassa riittää.

Vierailija
13/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain perusteluja olis kiva kuulla. 

Vierailija
14/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin ei ole ihmisarvoista? Onko vaikkapa Ruandaan syntyneellä henkilöllä elämä ihmisarvoisempaa?

Vierailija
15/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että joku jossain favelassa vois olla tyytyväinen jos siellä olis samat olot kuin täällä.

Vierailija
16/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset eivät tajua, miten hyvin asiat täällä ovat melkein mihin tahansa muuhun valtioon verrattuna, ainakin vielä toistaiseksi. Saa nyt nähdä kuinka hyvin Orpo ja Purra onnistuvat hyvinvoinnin romuttamaan.

Vierailija
17/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut osallistua. Sen verran olen myös törmännyt ihmisiin, artikkeleihin ja tutkimuksiin eri maailman maista, etten ihmettele tuota tulosta. Ehkei meillä oikeasti olisi asiaa aivan ykköseksi, mutta top vitoseen kuitenkin

Vierailija
18/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät tajua, miten hyvin asiat täällä ovat melkein mihin tahansa muuhun valtioon verrattuna, ainakin vielä toistaiseksi. Saa nyt nähdä kuinka hyvin Orpo ja Purra onnistuvat hyvinvoinnin romuttamaan.

No Orpoa ja Purraa tästä on turha syyttää. Meillä on vuosikaudet velkarahalla ylläpidetty pohjoismaista hyvinvointivaltiota vaikka maan tulot vertautuvat lähinnä Itä-Euroopan maihin. On vaan ollut kiva omille äänestäjille luvata kaikkea kivaa jotta on itse saatu paistatella hillotolpalla.

Nyt meillä sitten onkin iso joukko ihmisiä jotka eivät edes osaa ajatella niin että aikuisen ihmisen velvollisuus on ihan itse maksaa asumisensa ja syömisensä. Ja milläs sitä edes alkaisi maksaa kun on vuosikaudet voinut vaan oleskella ja olla edes ajattelematta työelämää.

Laskun maksun aika alkaa nyt ja kyllähän tämä tiedossa on ollut.

Vierailija
19/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta hyvä ihminen se työ, jos mitään ei jää käteen. Miksi teet ilmaistöitä?

Vierailija
20/21 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä ihminen osaa sokeutua omille eduilleen.

-Suomessa on turvallista, voit laskea lapsen yksin pihalle leikkimään, voit kulkea yksin bussilla öiseen aikaan, ja aniharvoin sattuu mitään

-Suomessa tasa-arvo ja tasavertaisuus ovat poikkeuksellisen korkealla tasolla. Meillä ei synnytä kastiin, johon itsekin vain alistuu "kohtalona", ei synnytä sukupuoleen joka lukitaan neljän seinän sisälle "turvaan" ja suojaamaan "kunniaa"

-Suomessa on puhdasta; voit juoda vettä suoraan vesijohdosta, jätän tän vaan tähän

-Suomessa edustuksellinen demokratia ja äänioikeus koskevat jokaista täysi-ikäistä kansalaista, äänestyslippua ei tarkisteta jälkikäteen ja kirjata nimeä mustaan kirjaan

-Suomessa kukaan ei elä kadulla, ellei omasta tahdostaan. Ja ihan turha väittää, että elää kun ei saa asuntoa. Kyllä saa, muttei välttämättä juuri siitä tutun kuriirin kulmilta. Kadulla ei tarvitse nukkua, mutta aggressiivisena ja päihteistä sekaisin ei tietenkään saa mennä häiriköimään muita asukkaita.

-Suomessa julkinen liikenne oikeasti toimii. Syövät hoidetaan. En ole toista maata nähnyt missä niin monella ihmisellä olisi omat hampaat suussa kuin Suomessa, kertoo jotain.

-Suomessa on jokaisen oikeudet kulkea luonnossa missä vaan

-En ole kuullut yhdenkään suomalaisen kuolleen rahanpuutteessa nälkään tai aliravitsemukseen

-Suomessa ei ole pakko mennä edes armeijaan tai töihin, ttt kuuluu kaikille, myös kaikesta totaalisesti kieltäytyvälle

Kävisitte joskus jossain Vuosaarta kauempana niin saisitte vähän perspektiiviä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi