Mistä viimeksi riitelitte niin että ihan huusitte
Kommentit (63)
Ei ikina. 25 vuotta oltu yhdessä ja tähän mennessä onnistuttu riitelemään ilman että on tarvinnut varsinaisesti ääntä korottaa. Teinille olen kyllä muutaman kerran huutanut kun on pinna palanut totaalisesti.
Olemme ns kylmä ja laskelmoiva pariskunta, koska ei ole yli 20 vuoteen toisillemme tai muillekaan huudettu. Ai että me ollaan tylsiä ja kulissiliitossa!
Emme koskaan huuda. Huutaminen on sen heikomman aineksen puuhia.
En kyllä muista, että koskaan kumpikaan olisi huutanut. Kerran muistan vaimon olleen niin vihainen, että hän puhui "sähisemällä". Muutama vuosi sitten korotin ääntäni hermostuttuani. En tiedä oliko kumpikaan noissa tilanteissa väärässä tai oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan. Emme ole eläimiä.
Mitäs te sitten olette, kasveja vai bakteereita?
Asiat riitelevät, eivät ihmiset. Asiat eivät osaa huutaa.
Oli sellainen tilanne päällä, johon ei olla jouduttu ennen. Oli eka ja varmaan vika kerta, kun huudettiin toisillemme. Mies oli tilanteen herra, pysyi tolkuissaan, mutta minä jäädyin, vaikka piti tehdä siinä tilanteessa paljonkin. Mies huusi minulle "tee nyt v**** jotakin äläkä vaan seiso siinä" ja lopulta pääsinkin irti siitä paniikista ja aloin tehdä, mutta hän huusi minulle vieläkin, neuvoi ja ohjeisti, ja lopulta huusin itse hänelle, käskin tukkimaan turpansa kun ei se huutaminen mitään auta... Ei ollut oikeassa/väärässä kumpikaan oli vain reaktiot siihen järkyttävään tilanteeseen...
Vierailija kirjoitti:
Ei näköjään, jos sinä et ikinä huuda.
Eiköhän ole ihan persoonallisuus ja temperamenttikysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mikään luonne tai temperamentti ei pakota huutamaan. Siinä on kyse itsehillinnästä tai halusta. Jompi kumpi puuttuu ellei kumpikin. Sivusta.
No onpas tänne nyt taas kertynyt hyviä ihmisiä :D
Lauantaina huutoriideltiin viimeksi. Väärinkäsityksestä lähti ja paisui melkoisiin mittasuhteisiin. Minä olin väärässä, se väärinymmärtäjä.
Kunnon huutoriidan jälkeen sovintoseksi on 10+/10, kokeilkaa joskus,.
N31
Vierailija kirjoitti:
Oli sellainen tilanne päällä, johon ei olla jouduttu ennen. Oli eka ja varmaan vika kerta, kun huudettiin toisillemme. Mies oli tilanteen herra, pysyi tolkuissaan, mutta minä jäädyin, vaikka piti tehdä siinä tilanteessa paljonkin. Mies huusi minulle "tee nyt v**** jotakin äläkä vaan seiso siinä" ja lopulta pääsinkin irti siitä paniikista ja aloin tehdä, mutta hän huusi minulle vieläkin, neuvoi ja ohjeisti, ja lopulta huusin itse hänelle, käskin tukkimaan turpansa kun ei se huutaminen mitään auta... Ei ollut oikeassa/väärässä kumpikaan oli vain reaktiot siihen järkyttävään tilanteeseen...
Mikä tuommoinen tilanne oli? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mikään luonne tai temperamentti ei pakota huutamaan. Siinä on kyse itsehillinnästä tai halusta. Jompi kumpi puuttuu ellei kumpikin. Sivusta.
Samaa mieltä, itsehillinnän puutetta ja lopulta vain huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuommoinen tilanne oli? :O
en halua kovin tarkasti kertoa mutta siis autettiin loukkaantunutta ihmistä.
Noin vuosi sitten oli joku 10 minuutin älämölöriita, joka päättyi hervottomaan nauruun.
Kiista koski jotain musiikkikappaleen esittäjää😂
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina huutoriideltiin viimeksi. Väärinkäsityksestä lähti ja paisui melkoisiin mittasuhteisiin. Minä olin väärässä, se väärinymmärtäjä.
N31
Jos pitää huutoriidellä saadakseen hyvää seksiä, niin suhde on lopussa. Kokeile joskus hyvää parisuhdetta huutosuhteen sijaan.
2 viikkoa sitten. Molemmat huuti naama punaisena toisilleen. Loppuillasta oltiin kuin ei olis mitään riitaa ollutkaan.
En ole ikinä riidellyt tuolla tavalla enkä suostuisi suhteeseen, jossa sellaista tapahtuisi. En tyydy huutajiin, kun pystyn parempaankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31
Jos pitää huutoriidellä saadakseen hyvää seksiä, niin suhde on lopussa. Kokeile joskus hyvää parisuhdetta huutosuhteen sijaan.
Parisuhde on 11/10, ei se huutoriiteleminen sitä pilaa, päinvastoin. Puhdistaa ilmaa hyvin. Ja raivokas mies on seeeeksiiikäääääs, ai että!
N31
Avioeron järjestelyistä. Ex oli väärässä. Anteeksi ei ole ikinä pyytänyt. Onneksi se jäi viimeiseksi huutoriitelyksi melko varmasti.