Voiko joku lääke aiheuttaa painon nousua, vaikka ei söisikään yhtään enempää kuin ennen?
Siis jos ei ala syömään enempää, mutta lääke SILTI nostaa elopainoa esim 20 kiloa vuodessa?
Kommentit (163)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, ja vaikka söisi VÄHEMMÄN kuin ennen. Mielialalääkkeet nyt ainakin.
Yksikään lääke ei läskiä kerrytä.
Niin mutta lääkkeen sivuvaikutukset voivat lihottaa.
Aivan, ruokahalun lisääntyminen lisää syömistä, joka sitten sen lihomisen aiheuttaa. Siis lihomiseen tarvitaan ylensyöntiä.
Hys hys.. tätä ei voi kysyä täällä. Neropatit sanovat sulle että syy on sun ruokavaliossa. Syöt isoja annoksia, usein ja epäterveellisesti. Etkä liiku tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksikään lääke ei läskiä kerrytä.
You'll see.
Tuttu turpos, kun oli kortisoni kuuri (ilmeisesti vaikuttaa aineenvaihduntaan). Kuurin loputtua palautu kohtuu äkkiä entiselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirtazapin nostanut mulla painoa 8kg vaikka syön vähemmän
Paljonkos yhdessä pillerissä on kaloreita?
Osa lääkkeistä kerää nestettä ja osa muuttaa aineenvaihduntaa.
Lääke voi myös nopeuttaa aineenvaihduntaa ja vähentää ruokahalua tai aiheuttaa ripulia niin, että kaikki tulee pihalle, miksi ei toisinpäin?
Itsellä erässä masennuslääkkeessä mainittiin sivuoireena anoreksia, yleiswmpi sivuoire on painon nousu, jonka voit ihan itse lukea pakkausselosteista.Et ilmeisesti ikinä ole joutunut kortisonikuurille tai syömään mielialalääkkeitä.
Kortisoni kerää nestettä, mielialalääke lisää ruokahalua. Mutta kumpikaan lääke ei lihota, lihomiseen tarvitaan liika syöminen.
Jos lääke tekee pohjattomaan nälän sivuoireena niin eikö se silloin ole lääkkeestä johtuvaa kun ilman sitä nälkää ei olisi?
Kun miettii että raskaana ollessakin lihoo vaikka ei söisi yhtään enempää kuin normaalisti, niin kyllähän kroppa silloin toimii niin että kerää itseensä ylimääräistä. Miksei tämä reaktio voisi tapahtua myös jonkun hormonaalisen häiriön tai lääkkeen vaikutuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää johtuu? Itse siis tuo mirtazapinin syöjä ja paino nousee. Syön unilääkkeenä eli aivan mitättömän pinetä määrää napsin yhdestä tabletista. Silti paino nousee ja nousee vaan. Mielialalääke tuo on periaatteessa tai unilääke jos siihen määrätty
Jos lihot, niin syöt liikaa.
Eri vastaa:
Itselleni 900 kaloria on jo liikaa, eli ilmeisesti ylensyön jatkuvasti kun vetelen 900 kaloria päivässä.
Taidan lopettaa syömisen kokonaan ja katsoa mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lääke voi myös nopeuttaa aineenvaihduntaa ja vähentää ruokahalua tai aiheuttaa ripulia niin, että kaikki tulee pihalle, miksi ei toisinpäin?
Itsellä erässä masennuslääkkeessä mainittiin sivuoireena anoreksia, yleiswmpi sivuoire on painon nousu, jonka voit ihan itse lukea pakkausselosteista.Et ilmeisesti ikinä ole joutunut kortisonikuurille tai syömään mielialalääkkeitä.
Kortisoni kerää nestettä, mielialalääke lisää ruokahalua. Mutta kumpikaan lääke ei lihota, lihomiseen tarvitaan liika syöminen.
Jos lääke tekee pohjattomaan nälän sivuoireena niin eikö se silloin ole lääkkeestä johtuvaa kun ilman sitä nälkää ei olisi?
Ei nälkä lihota, vaan liika syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää johtuu? Itse siis tuo mirtazapinin syöjä ja paino nousee. Syön unilääkkeenä eli aivan mitättömän pinetä määrää napsin yhdestä tabletista. Silti paino nousee ja nousee vaan. Mielialalääke tuo on periaatteessa tai unilääke jos siihen määrätty
Eri vastaa:
Itselleni 900 kaloria on jo liikaa, eli ilmeisesti ylensyön jatkuvasti kun vetelen 900 kaloria päivässä.
Taidan lopettaa syömisen kokonaan ja katsoa mitä tapahtuu.
Ja lässyn, lässyn, ei pidä marttyyriksi ruveta.
Hiirillä normaalipainoisen eläimen paino nousee kun sille vaihdetaan ruuansulatuskanavan bakteeristo lihavalta hiireltä. Samoin lihava hiiri laihtuu samalla ruokavaliollaan kun sille siirretään laihan hiiren vatsan bakteerit. Kiehtovaa tiedettä ja läpimurtoja tullaan näkemään seuraavan 10 vuoden sisällä myös ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään lääke ei lihota. Ruokahalu voi lisääntyä, mutta lihominen johtuu aina ylensyönnistä.
Ainakin aika yleisesti käytössä olevat beetasalpaajat hidastaa sydämen sykkeen ohella koko aineenvaihduntaa, loogista eikös?
Se tekee urheilusta aika mahdotonta, kun syke ei vaan nouse.
Vai voiko vaikuttaa sydämeen ilman että se tuntuu missään muualla?
Idiootti.
Kohta 3kk mirtatsapiinia nukkumiseen,melkein joka ilta, 2kg lähteny painoa kun tullu levättyä hieman paremmin.
neljännes pilleri naamaan siis (15mg jaettuna neljällä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri vastaa:
Taidan lopettaa syömisen kokonaan ja katsoa mitä tapahtuu.Ja lässyn, lässyn, ei pidä marttyyriksi ruveta.
Voi kun karma olisi sinullekin oikeudenmukainen ja saisit ihan itse todeta olleesi väärässä.
Ei 20 kiloa, mutta allekirjoitan tuon mirtatsapiinin vaikutuksen. Painoa tuli 7 kiloa, vaikka ruokavalio pysyi ennallaan. Viimeisimpien tietojen mukaan mirtatsapiini muuttaa elimistön rasva-aineenvaihduntaa ja sitä kautta saa aikaan lihomista.
Söin vuosia sitten neuropaattiseen kipuun lääkettä ja paino nousi 2kk aikana lähes 8kg. Lääkäri kertoi lääkkeen sivuvaikutuksena olevan painonnousu, vaikka siinä tilanteessa söin vähemmän kuin normaalisti.
Ja se painonnousu oli pientä, helvett..kipujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näläntunne lähtee pois syömällä rasvaa, mutta niissä on yleensä myös suolaa ja sokeria.
Jossain dokkarissa näytettiin miten intilaisille prostituoiduille syötettiin jotain lehmille tarkoitettua lääkettä, jotta lihoisivat. Oikeaan kunnon ruokaan heillä ei ollut varaa mutta lääkkeen ansiosta näyttivät pyöreähköiltä ja hyvinsyöneiltä ja kauppa kävi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Apuaineissa pitäisi lukea natriumin määrä. Se kerää nestettä, mutta niin tekee moni muukin.
E321 kerää runsaasti nestettä, koska se on PEG
siis tuo on samaa ainetta kuin E1521, joten ei kannata syödäkään mitä tahansa:-DMiksi se kerää nestettä? Se on sellainen valmiste, jolla pidetään lentokoneen siivet sulana. Muuten ne koneet tippuu alas, siis jos siivet jäätyy. Ei sitä tietenkään kukaan koskaan ole nieltäväksi tarkoittanutkaan!
https://www.ruokavirasto.fi/yritykset/elintarvikeala/valmistus/yhteiset…
Purukumissa jne...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näläntunne lähtee pois syömällä rasvaa, mutta niissä on yleensä myös suolaa ja sokeria.
Ai rasvassako sokeria? Vai missä?
900 kaloria! Eihän sillä ihminen elä, tai ainakin alkaa hiukset tippumaan päästä.