cheek pahoinpitelyt
Luin yhdeltä foorumilta cheekin pahoinpitelyist. Muka wikipediasta olisi poistettu ne. Toisesta löysin lehti artikkelin
http://blogit.kansanuutiset.fi/kaasuputki/tag/cheek/
siinä luki tälleen et se ois lyöny kahta. sitten on joku toineki juttu mutta en löytänyt
Musta hän on muuttunu tuosta vuodesta 11. Vain elämää sarjassa hän oli paljon jo fiksumpi.
Tuol toisel foorumil ei ollu hirveesti tietoo tästä asiasta. Onx teillä?
Kommentit (117)
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 20:46"]
mitä itse tekisitte jos joku tuntematon naurais sulle!?
[/quote]
Öö vastaus lienee:
Jos olisin lahtelainen niin vetäisin pataan öö?
Olen turkulainen, joten jatkaisin matkaani ja hakisin heseltä aterian.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:47"]
E helv..mitä settiä näissä kommenteissa. Kuulostaa jonkun yksittäisin teini-ikäisen kirjoituksilta. Lahdessa ei pärjää, jos ei tappele, muuten kuolee! Rispektit Cheekille, on se kova, kun hakkasi pari jannua ja oikeudenkäynnissä vielä kiisti kaiken anteeksipyynnön/katumisen sijasta.
Jossain Bronxissa/Tijuanassa/Kapkaupungin slummeissa/Kabulin kaduilla kasvaneelta voisin ymmärtää, että välillä on täytynyt itseään puolustella nyrkein, mutta että LAHDESSA...just.
[/quote]
Miks dissaat lahtee? Ootko ite koskaa asunu ees siel???
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 09:11"]
No ei kai kukaan ole väittänytkään että cheek olisi jotenkin erityisen komea? Ei se mallina pärjäis, kirveellä veistetty naama.
[/quote]
Mutta itse luulee olevansa joku adonis. Ainakin sellainen välittyy sanoituksistaan.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 08:58"]
Jare ja Arthur, mitä niistä kuvista pitäis sitten nähdä tai ymmärtää??
[/quote]
Katso instasta. Ainakin 24.11, 22.9 ja 29.8 pvm löytyy.
Että kummalle luulette, että mimmit lämpee? :D
Ei saa puhua rumasti (totuutta), keekin äiti voi itkeä. Hyshys.
MITÄH
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sori, oli aivan pakko, mikään muu hymiö ei kuvasta paremmi mun tunteita noita aiempia Lahti-kommentteja kohtaan. Mitä ihmettä te oikeen Lahdesta kuvittelette? LAHDESTA? Näin Rio de Janeirossa kaksi vuotta asuneena ja Brasiliaa sekä muuta Latinalaista Amerikkaa ristiin rastiin kierrelleenä en tiedä pitäisikö teille naamapalmuilla vai vain tyytyä nauramaan perseeni irti. Mutta hei, kun te lahtelaiset ootte niin kovia jengiläisiä, niin tervetuloa mukaan Rioon, lähden sinne taas kuukauden päästä! Tottahan te pärjäisitte enemmän kuin mainiosti vaikka Rocinhan slummissa, Lahdessa meininki taitaa itse asiassa olla jopa rankempaa :O
Joo'o, ei helvetti mikä myötähäpeä...
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 10:23"]
Katso instasta. Ainakin 24.11, 22.9 ja 29.8 pvm löytyy.
Että kummalle luulette, että mimmit lämpee? :D
[/quote]
No juu juu, mutta miksi ihmeessä pitää verrata toisiinsa mallia ja muusikkoa? Lähes jokainen ihminen saa elämänsä aikana, oletettavasti myös Jare. Eikä sillä liene mitään tekemistä sen faktan kanssa, että hänellä on itseään paremmannäköisiä ja raamikkaampia ystäviä. Olisikin aika ankeaa, jos aina pelkästään kaveriporukan komeimmalle tai kauneimmalle heruisi.
Millä lailla Cheek on nuori - eikö hän ole jo aikuinen mies? Ollut jo muutaman vuoden aikuinen?
Tästä ketjusta tulee etsimättä mieleen viimeviikkoiset Antonio Flores-keskustelut. Oikeus lyödä on siis varattu vain joillekin (lahtelaisille?), toisille ei.
Mun mielestä kukaan ei saa lyödä ketään.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:25"]
Telkkarissakin oli niin upea ihminen. Useammassa jaksossa oli rauhallinen ja kohtelias. Ei mitään väkivaltaa tai sellaista.
[/quote]
Kai se nyt sen verran osaa näytellä että ei Katri Helenaa vedä tauluun.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:25"]
Telkkarissakin oli niin upea ihminen. Useammassa jaksossa oli rauhallinen ja kohtelias. Ei mitään väkivaltaa tai sellaista.
[/quote]
Kai se nyt sen verran osaa näytellä että ei Katri Helenaa vedä tauluun.
[/quote]
Aaaaand the Post of the Day award goes to...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 19:15"]
Cheek eli kaduilla ja sen piti perhettään suojellakseen välillä käyttää väkivaltaa. Sen sanoitukset kertoo elämän ja nyrkkien kovuudesta. Sitä paitsi, sehän on Suomen komein räppäri Uniikin jälkeen.
[/quote]
Uniikin jälkeen :D:D:D:D päivän naurut!
Kiitos hyvästä aamupäivän aloituksesta :D
On tuo yksinpuhuja muuten kyllä hauska hänkin :D
Vuodessa nuori ihminen muuttuu paljon. Saa sitä komea mies nauttia nuoremmista kauniista naisista, näyttää menestystään. Koulussa riehumiset sellaiset voi unohtaa, vanhoja juttuja.. Parin vuoden takaisista pahoinpitelyistä on varmasti otettu opiksi. Sanoi hän joskus aikanaan olleeen joka weekend käsirysyissä mutta niistä on varmasti AIKAA. Hei haloo!??! Pari kolme pahoinpitelyä sinne tänne oikeesti.
Väkvaltainen ääliö. Onneksi sai tuomion.
http://www.mtv.fi/viihde/uutiset/musiikki.shtml/1322718/cheekille-tuomio-kahdesta-pahoinpitelysta
Komea? Materiaalilla rehentelevä laatikkopää, itkuvirsiräpätystä siittä ku kukaan ei rakasta nyyh.
Niin että jos on julkkis niin saa lyödä muita? Vaikuttaa muutenkin huonoitsetuntoiselta ja puhekyvyttömältä jos pitää lyödä.
http://www.metropoli.net/viihdeuutiset/cheekille-syyte-kahdesta-pahoinpitelysta/
wanha juttu, yli kaksi vuotta
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 03:50"]
Itse Lahdessa 1980- ja 1990-luvulla asuneena olen nähnyt monta tappelua. Eri kaupunginosien nuoret nahistelivat keskenään. Myös eri tavalla pukeutuneet ottivat yhteen. Kyllä se niin oli, että lyödä tai tulla lyödyksi. Omaa reviiriä puolustettiin. Ihme hurskastelijoita täällä. Jos on tuomittu ja rangaistuksensa kärsinyt, niin annettaisiin asian jo olla. Rattijuoppo, joka on kerran kärynnyt, on varmaan ikuisesti rattijuoppo!!
[/quote]
Muistan näin myös. Ja kuulema meno vain kovenee. Mukana on nykyään jengejä, aseita ja huumeita. Chicagon sielu on sama, mutta ulkomuoto vain rumenee.