Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka ole ok kysyä kaikki oleelliset asiat ennen deittejä, kuin pettyä paikanpäällä?

Vierailija
19.10.2020 |

Esim pituus ja paino. Olen ollut useilla treffeillä 160-170cm miesten kanssa, en olisi mennyt, jos olisin tiennyt. Oli todella nolot treffit molemmille, olen itse 174cm + korkkarit. Treffit peruuntuu, jos mies ei kerro pituuttaan etukäteen. Painon suhteen, mulle riittää tuore kokovartalikuva.
Ja jos mies haluaa erityisen hoikan naisen, hänelle olisin pettymys, painan 72kg. Kerron pituuden ja painon deittiprofiilissani. Toki moni muukin asia pitää natsata, että treffeille asti päästään!

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ymmärrä mitä nainen painaa. Miehet luulee että kaikki yli 50 kiloa painavat on lihavia. Siinä mielessä turha kertoa painoa. Se säikyttää pois sellaisetkin joita ulkonäkösi livenä voisi miellyttää.

Vierailija
2/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen amazon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen amazon

🤲

Vierailija
4/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä mitä nainen painaa. Miehet luulee että kaikki yli 50 kiloa painavat on lihavia. Siinä mielessä turha kertoa painoa. Se säikyttää pois sellaisetkin joita ulkonäkösi livenä voisi miellyttää.

Eikä luule, höpö höpö. Tiedämme että yleensä jos nainen on alle 170xm ja painoa yli 90kg ei ole yleensä hoikka tyttö vastassa. Muuten sitä varmaan kaikki tiedostaa että riippuen harrastuksista ja elämäntavoista jne ei paino kiloina kerro mitään koska esim lihakset painaa.

Vierailija
5/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

Vierailija
6/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä luule, höpö höpö. Tiedämme että yleensä jos nainen on alle 170xm ja painoa yli 90kg ei ole yleensä hoikka tyttö vastassa. Muuten sitä varmaan kaikki tiedostaa että riippuen harrastuksista ja elämäntavoista jne ei paino kiloina kerro mitään koska esim lihakset painaa.

Odotappa vain kun tämä ketju jatkuu. Suurin osa on sitä mieltä että ap on lihava.

Vierailija
7/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä painoarvosta, jonka laitat noille asioille. Itse kävisin katsomassa jokaisen jutuilta kiinnostavan livessä, eihän sitä tiedä miten klikkaisikin. Mutta sinä olet sinä ja minä olen minä.

En tosin edes ole tinderissä tmv, liian pinnallista minulle. Tapaan mieheni elävässä elämässä ja joskus ihastun sellaisiin, joille saattaisi moisessa sovelluksessa laittaa ruksin. Mistä sitå kuvasta ja lyhyestä kuvauksesta kenestäkään mitään tietää, voi saada täysin väärän käsityksen.

Vierailija
8/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä tietää mahdollisimman paljon ennen tapaamista: työ, kiinnostuksen kohteita, elämäntapa juttuja, millaista seuraa etsii, hieman ulkonäköä (naama ja koko vartalo) jne. Pituus ja paino taas on minulle täysin yhdentekeviä.

Vierailija
9/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan aloittaja painonsa miehille, mielellään jo profiilissaan?

Ja yksikään kuva ei ole otettu edullisesta kuvakulmasta eikä filttereitä ole käytetty? Paljonko kuvissa on pakkelia naamassa? 

Vierailija
10/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oleellisisa asioita on lapset ja etäisyys. Harva mies kertoo deittiprofiilissaan, onko lapsia. Suuttuvat sitten, kun en ole kiinnostunut 50v miehestä, jolla on alakouluikäisiä lapsia. Omani ovat jo aikuisia.

Vierailija
11/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja yksikään kuva ei ole otettu edullisesta kuvakulmasta eikä filttereitä ole käytetty? Paljonko kuvissa on pakkelia naamassa? 

Tietysti kerron ja kuvat realistisia ilman filttereitä. En näe mitään hyötyä turhista treffeistä, joissa petytään ja yritetään häipyä paikalta pakoon. Faktat tiskiin ja jos sittenkin kiinnostaa, voidaan tavata.

Ap.

Vierailija
12/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun tuskin tarvitsee murehtia tästä.

Jos aloittaja kuvailee itsensä noin tarkkaan aloituksessa niin tuskin pyrkii huijaamaan yhtään ketään niistä miehistä, jotka kelpuuttaa treffeille. Yritä sisäistää aloituksen ydinsanoma, joka on nimenomaan ristiriidassa tuon oman hyökkäyksesi kanssa.

Vierailija
13/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

Jotkut pitkät miehet haluaa pitkän naisen, näitä näkee joskus deittiprofiileissa

Vierailija
14/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiilissa kannattaa olla hyvä kokovartalokuva, josta asia selviää. Ja jos mies ei kelpuuta yli 50kg naista, niin kuka niin tyhmän miehen edes haluaa??

Vierailija
15/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen ilmoituksessa ei ole muita kuin filtteröityjä kuvia tai aurinkolasi kuvia, niin se on suoraan ”ei jatkoon”. Muut asiat menee tapauskohtaisesti. Myös exien ottamat purjehdus-, bikini- tai ravintolakuvat ovat ehdoton turn off.

Vierailija
16/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen ilmoituksessa ei ole muita kuin filtteröityjä kuvia tai aurinkolasi kuvia, niin se on suoraan ”ei jatkoon”. Muut asiat menee tapauskohtaisesti. Myös exien ottamat purjehdus-, bikini- tai ravintolakuvat ovat ehdoton turn off.

Ok.

Vierailija
17/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Profiilissa kannattaa olla hyvä kokovartalokuva, josta asia selviää. Ja jos mies ei kelpuuta yli 50kg naista, niin kuka niin tyhmän miehen edes haluaa??

Tämä nyt on miehille vain joku sokea piste. Voivat muuten pärjätä palikkatestissä silti ihan joten kuten.

Vierailija
18/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotappa vain kun tämä ketju jatkuu. Suurin osa on sitä mieltä että ap on lihava.

Aivan, onhan hän selkeästi ylipainoinen. Olen siis yli 10 cm pidempi mies ja painan likimain saman verran.

Jos ilmoittaisi aktiivisesta urheiluun tai kehonrakennukseen liittyvästä harrastuksesta, voisin harkita erilaista näkökulmaa (lajikin vaikuttaa). Muussa tapauksessa on selvästi ylipainoinen.

Vierailija
19/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava haukankatse kun pystyt päättelemään kuka kuvan on ottanut.

Vierailija
20/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, onhan hän selkeästi ylipainoinen. Olen siis yli 10 cm pidempi mies ja painan likimain saman verran.

Jos ilmoittaisi aktiivisesta urheiluun tai kehonrakennukseen liittyvästä harrastuksesta, voisin harkita erilaista näkökulmaa (lajikin vaikuttaa). Muussa tapauksessa on selvästi ylipainoinen.

Jaha, esimerkkimiehemme saapui. Katsoppa näitä kuvia esimerkiksi Rosanna Kuljusta. https://www.is.fi/viihde/art-2000006669301.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi