Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka ole ok kysyä kaikki oleelliset asiat ennen deittejä, kuin pettyä paikanpäällä?

Vierailija
19.10.2020 |

Esim pituus ja paino. Olen ollut useilla treffeillä 160-170cm miesten kanssa, en olisi mennyt, jos olisin tiennyt. Oli todella nolot treffit molemmille, olen itse 174cm + korkkarit. Treffit peruuntuu, jos mies ei kerro pituuttaan etukäteen. Painon suhteen, mulle riittää tuore kokovartalikuva.
Ja jos mies haluaa erityisen hoikan naisen, hänelle olisin pettymys, painan 72kg. Kerron pituuden ja painon deittiprofiilissani. Toki moni muukin asia pitää natsata, että treffeille asti päästään!

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle sopii yksi tapa, toiselle toinen. Mun tapani on että kun ikävystyttää niin pyydän kahville/lasilliselle sen enempää valikoimatta kenet tahansa, joka tuntuu mukavalta ihmiseltä.  En käy romattisilla treffeillä lainkaan,  sillä en halua ladata turhia odotuksia, saati ihastua mielikuvaan ennen tapaamista.  Treffeille pitäisi myös laittautua,  antaa paras mahdollinen kuva itsestä ja nähdä hitosti vaivaa. Minulla pointtina on seuran ja ajankulun haku, koska yksin sen kahvin tai tuopin juominen on ankeata. Jos seura miellyttää niin siitä on hyvä jatkaa. Ystävinä, parina, joskus (hyvin harvoin) vaikka ihan yhden yön juttuna. Ellei miellytä niin kupin tyhjennyttyä jatketaan eri suuntiin.  Ei tule paineita, sillä ennen tapaamista ei käy edes mielessä tuleeko kahviseurasta elinikäinen kumppani ja lasten isä vaiko ei...  

Kerrothan myös toiselle osapuolelle, että et etsi lähtökohtaisesti kovin vakavaa seuraa, vaan tykkäät vaan treffailusta? Kun toinen laittautuu treffeille tunteja tai ostaa lastenhoitajan treffien ajaksi ja sinä tulet tukka sekaisin likaisissa vaatteissa treffeille niin voi olla, että toista voi vähän ärsyttää. Huomaathan myös, että moni tietää tarkkaan mitä hakee ja on tositarkoituksella liikkeellä ja ensimmäisillä treffeillä katsotaan vain kemia, jos muut asiat ovat jo kunnossa. Jos et panosta ensimmäisiin treffeihin niin kemia jää syntymättä. Esim. huono hygienia tappaa kemian, joten suihkussakäynti ennen treffejä kyllä kannattaa. Eli jos et panosta niin tuskin saatkaan mitään.

Minusta sen joka panostaa ensitreffeille tuntien laittautumisella pitäisi varoittaa etukäteen. Ei minusta tuollainen ole tarpeellista. Ei siinä panostukset mitään vaikuta, kemiaa on jos on. Suihkussa nyt käyvät kaikki normaalit joka tapauksessa. -eri

Vierailija
42/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis miehet eivät yleensä arvota ihmisiä pituuden mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkipolvet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

Tuo ei ole erityisen lyhyt, mutta usein mietin, miksi monet miehet haluavat vaarantaa jälkikasvunsa pituuden tapailemalla lyhyitä naisia? Fifty-fifty mahdollisuus, että lapsi on naispuolinen?

Ja miksi lasten pitäisi olla erityisen pitkiä? Mikä tää koko juttu "pidempi on parempi" oikein ylipäätään on?!

Vierailija
44/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä tietää mahdollisimman paljon ennen tapaamista: työ, kiinnostuksen kohteita, elämäntapa juttuja, millaista seuraa etsii, hieman ulkonäköä (naama ja koko vartalo) jne. Pituus ja paino taas on minulle täysin yhdentekeviä.

Pieni ristiriita: haluat kokovartalokuvan, mutta pituudella ja painolla ei ole mitään merkitystä??? Puhuitkohan itsesi pussiin...

Vierailija
45/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on palstan ulinaiset kiukkuisia, kun naisten kaksoisstandardit otetaan esille. 

Vierailija
46/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on palstan ulinaiset kiukkuisia, kun naisten kaksoisstandardit otetaan esille. 

Naisen tekemä aloitus.

Vierailija
47/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, poistuvat vain vaikeina paikalta kun nainen onkin pitkä.

Vierailija
48/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle sopii yksi tapa, toiselle toinen. Mun tapani on että kun ikävystyttää niin pyydän kahville/lasilliselle sen enempää valikoimatta kenet tahansa, joka tuntuu mukavalta ihmiseltä.  En käy romattisilla treffeillä lainkaan,  sillä en halua ladata turhia odotuksia, saati ihastua mielikuvaan ennen tapaamista.  Treffeille pitäisi myös laittautua,  antaa paras mahdollinen kuva itsestä ja nähdä hitosti vaivaa. Minulla pointtina on seuran ja ajankulun haku, koska yksin sen kahvin tai tuopin juominen on ankeata. Jos seura miellyttää niin siitä on hyvä jatkaa. Ystävinä, parina, joskus (hyvin harvoin) vaikka ihan yhden yön juttuna. Ellei miellytä niin kupin tyhjennyttyä jatketaan eri suuntiin.  Ei tule paineita, sillä ennen tapaamista ei käy edes mielessä tuleeko kahviseurasta elinikäinen kumppani ja lasten isä vaiko ei...  

Kerrothan myös toiselle osapuolelle, että et etsi lähtökohtaisesti kovin vakavaa seuraa, vaan tykkäät vaan treffailusta? Kun toinen laittautuu treffeille tunteja tai ostaa lastenhoitajan treffien ajaksi ja sinä tulet tukka sekaisin likaisissa vaatteissa treffeille niin voi olla, että toista voi vähän ärsyttää. Huomaathan myös, että moni tietää tarkkaan mitä hakee ja on tositarkoituksella liikkeellä ja ensimmäisillä treffeillä katsotaan vain kemia, jos muut asiat ovat jo kunnossa. Jos et panosta ensimmäisiin treffeihin niin kemia jää syntymättä. Esim. huono hygienia tappaa kemian, joten suihkussakäynti ennen treffejä kyllä kannattaa. Eli jos et panosta niin tuskin saatkaan mitään.

Onko lukutaito hukassa? Nimenomaan en mene romanttisille treffeille lainkaan, vaan pyydän seuraksi kahville/lasilliselle. Mikä tuossa jäi epäselväksi?  En ikinä kuljeskele ihmisten ilmoilla tukka sekaisin ja likaisissa vaatteissa, suihkussa käymättä tai hampaita pesemättä. Mistä sinä noita juttuja oikein revit? Ei, en ole tositarkoituksella todellakaan, haluan juoda kahvin tai tuopin kivassa seurassa, en avioitua ensitapaamisella! Mikäli seura on molemmin puolin viihdyttävää ja tuntuu hyvältä ajatukselta vaikkapa elokuvat, kävely, ruokailu tms. jatko, niin sitten jatketaan tutustumista. Mutta jos toinen osapuoli lähtee käymään läpi jotain kyselylistaa niinkuin työpaikkahaastattelussa, niin totean että olipas hyvät kahvit, täytyy tästä mennä ja kiitos seurasta. Eli ei jatkoon. 

Vierailija
49/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihnettelette miksi ne samat tyypit pyörivät deittipalveluissa vuodesta toiseen eikä normaalit ihmiset edes vaivaudu tekemään profiilia. Eihän tuollaista pelleilyä jaksa kukaan täysjärkinen.

Vierailija
50/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lukutaito hukassa? Nimenomaan en mene romanttisille treffeille lainkaan, vaan pyydän seuraksi kahville/lasilliselle. Mikä tuossa jäi epäselväksi?  En ikinä kuljeskele ihmisten ilmoilla tukka sekaisin ja likaisissa vaatteissa, suihkussa käymättä tai hampaita pesemättä. Mistä sinä noita juttuja oikein revit? Ei, en ole tositarkoituksella todellakaan, haluan juoda kahvin tai tuopin kivassa seurassa, en avioitua ensitapaamisella! Mikäli seura on molemmin puolin viihdyttävää ja tuntuu hyvältä ajatukselta vaikkapa elokuvat, kävely, ruokailu tms. jatko, niin sitten jatketaan tutustumista. Mutta jos toinen osapuoli lähtee käymään läpi jotain kyselylistaa niinkuin työpaikkahaastattelussa, niin totean että olipas hyvät kahvit, täytyy tästä mennä ja kiitos seurasta. Eli ei jatkoon. 

Itse juon kahvini ja tuoppini ystävien kanssa ja deiteillä haen nimenomaan vakavaa seurustelusuhdetta tai jopa loppuelämän elämänkumppania. Tähän ikään mennessä tiedän jo mitä haluan ja mikä ei toimi. Siksi etukäteen kyselemällä varmistan, ettei tuhlata kenenkään aikaa. Ap.

Vierailija
51/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja silti miehet kyselevät Tinderissä naisten pituuksia. Mistähän se johtuu? Olen myös tullut poistetuksi matcheista välittömästi kun vastasin ja kerroin pituuteni (168). Mies näytti itse kuvissa lyhyeltä, ilmeisesti olin sitten häneen verrattuna liian pitkä. Olen myös tapaillut jonkin aikaa lyhyttä miestä ja kyllä miehestä huomasi että häntä häiritsi, että olimme saman kokoisia. Jatkuvasti otti koon puheeksi.

Vierailija
52/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä mitä nainen painaa. Miehet luulee että kaikki yli 50 kiloa painavat on lihavia. Siinä mielessä turha kertoa painoa. Se säikyttää pois sellaisetkin joita ulkonäkösi livenä voisi miellyttää.

Profiilissa kannattaa olla hyvä kokovartalokuva, josta asia selviää. Ja jos mies ei kelpuuta yli 50kg naista, niin kuka niin tyhmän miehen edes haluaa??

Tämä nyt on miehille vain joku sokea piste. Voivat muuten pärjätä palikkatestissä silti ihan joten kuten.

Tulipa mieleen lapsena, itse siis olin jo vähän vanhempi mutta juttelin alle 10-v tytön kanssa painosta, ja mainitsin painavani 50 kg. Tämä huudahti järkyttyneenä, että sähän olet läski!! Vaikka hän seisoi edessäni, oli tuntenut minut pitkään eikä ollut koskaan pitänyt minua lihavana, silti tämä paino tarkoitti, että olin auttamatta "läski".

Vierailija
53/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olettavat, etteivät itse kelpaa sinulle.

Vierailija
54/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olettavat, etteivät itse kelpaa sinulle.

Ei, vaan koska pidempi tai saman pituinen nainen ei kelpaa heille.

Vierailija
55/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ymmärrä mitä nainen painaa. Miehet luulee että kaikki yli 50 kiloa painavat on lihavia. Siinä mielessä turha kertoa painoa. Se säikyttää pois sellaisetkin joita ulkonäkösi livenä voisi miellyttää.

Profiilissa kannattaa olla hyvä kokovartalokuva, josta asia selviää. Ja jos mies ei kelpuuta yli 50kg naista, niin kuka niin tyhmän miehen edes haluaa??

Luulen että nuo tuollaiset painovaatimukset ja kauhistelut ovat lähinnä vain pienikoisten miesten juttuja. Tuskinpa yksikään 190cm/100kg mies järkyttyy, jos nainen kertoo painavansa vaikka 60kg.

Vierailija
56/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni ottaa kavereistaan paljastelukuvia??

Hei Pirjo. Ottaisitko kuvan pepustani ja rinnoistani? :D

Mä olen pyytänyt kaveria ottamaan peppukuvan. Tisseistä ja alapäästä saan otettua kuvat.

Vierailija
57/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä painoarvosta, jonka laitat noille asioille. Itse kävisin katsomassa jokaisen jutuilta kiinnostavan livessä, eihän sitä tiedä miten klikkaisikin. Mutta sinä olet sinä ja minä olen minä.

En tosin edes ole tinderissä tmv, liian pinnallista minulle. Tapaan mieheni elävässä elämässä ja joskus ihastun sellaisiin, joille saattaisi moisessa sovelluksessa laittaa ruksin. Mistä sitå kuvasta ja lyhyestä kuvauksesta kenestäkään mitään tietää, voi saada täysin väärän käsityksen.

Ei Tinderissä olo välttämättä ole pinnallista. Voi olla, että ei pääse toimimaan elävässä elämässä niin, että tapaisi paljon ihmisiä.

Vierailija
58/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkipolvet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

Tuo ei ole erityisen lyhyt, mutta usein mietin, miksi monet miehet haluavat vaarantaa jälkikasvunsa pituuden tapailemalla lyhyitä naisia? Fifty-fifty mahdollisuus, että lapsi on naispuolinen?

Huomattavasti isompi riski saada konkelo tyttölapsi jos äitikin on pitkä. 

Vierailija
59/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan aloittaja painonsa miehille, mielellään jo profiilissaan?

Ja yksikään kuva ei ole otettu edullisesta kuvakulmasta eikä filttereitä ole käytetty? Paljonko kuvissa on pakkelia naamassa? 

Pitäisikö kuvat ottaa mahdollisimman rumasta kuvakulmasta? 😂 Eikö niitä hutilaukaisuja yritetä yleensä välttää? Epäedullisesta kulmasta otetut kuvat, ei myöskään välttämättä ole sen totuudenmukaisempia. Joskus niissäkin näyttää ihan eri ihmiseltä 🤣

Vierailija
60/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jälkipolvet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomattavasti isompi riski saada konkelo tyttölapsi jos äitikin on pitkä. 

Mallit on pitkiä. Muutenkin pitkät naiset on viehättäviä. Rikkailla miehillä on monesti pitkät vaimot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan