Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka ole ok kysyä kaikki oleelliset asiat ennen deittejä, kuin pettyä paikanpäällä?

Vierailija
19.10.2020 |

Esim pituus ja paino. Olen ollut useilla treffeillä 160-170cm miesten kanssa, en olisi mennyt, jos olisin tiennyt. Oli todella nolot treffit molemmille, olen itse 174cm + korkkarit. Treffit peruuntuu, jos mies ei kerro pituuttaan etukäteen. Painon suhteen, mulle riittää tuore kokovartalikuva.
Ja jos mies haluaa erityisen hoikan naisen, hänelle olisin pettymys, painan 72kg. Kerron pituuden ja painon deittiprofiilissani. Toki moni muukin asia pitää natsata, että treffeille asti päästään!

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettyä voi paikanpäälläkin, vaikka olisi kuinka tentannut etukäteen. Kaikkien kanssa ei vaan natsaa parisuhde mielessä vaikka paperilla ja jutellessa olisi kuinka hyvä.

Vierailija
62/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miksi luen näitä vauvan tinder keskusteluja? Masentavia kommentteja. Saa pettyä ihmisiiiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

174 pitkä nainen ei ole pitkä. Tyttäreni on 184 cm ja miniä 186 cm. Poikani sitten onkin 192 cm.

Vierailija
64/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jälkipolvet kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olen vain 164cm niin ei tarvitse miettiä tuollaisia. Mahtaa olla vaikeaa olla miehen kokoinen nainen.

Tuo ei ole erityisen lyhyt, mutta usein mietin, miksi monet miehet haluavat vaarantaa jälkikasvunsa pituuden tapailemalla lyhyitä naisia? Fifty-fifty mahdollisuus, että lapsi on naispuolinen?

Huomattavasti isompi riski saada konkelo tyttölapsi jos äitikin on pitkä. 

Mallit on pitkiä. Muutenkin pitkät naiset on viehättäviä. Rikkailla miehillä on monesti pitkät vaimot.

Pituus ei tee ketään kauniiksi, pitkät naiset ovat useimmiten rumia. 

Vierailija
65/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat useimmiten kauniita

Vierailija
66/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle sopii yksi tapa, toiselle toinen. Mun tapani on että kun ikävystyttää niin pyydän kahville/lasilliselle sen enempää valikoimatta kenet tahansa, joka tuntuu mukavalta ihmiseltä.  En käy romattisilla treffeillä lainkaan,  sillä en halua ladata turhia odotuksia, saati ihastua mielikuvaan ennen tapaamista.  Treffeille pitäisi myös laittautua,  antaa paras mahdollinen kuva itsestä ja nähdä hitosti vaivaa. Minulla pointtina on seuran ja ajankulun haku, koska yksin sen kahvin tai tuopin juominen on ankeata. Jos seura miellyttää niin siitä on hyvä jatkaa. Ystävinä, parina, joskus (hyvin harvoin) vaikka ihan yhden yön juttuna. Ellei miellytä niin kupin tyhjennyttyä jatketaan eri suuntiin.  Ei tule paineita, sillä ennen tapaamista ei käy edes mielessä tuleeko kahviseurasta elinikäinen kumppani ja lasten isä vaiko ei...  

Kerrothan myös toiselle osapuolelle, että et etsi lähtökohtaisesti kovin vakavaa seuraa, vaan tykkäät vaan treffailusta? Kun toinen laittautuu treffeille tunteja tai ostaa lastenhoitajan treffien ajaksi ja sinä tulet tukka sekaisin likaisissa vaatteissa treffeille niin voi olla, että toista voi vähän ärsyttää. Huomaathan myös, että moni tietää tarkkaan mitä hakee ja on tositarkoituksella liikkeellä ja ensimmäisillä treffeillä katsotaan vain kemia, jos muut asiat ovat jo kunnossa. Jos et panosta ensimmäisiin treffeihin niin kemia jää syntymättä. Esim. huono hygienia tappaa kemian, joten suihkussakäynti ennen treffejä kyllä kannattaa. Eli jos et panosta niin tuskin saatkaan mitään.

Onko lukutaito hukassa? Nimenomaan en mene romanttisille treffeille lainkaan, vaan pyydän seuraksi kahville/lasilliselle. Mikä tuossa jäi epäselväksi?  En ikinä kuljeskele ihmisten ilmoilla tukka sekaisin ja likaisissa vaatteissa, suihkussa käymättä tai hampaita pesemättä. Mistä sinä noita juttuja oikein revit? Ei, en ole tositarkoituksella todellakaan, haluan juoda kahvin tai tuopin kivassa seurassa, en avioitua ensitapaamisella! Mikäli seura on molemmin puolin viihdyttävää ja tuntuu hyvältä ajatukselta vaikkapa elokuvat, kävely, ruokailu tms. jatko, niin sitten jatketaan tutustumista. Mutta jos toinen osapuoli lähtee käymään läpi jotain kyselylistaa niinkuin työpaikkahaastattelussa, niin totean että olipas hyvät kahvit, täytyy tästä mennä ja kiitos seurasta. Eli ei jatkoon. 

Itse juon kahvini ja tuoppini ystävien kanssa ja deiteillä haen nimenomaan vakavaa seurustelusuhdetta tai jopa loppuelämän elämänkumppania. Tähän ikään mennessä tiedän jo mitä haluan ja mikä ei toimi. Siksi etukäteen kyselemällä varmistan, ettei tuhlata kenenkään aikaa. Ap.[/quote Kuulostaa siltä, kuin olisit tarjoamassa työpaikkaa sinun perheessäsi.  Tosikkomainen tenttaus ja kriteerit ja exeltaulukoiden ristiinajot ennen ensimmäistäkään tapaamista. aika tylsää, en lähtisi. 

Vierailija
67/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

174 pitkä nainen ei ole pitkä. Tyttäreni on 184 cm ja miniä 186 cm. Poikani sitten onkin 192 cm.

Ei pidä paikkaansa. Tyttäresi ocat vain erittäin epätavallisen pitkiä, ja vastaavat 2 m:stä miestä. Molemmat ovat suuri harvinaisuus, mutta ei mitenkään hyvässä mielessä. Eipä omassa yliopistossa näy yhtäkään nuo kriteerit täyttävää, saati kaupungilla. 174 cm nainen on seljeästi keskivertoa pidempi ja siten näyttävä ilmestys. M 186 cm

Vierailija
68/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis miehet eivät yleensä arvota ihmisiä pituuden mukaan.

Joo ei, poistuvat vain vaikeina paikalta kun nainen onkin pitkä.

Eivät ne miehet pituuden vuoksi häivy, vaan siksi, että suomalainen nainen ei yleensä ole hoikka.

Paikalta poistutaan, koska pitkä ja tukeva nainen on liian roteva.

Vierailija
69/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuisi hyökkäävältä kysyä heti ekoilla treffeillä et mitä puoluetta äänestät ja miksi, miten jakaisit kotityöt, mitä mieltä olet seksuaalirikoksista ja niiden tuomioista, pidätkö eläimistä, kierrätätkö, haluatko lapsia yms. mulle tärkeitä kysymyksiä mutta siihen kai maailma on mennyt että ennen oikeaa tapaamistakin pitää tietää kaikki oleellinen. Toivottavasti en joudu deittirulettiin koskaan.

Mutta ainiin, tässä ketjussa kiinnostikin vain ulkonäkö.

Vierailija
70/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olettavat, etteivät itse kelpaa sinulle.

Miten päin vaan, hukattua aikaa yhtä kaikki jos lopputulos on se että miehelle on muodostunut pituudesta joku päänsisäinen juttu josta ei päästä eteenpäin.

Vierailija
71/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuisi hyökkäävältä kysyä heti ekoilla treffeillä et mitä puoluetta äänestät ja miksi, miten jakaisit kotityöt, mitä mieltä olet seksuaalirikoksista ja niiden tuomioista, pidätkö eläimistä, kierrätätkö, haluatko lapsia yms. mulle tärkeitä kysymyksiä mutta siihen kai maailma on mennyt että ennen oikeaa tapaamistakin pitää tietää kaikki oleellinen. Toivottavasti en joudu deittirulettiin koskaan.

Mutta ainiin, tässä ketjussa kiinnostikin vain ulkonäkö.

Ihmistuntemuksesta on apua siinä että kaikkea ei tarvitse lista kädessä kysyä. Luontevinta on että täysin kriittiset asiat kerrotaan/jutellaan ennakkoon, kemia ja suuntaviivat katsotaan ekalla tapaamisella ja miksipä seuraavilla tapaamisella ei voisi jo puhua politiikkaa yms. Koetko siis itse että haluaisit perhehaaveiden kanssa istua jonkun velan kanssa iltaa huvikseen vai mikä siinä ahdistaa että on asioita jotka vaikuttaa seuranhakuun?

Vierailija
72/72 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne miehet pituuden vuoksi häivy, vaan siksi, että suomalainen nainen ei yleensä ole hoikka.

Paikalta poistutaan, koska pitkä ja tukeva nainen on liian roteva.

Kuinka paljon pitäisi olla alipainon puolella että 20 senttiä itseä pidempi nainen tulisi hylätyksi painon takia eikä pituuden. Olen pitkä ja se että olen normaalipainoinen ja hoikka on näkynyt kuvissa, pituus ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi