Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut ärsyyntyneet äskettäin Putous-Armiin?

Vierailija
20.01.2014 |

Olen entinen Armi-fani. Tänä vuonna maku vain mennyt: ensin jäkätetään mediassa, kun ei pääse palkintojuhlien jälkeen ryyppäämään Putouksen takia. Sitten itse Putous-ohjelman sketsihahmona joka välissä ynisevä hahmo, joka jää hyvin ärsyttäväksi ja pinnalliseksi (ainakin näin alussa).

Pikahahmonakin vain "känninen" nainen, joka minusta osoittaa huonoa mielikuvitusta -eikö ammattinäyttelijä keksi jotakin muuta kuin sellaista, jota kuka tahansa ei-näyttelijöistäkin voisi vetää?

Olen pettynyt Armiin. Ennen niin hänestä tykkäsin, mutta nyt mielipiteeni on muuttunut täysin... Toki olen varmasti ainoa, joka näin ajattelee ja saan kuulla kohta kunniani. Kiitos siitä jo teille etukäteen, mutta tämä viesti ei edes alun alkaen ollut tarkoitettu Armi-fanittajille.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mieleen, että se ryyppäysjuttu oli vitsi?!? Vaikka varmasti ärsyttäisi ketä tahansa, että pitää lähteä hyvistä bileistä ajoissa pois koska seuraavana päivänä on töitä. Tollanen palkinnon voittaminen on kulkaa näyttelijöille aika iso juttu.

Vierailija
22/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole katsonut Putousta kovin paljon, joten Ymmistä en osaa sanoa, mutta mun mielestä Armin Venla-gaala -kommentti oli asiallinen. Enimmäkseen hän kritisoi sitä, että gaala järjestetään perjantai-iltana, jolloin monilla näyttelijöillä on töitä, ja tottakai gaalaintoa varmaan himmentää se, että useimmilla on lauantainakin töitä, eli ei voi tosiaan juhlia juurikaan.

Tuskin se nyt pelkästään sitä on että pitäisi päästä ryyppäämään, vaan mun mielestä ihan ymmärrettävää, jos Suomessa on tyyliin kaksi gaalaa vuodessa (Venla&Jussi), niin miksi pitää järjestää sellaisena viikonpäivänä, että näyttelijät eivät pääse osallistumaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:49"]

Mikä sattumaa!

Juuri kirjoitin avauksen ylipäätään kireistä naisnäyttelijöistä. Ja yhtenä esimerkkinä käytin Armi Toivasta.

Niin vaikean oloinen. Suuttuu, kun kysytään jotain yksityisestä elämästä. Mitäs on sinne julkisuuteen tunkemassa itse? Koppava. En tiedä, jotenkin ärsyttänyt koko nainen alusta alkaen.

[/quote]

Katsos kun hän on siellä julkisuudessa työnsä takia, ei puhumassa yksityiselämästään. Ne Tukiaiset on sitten erikseen.

Vierailija
24/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on noussut niin merkittäväksi koko kansan uudeksi lauantai-suosikiksi, että mielestäni tästä saa ja pitää olla jotain mieltä. Aku Hirviniemi on noussut kansan suursuosikiksi, mutta mitä tekee Armi Toivanen? Kiukuttelee itsensä pikkuhiljaa pois tähtitaivaalta. Vuosi sitten tuli Yleltä radiosta Toivasen haastattelu, jossa lähestulkoon haistatteli ja näsäviisasteli kuin teini jokaiseen toimittajan kysymykseen.

Kaunis nuori nainenhan hän on, mutta persoonaltaan todella epämiellyttävä. Voin vain kuvitella kuinka vaikeaa hänen kanssaan olisi tulla toimeen. Samaan vihaisten naisten kastiin kuuluu Minna Haapkylä.

Vierailija
25/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tympeän ja ylimielisen kuvan olen saanut hänestä haastatteluiden perusteella!!

Vierailija
26/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:18"]

Itseäni ärsytti viime putouksessa, kun Armin yninä häirtsi muiden hahmojen haastattelua. Olisi ollut kiva kuulla, mitä esimerkiksi Vatasen Antsku hahmolla on sanottavaa, illman taustalta kuuluvaa jatkuvaa yninää! 

[/quote]

Tämä NIMENOMAAN häiritsi minuakin, ei muu!

Vierailija
27/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Armista, Ymmistä en. Esim 21 tapaa pilata avioliitto oli tosi hyvä! Hefneristä sitten taas tykkäsin tosi paljon! Venla gaalassa ei onnsitunut ärsyttämään millään lailla.

Vierailija
28/28 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää "änkkä armista"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän