Oletko eronnut ylipainon vuoksi?
Miehelläni on runsaasti ylipainoa, tällä hetkellä 40-50 kiloa. Ylipainoa oli myös mennessämme naimisiin, mutta tilanne on pahentunut vuosien myötä. Mieheni on myöntänyt, että syö salaa pikaruokaa lähes päivittäin. Kotona syömme normaalia perusruokaa. Olen koettanut vuosien ajan auttaa mukaisesti miestäni painonhalki assa, tuloksetta. En halua olla hänen ruokavahtinsa. Paino vaikuttaa moneen asiaan ja haittaa normaalia elämää. Mies ob unelias ja flegmaattinen myös päivisin. Huonekalut menevät rikki, koska eivät kestä hänen painoaan. Seksiä meillä on muutaman kerran vuodessa, koska hän ei jaksa. Suihinotto kelpaisi, mutta eihän se ole mitään seksiä yhdessä, että minä otan suihin.
Elämämme on umpikujassa. Mies ei osaa tai halua laihduttaa syömällä vähemmän, vaan etsii vippaskonsteja. Lääkkeitä yms. Nyt harkitsee leikkausta. Olen skeptinen, koska sekin vaatii syömistapojen muuttamista. Haluaisin jättää mieheni, mutta tällä hetkellä se ei ole taloudellisesti mahdollista. Olen itse tilanteesta pahasti ahdistunut ja syön lääkkeitä.
Mitä tekisitte minun tapauksessani?
Kommentit (7)
Antaisin miehelle vaatimuksen yllä mainitsemisi perustein että elintapoja on muutettava ja vuoden aikaa tehdä jotain. Tuohan kuulostaa yhtä tuhoisalta kuin alkoholismi ja vaikuttaa jo sinunkin terveyteesi. Jos vuodessa ei tapahdu mitään - ero vireille. Ehdit vielä saada elämän.
Sinänsä ihminen ei voi mitään sille että toimintakyky menee ja elämä muuttuu esim. sairauden johdosta. Mutta riippuvuus pikaruokaan tms., sille voi jotain. Ainakin voi laihduttaa sen verran että pääsee leikkaukseen.
Mun mies jätti mut ja luulen, että lihomiseni on siihen syynä. Toisaalta lihottuani en antanut hänen koskea minuun juurikaan, enkä enää mennyt hänen kanssaan saunaan. Seksiä vain pimeässä ja peiton alla ilman koskettelua.
Ei sanonut suoraan, eikä huomautellut läskeistäni koskaan, mutta on itse timmi ja muita lihavia haukkui kyllä.
Lihavuusleikkaus voisi olla ratkaisu. Ja myös mies voi antaa sinulle suuseksiä. Eli nuolla sinua. Ainakin siihen asti kunnes hoikistuu.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 17:51"]Lihavuusleikkaus voisi olla ratkaisu. Ja myös mies voi antaa sinulle suuseksiä. Eli nuolla sinua. Ainakin siihen asti kunnes hoikistuu.
[/quote]
Sitten siis kun hoikistuu niin voitte taas sekstailla. Voitte myös olla niin että sinä olet päällä. Kuulostaa muuten siltä että miehelläsi on BED eli ahmimishäiriö . Siihenkin löytyy apua. Tsemppiä! !!!
Olen eronnut.. ei läskejä tartte katsoa.. Kohta joutuu taas vaihtamaan kun toi uusikin rupsahtaa, tällä kertaa enemmän naamasta. Eikä tuollekkaan enää samat jakut mene kun seurustelu aikana, kuvottaa tuollainen turvonnut maha..
Onko teillä lapsia?