Mä en kestä enää mun kaverin mukamas sarkastisia päivityksiä
Pakko laittaa estot niin, etten näe niitä.
Jokaisessa päivityksessä kertoo jonkun "mukamas hauskan"- jutun päivän tapahtumista: äitinä olemisen ihanuus yhdistettynä vauvan kommelluksiin.
Elämä on yhtä ihanaa, vaikka se vauva oksu-ripuloisi päälle, valvottaisi kaikki yöt, vanhemmat tekisivät mitä tahansa sirkustemppu-lauluesityksiä, jotta saisivat pilttinsä nukkumaan, joku arvostelisi äitiyttä bussimatkalla jne. Oikein hakemalla haetaan huomiota ja pönkitetään omaa äitiyttä, että "kaikkea sitä joutuu kestämään, mutta kaikesta huolimatta tää on niin ihanaa"- jutuilla.
Argh!!
Kommentit (5)
Niin? Kun se on ihanaa kaikesta vaipparalleista, yövalvomisista ja kiukkukohtauksista huolimatta.
Jos et kestä kaverisi onnea niin..
Mitä sinne facebookiin yleensäkään saa kirjotella? Aina jotaki ärsyttää...
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 09:28"]Mitä sinne facebookiin yleensäkään saa kirjotella? Aina jotaki ärsyttää...
[/quote]Ei niin mitään. Jokainen näemmä pitää omaa päivitystään täydellisenä eikä se ärsytä ketään. Ei hyvää päivää taas. Nyt ärsyttää tällainen aloitus. Oikeen fiksu.
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 09:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 09:28"]Mitä sinne facebookiin yleensäkään saa kirjotella? Aina jotaki ärsyttää...
[/quote]Ei niin mitään. Jokainen näemmä pitää omaa päivitystään täydellisenä eikä se ärsytä ketään. Ei hyvää päivää taas. Nyt ärsyttää tällainen aloitus. Oikeen fiksu.
[/quote]
Mä törmäsin täällä johonkin ketjuun, jossa puitiin raskaudesta kertomisesta Facebookissa. Tosi moni oli sitä mieltä, ettei kuulu kertoa. Tulee vaan mieleen, millaisten ihmisten kanssa nämä henkilöt ovat kavereita, jos ei tuollaista asiaa voi kertoa? Sehän on tosi iso asia! Millaisia päivityksiä nämä ihmiset sitten kirjoittelevat?
Muistan, miksi lähdin Facebookista. Välillä sen melkein unohtaa.