Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko valmis ostamaan lapsellesi 6400 euroa maksavan valmennuskurssin?

Vierailija
20.01.2014 |

Vai meneekö överiksi?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 21:29"]

Äitini olisi varmaan maksanut lääkiksen takuukurssin. Mutta en mennyt millekään kurssille ja yritinkin lääkikseen vain kerran. Että siinä se motivaatio. Farmaseutiksi luin lopulta itteni ilman kursseja. Ja pakko sanoa, että taitaa jonkun terveyskeskuslääkärinkin työ olla ihan yhtä sucks kuin farmaseutin tai sairaanhoitajan. Saa yhtä lailla paskaa niskaan potilailta. Noh, palkka varmaan ainoa motivaatttori. Nyt jos jälkeenpäin miettii niin ois voinu lukea ittensä lääkiksessä ehkä patologiksi. 

[/quote]

Täällä yks terveyskeskuslääkäri, joka viihtyy erittäin hyvin työssään - potilailtakin tulee kiitosta todella usein. En voisi kuvitella tekeväni  mitään muuta työtä, vaikka rankkaakin tämä on. 

Vierailija
62/68 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin, mutta ensin varmasti jonkin edullisemman, mutta kuitenkin hyvän (sillä onhan niitä) ja paljon itseopiskelua. Jos osoittaisi, että luki hyvin (jaksoi olla motivoitunut) ja paikka jää muutaman pisteen päähän saamatta, voisin seuraavana keväänä maksaa kurssista tuonkin verran. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska moiseen ei ole rahaa.

Vierailija
64/68 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoista kaivaa kolme vuotta vanha ketju esiin mainostuksen vuoksi. Jos osaatte asianne, niin kyllä opiskelijat hoitavat mainonnan puolestanne.

Tämä markkinointiyritys tuotti nyt miinusmerkkisen tuloksen.

Vierailija
65/68 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin valmis maksamaan jonkun valmennuskurssin, mutta en varmaan markkinoiden kalleinta ja tuo 6300 kuulostaa siltä kalleimmalta. Tosin eikö noissa ole joku takuu, että saa osan rahoista takaisin jos ei pääse sisään? Siinä tapauksessa voisin ehkä maksaa.

Itse kävin psykalle hakiessa aikanaan tilastotieteen kurssin ja maksoin kyllä sen itse omalla työllä tienatuilla rahoilla, mutta asuin silloin kotona, joten rahaa ei mennyt asumiseen. Jotenkin toivoisin, että omat lapset haluaisivat samalla tavalla sijoittaa omaan tulevaisuuteensa, maksamalla vaikka puolet kurssista.

Vierailija
66/68 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Aivan ylihintaisia siihen nähden mitä siitä saa. Kaverini on opettaneetkin tuollaisilla valmennuskursseilla vailla minkäänlaista taitoa opettaa. Ja mitä tekee kurssilla jos siellä ei varsinaisesti opeteta? Materiaalia on muuallakin ja itse voi hyvin opiskella.

Mielummin kannustan lastani pitkäjänteisesti sen 19 vuotta omien opiskelustrategioiden löytämiseen. Kun tulee h-hetki niin antaisin lapselle tilaa lukea, passaisin sen muutaman kuukauden oikein mielelläni ja auttaisin itse materiaalin oppimisessa kykyjeni mukaan. Mutta valmennuskurssia en maksaisi.

Vierailija
67/68 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käynyt valmennuskurssin, joten maksaisin sellaisen, tosin en noin kallista. Max 3000 pitäisin järkevänä.

Vierailija
68/68 |
16.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksais. Tosin meidän poikien koulut maksaa 20 tonnia per nenä per vuosi mutta sen jälkeen ne pääsee suoraan Australian ykkösyliopistoon.

Ei asuta Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi