Kuinka tehdä ihanat laineet hiuksiin?
Näen kaduilla paljon ihanasti laitettuja pitkähköjä hiuksia, kiharrettu yleensä tukeville laineille. Millaisia rautoja ja aineita tulee käyttää, että saa kauniit ja sileät kiharat? Itselleni kun yritän tehdä, tuloksena on epämääräinen pörrökasa. :(
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkät ja paksut hiukset? Osa saattaa olla pidennyksiä.
Minulla (aloittaja) on keskipitkät, terveet, varmaan aika perinteiset suomalaiset hiukset. Ei super paksut, mutta ei mikään hiirenhäntäkään.
Mä teen ilman lämpöä. Eli pesen tukan alkuillasta, sitten kun melkein kuiva, päähän merisuolasuihketta ja kieputan tukan kankaiden hiuspannan ympärille. Nukun pannan kanssa yön ja aamulla on upea kiharapilvi. Kiharat pysyy 4-5 päivää kunhan ei liikaa harjaa ja laittaa tukan yöksi pään päälle kiinni.
Isolla kiharrusraudalla.
Kihara ei pysy, jos hiukset on liian puhtaat tai liian hyvässä kunnossa! älä läträä hoitsikalla.
Vierailija kirjoitti:
Isolla kiharrusraudalla.
Kihara ei pysy, jos hiukset on liian puhtaat tai liian hyvässä kunnossa! älä läträä hoitsikalla.
Tämä oli minulle uusi asia. Pesen aina hiukset (ja föönaan) ennen kun alan laittamaan kiharoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolla kiharrusraudalla.
Tämä oli minulle uusi asia. Pesen aina hiukset (ja föönaan) ennen kun alan laittamaan kiharoita.
Itellenikin oli uusi asia. Katselin videoita aiheesta hiljattain kun opin tekemään hienon kampauksen, joka kesti sen 1,5-3 tuntia...
Kuinka pitkät ja paksut hiukset? Osa saattaa olla pidennyksiä.