Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän hetken wt-tukka?

Vierailija
19.01.2014 |

Olen menossa kampaajalle ja haluan jotain uutta. Mutta en wt- tukkaa. Siis mikä on nyt et et osaan välttää? T.Ei-tuuritukkaa-kiitos

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen väri on aina varma valinta. Oikea  klassikoiden klassikko on punainen kananpersetukka. Tämä on laatu-wt-naisen number one. Hyviä kilpailijoita ovat raidat, niin vetyperoksidiblondeissa kuin mustissakin hiuksissa. 

Vierailija
42/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan näitä wt-hiustyyli keskusteluja! Luulin aina että oon ainoo ketä kattoo niitä hiuksia kieroon kun niitä näyttäis vilisevän joka puolella, mutta en ole yksin :D MITEN jengi vielä värjää ja leikkauttaa itselleen noita hirveitä pehkoja? En kestä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]

Kampaajilla itsellään on joskus outoja tukkia. Luulis että tyyli hallussa mutta ei aina

[/quote]

Mä en ole nähnyt vielä yhdelläkään kampaajalla, jolla olen käynyt, hienoa tukkaa. Kaikilla on joku hirveä wt-tukka ja olen sitä monet kerrat ihmetellytkin.

[/quote]

Niitä kyllästyttää ne iänikuiset klassiset mallit, joita Suomessa on 97,75 prosentilla naisista (joille ne eivät välttämättä edes käy). Kyllä minäkin kampaajana suosisin jotain vähän räväkämpää etten tylsistyisi hengiltä. Ehkä sellainen shokkitukka voi myös rohkaista asiakkaita olemaan vähän rohkeampia.

[/quote]=D

Vierailija
44/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä oon jostain syystä kuvitellut mielessäni, että just kaikilla tänne kirjoittelevilla mammoilla on tuollainen kouvolatukka... Sori ;)

Vierailija
45/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]

Kampaajilla itsellään on joskus outoja tukkia. Luulis että tyyli hallussa mutta ei aina

[/quote]

Mä en ole nähnyt vielä yhdelläkään kampaajalla, jolla olen käynyt, hienoa tukkaa. Kaikilla on joku hirveä wt-tukka ja olen sitä monet kerrat ihmetellytkin.

[/quote]

Niitä kyllästyttää ne iänikuiset klassiset mallit, joita Suomessa on 97,75 prosentilla naisista (joille ne eivät välttämättä edes käy). Kyllä minäkin kampaajana suosisin jotain vähän räväkämpää etten tylsistyisi hengiltä. Ehkä sellainen shokkitukka voi myös rohkaista asiakkaita olemaan vähän rohkeampia.

[/quote]

Minua se kampaajan räväkämpi shokkitukka rohkaisee lähinnä etsimään uuden kampaajan.

Vierailija
46/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen pehko sit pitäis olla että ei ois ihan wt? Ei sit tyrkytetä mitään maantienväristä polkkaa! Jos siis haluaa jotain vähän räväkämpää.

Vierailija
47/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:53"]Kyllä musta vaalealla juurikasvulla on SE juttu.

[/quote]

Se on se väsähtänyt gootti hiustyyli. Itse edustan juuri sitä nyt, en uskalla alkaa vuokrakämpässä jonka kylpyhuoneen lattia näyttää siltä että imee värin itseensä aivan välittömästi värjäämään perseeseen yltäviä hiuksia joten saa odottaa seuraavaan kotonakäyntiin. Pesuallas on niin pieni etten mie mahdu tän pehkoni kanssa siihen.

[/quote]

Oletko Sofi Oksanen

Vierailija
48/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan akoilla on varmaan kaikilla maantienvärinen riitta väisäs- tai kike elomaa -tukka.

Vierailija
49/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:20"]

minkälainen pehko sit pitäis olla että ei ois ihan wt? Ei sit tyrkytetä mitään maantienväristä polkkaa! Jos siis haluaa jotain vähän räväkämpää.

[/quote]

Maantienväriseen latvaohennettuun lirvulatvaan kolme palkkivaalennusraitaa otsikseen, niin olet vain vähän wt.

Vierailija
50/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:23"]

Tän palstan akoilla on varmaan kaikilla maantienvärinen riitta väisäs- tai kike elomaa -tukka.

[/quote]

:o Oletko wt-tukan omistaja?

Vierailija
51/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalin on sellainen otsatukka, joka on kuin kuivattu pyöröharjalla ja jätetty siihen. On usein televisiossa haastatelluilla keski-ikäisillä naispoliitikoilla tai virkamiesnaisilla.

Vierailija
52/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Nyt ruvetaan lähestymään totuutta : D

Vierailija
54/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimman WT:n saa, kun on ihan itse oma parturi/kampaaja/värjääjänsä! malli vapaa.

Vierailija
55/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:27"]

[/quote]

[/quote]No en usko että tämä mun kaljuuntuva pääni edustaa mitään valtaväestön muotia, mutta voisin kyllä värjätä tai yrittää jotain räväkkää lyhyttä leikkausta jos olisi varaa mennä parturiin, kun ei tästä mitenkään sitä tyylikästä "naiseuden kruunua" saa aikaan, eikä kasvakaan edes olkapäille enää.

Mutta kumma että täällä ainoa oikea tukka on joku pitkä yhteen malliin jämähtänyt, ja värejäkään ei saa käyttää, ei käy musta eikä punainen.

Vierailija
56/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:27"]

[/quote]

[/quote]

Mutta kumma että täällä ainoa oikea tukka on joku pitkä yhteen malliin jämähtänyt, ja värejäkään ei saa käyttää, ei käy musta eikä punainen.

[/quote]

Ei oo kukaan niin väittänyt. Kunhan luetellaan, mitkä tyyliit on wt-muotia. Sä saat ihan vapaasti kulkea sellasessa tyylissä, kukaan ri sitä sulta ole kieltämässä.

Vierailija
57/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:27"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ei oo kukaan niin väittänyt. Kunhan luetellaan, mitkä tyyliit on wt-muotia. Sä saat ihan vapaasti kulkea sellasessa tyylissä, kukaan ri sitä sulta ole kieltämässä.

[/quote]

Joo mutta muakin hämmentää se, kun kaikki tyylit tuntuu olevan WT:tä. Mikä hiustyyli ei ole wt?

ohis 

Vierailija
58/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee wt-tukasta mieleen just toi Nykäsen Matin uusimman kihlatun hiusmalli kokonaisuudessaan, värjäyksineen ja otsiksineen. Eikö se ombre-värjäyskin ala jo olemaan wt-tyyliä? Sitä kun näkee nykyisin jokaisella pikkupissiksellä ja kylän mammalla...

Vierailija
59/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli ei-wt-tukkaa, joka olis kuitenkin räväkkä. Olen huomannut, että harmaat hiukset ovat tulossa muotiin Suomessa (ellei jo ole, muualla on jo). Jos ei halua täysin harmaaksi värjätä, niin olen nähnyt myös sellaisia hopeashamppoossa uitettuja harmaita lopputuloksia, jossa on violetti vivahde. Nuorelle ihmiselle tämä sopii hyvin, koska harmaa ei sillon vanhenna.

Vierailija
60/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ombre on se latvoista liukuvärjätty, niin wt:tä on ja pahasti. Ei-wt tukka taitaa olla sellainen hyväkuntoinen, tasattu, yksivärinen, kiiltävä, ei hamputtava, paksu...terveen ja luonnollisen näköinen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan