Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän hetken wt-tukka?

Vierailija
19.01.2014 |

Olen menossa kampaajalle ja haluan jotain uutta. Mutta en wt- tukkaa. Siis mikä on nyt et et osaan välttää? T.Ei-tuuritukkaa-kiitos

Kommentit (121)

Vierailija
61/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin myös että liukuvärjäys on seuraava wt-tukka. Kotivärillä tehty tietenkin, näköjään siihen on nyt tullut erikseen värejäkin, telkkarissa joku mainos pyörii.

Vierailija
62/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen wt ja minulla on (aina) sama, eli suorat pitkät hiukset, hieman pyöristetty leikkaus ja oma väri (tummanruskea). Nyt on tummanruskea/suklaanruskea kevytsävy antamassa kiiltoa. Piikkisuora vasten tahtoani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm täytyy kysyä mikä vika mustissa hiuksissa on? Ei se vaan kaikilla näytä luonnottomalta.

Vierailija
64/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen wt: minulla on aivan lyhyet hiukset, suklaanruskeat, hui kauheaa, itse parturoidut. Olen korkeakoulutettu matalapalkka-alalle, niin ei oo rahaa käydä kampaajalla - siellä käy vain rikkaat liukuvärjäämässä tai oikein useampaa väriä tukkaansa laitattamassa. Mulla ei ole varaa. Mut onneksi olen saanut geeneissä erittäin paksun hiuslaadun.

Vierailija
65/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 01:35"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 00:23"]

Tän palstan akoilla on varmaan kaikilla maantienvärinen riitta väisäs- tai kike elomaa -tukka.

[/quote]

:o Oletko wt-tukan omistaja?

[/quote]

Mutta kumma että täällä ainoa oikea tukka on joku pitkä yhteen malliin jämähtänyt, ja värejäkään ei saa käyttää, ei käy musta eikä punainen.

[/quote]

Ei oo kukaan niin väittänyt. Kunhan luetellaan, mitkä tyyliit on wt-muotia. Sä saat ihan vapaasti kulkea sellasessa tyylissä, kukaan ri sitä sulta ole kieltämässä.

[/quote]

Joo mutta muakin hämmentää se, kun kaikki tyylit tuntuu olevan WT:tä. Mikä hiustyyli ei ole wt?

ohis 

[/quote]

Klassinen pitkä ohuin aurinkoraidoin ei ole koskaan wt ja on aina tyylikäs ja muodissa.

Vierailija
67/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 08:06"]

Tässä on tyyliä, oikea wt-tukan vastakohta!

http://media.npr.org/assets/img/2013/04/08/thatcher082way_custom-5cb98ce0b565af0e5e5de7d94cd6a1b78464c7b7-s6-c30.jpg

[/quote]

Vierailija
68/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 02:07"]

Mulle tulee wt-tukasta mieleen just toi Nykäsen Matin uusimman kihlatun hiusmalli kokonaisuudessaan, värjäyksineen ja otsiksineen. Eikö se ombre-värjäyskin ala jo olemaan wt-tyyliä? Sitä kun näkee nykyisin jokaisella pikkupissiksellä ja kylän mammalla...

[/quote]

Matti Nykäsen nyksä menee luottokampaajalleen.

Nyksä: Nyt tarttis saada tiätsä jotain kuulii, 

Luottis: Nii, siust ja Masast otetaa koko aika paljo kuvii. 

Nyksä: Ku miulle ei tuu kerrassaa mitää mielee nii keksisit sie jotai jänskää?

Luottis: Jotai näyttävää sen pitäis olla... ja tyylikäst.  Oot sie hei tykänt tost siu otsiksest?

Nyksä: Joo! 

Luottis: Jos laitettais siihe vähä värii ja sit kontrastii tonne muualle?

Nyksä: Joo joo! 

Luottis: Ja oikeestaa voisit tuua Masan ens kerral sunkaa nii laitettais yhteensopivat vaalennukset?

Nyksä: Joo joo joo! Sit myö voiaa poseerata ton Orchidin pääoven ees ko ne mätsää niitten mainoksee!

Luottis: Saanks mie sit laittaa teiä kuvan tiätsä kehyksii ja tohon seinälle?

Nyksä: Tietyst voit!

Vierailija
69/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 02:49"]

Jos ombre on se latvoista liukuvärjätty, niin wt:tä on ja pahasti. Ei-wt tukka taitaa olla sellainen hyväkuntoinen, tasattu, yksivärinen, kiiltävä, ei hamputtava, paksu...terveen ja luonnollisen näköinen. 

[/quote]

Eli kun oma hiuslaatuni on luonnostaan ohut ja pörröinen ( vähän luonnonkihara) eikä taltu suoristusraudallakaan, niin olen automaattisesti wt? Ok, ei käy tasan onnenlahjat.

Vierailija
70/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastikko vielä lokeroidaan ihmisiä tyylin mukaan? Tällaista näki ylä-asteella.

Vierailija
71/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ombre alkaa mennä jo muodista. Eli älä sitä ainakaan värjää.

Vierailija
72/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli wt on, jos on maantienharmaat, punaiset, mustat, keltaiset, blondatut, raidoitetut, osittain värjätyt tai liukuvärjätyt hiukset. Näin ollen ainoa sallittu väri on ruskea tai tummanruskea hius. 

Malliksi käy ainoastaan pitkät hiukset, joissain tapauksessa lyhyt vanhahtava permanenttihiustyyli. 

Hius täytyy olla myös paksu, kiiltävä, eli ei lainkaan suomalainen tyypillinen hiuslaatu. 

Yhteenvetona siis sanoisin, että todellinen wt-tukka on ruskea, pitkä, paksu ja kiiltävä. Eli mitä suurinosa yrittää hiuksistaan tehdä välttääkseen wt-leiman..

Ei vaan tosissaan. Kyllä minullakin tuosta wt-tyylistä tulee mieleen lähinnä epäsiisti ulkoasu ja hiustyyli, joka ei millään tavalla imartele kantajaansa, vaan päinvastoin. 

Vierailija
73/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli wt on, jos on maantienharmaat, punaiset, mustat, keltaiset, blondatut, raidoitetut, osittain värjätyt tai liukuvärjätyt hiukset. Näin ollen ainoa sallittu väri on ruskea tai tummanruskea hius. 

Malliksi käy ainoastaan pitkät hiukset, joissain tapauksessa lyhyt vanhahtava permanenttihiustyyli. 

Hius täytyy olla myös paksu, kiiltävä, eli ei lainkaan suomalainen tyypillinen hiuslaatu. 

Yhteenvetona siis sanoisin, että todellinen wt-tukka on ruskea, pitkä, paksu ja kiiltävä. Eli mitä suurinosa yrittää hiuksistaan tehdä välttääkseen wt-leiman..

Ei vaan tosissaan. Kyllä minullakin tuosta wt-tyylistä tulee mieleen lähinnä epäsiisti ulkoasu ja hiustyyli, joka ei millään tavalla imartele kantajaansa, vaan päinvastoin. 

Vierailija
74/121 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuten wt, vaan ihan peruspissis.

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:09"]

Blondi pitkätukka pinkillä latvalla on kyllä aika wt.

[/quote]

Vierailija
75/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
76/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tukka blondeilla raidoilla, päältä tupeerattu ja ne kolme kuivunutta karvaa kuorrutettu lakalla.

Vierailija
77/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:50"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:41"]Semmoset maantienväriset lyhyehköt, kerrostetut hiukset alaotsiksella, pidemmissä otsiksissa pinni sivulla. Ja ei meikkiä. Joku sellanen

[/quote]

Sä et taida tietää, mitä on wt?

Wt:llä on AINA värjätty tukka (musta, pissankeltainen tai räikeän punainen) ja naama täysin maalissa.

[/quote] viime aikoina tullut kuvaan shokkivärit. Värjätään skunkista sen blondattu osa pinkillä tms.

Vierailija
78/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pastellivärjäykset. Ombre-liu'ut.

Vierailija
79/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananperse on suosittu tietyn ikäisillä, samoin se "ihana piristävä nuorekas shokkiväriläiskä" joka yleensä näyttää vatsavaivaisen lokin ripulipaskalta.

Mä laitan wt-listalle myös kaikki täysin toispuoleiset hiusmallit, toiselta puolelta siili ja toiselle puolelle kammattu pehko jota on pakko kannatella pää kenossa.

Vierailija
80/121 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:28"]Vieläkin näkyy yllättävän paljon kaksivärivärjäystä, kananpersettä ja viivoittimella vedettyä otsatukkaa. Wt-klassikoita?

Onko kuvaa kananperse tukasta?
[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme