Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tän hetken wt-tukka?

Vierailija
19.01.2014 |

Olen menossa kampaajalle ja haluan jotain uutta. Mutta en wt- tukkaa. Siis mikä on nyt et et osaan välttää? T.Ei-tuuritukkaa-kiitos

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk!! Ällöttäviä kouvolatukat ja tuuriletit, yhdistettynä vielä rumaan ja pyöreään naamaan. Ei voi olla enempää white fucking TRASH.

Vierailija
22/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka on kylläkin se päältä blondi ja alta tumma tai mahonki. Varma tieto, olen paikallinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidennykset blondina tai tummana.

Vierailija
24/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää kaikki mallit, jotka voit kuvitella tatuoidulle ja tekorusketetulle ihmiselle.

Vierailija
25/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondi pitkätukka pinkillä latvalla on kyllä aika wt.

Vierailija
26/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouvolatukka näyttää kuvan perusteella vaikealta ylläpidettävältä. Tuohan pitää leikkauttaa parin kuukauden välein. Pitäisi olla jollain tuilla, jotta tuollaiseen olisi varaa. Tai kai sen voisi itsekin leikata - tulisi vielä pirteämmän näköinen.

Vierailija
27/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:53"]Kyllä musta vaalealla juurikasvulla on SE juttu.

[/quote]

Se on se väsähtänyt gootti hiustyyli. Itse edustan juuri sitä nyt, en uskalla alkaa vuokrakämpässä jonka kylpyhuoneen lattia näyttää siltä että imee värin itseensä aivan välittömästi värjäämään perseeseen yltäviä hiuksia joten saa odottaa seuraavaan kotonakäyntiin. Pesuallas on niin pieni etten mie mahdu tän pehkoni kanssa siihen.

Vierailija
28/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustaksi värjätty pitkä tukan reuhka. wt-tyyliä tehostaa ripsien pidennykset, tekorusketus ja paksu pakkeli.

Vierailija
29/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö wt:t ole aina sen 5-10 vuotta muodista jäljellä?

En sanoisi, että se piikkisuora otsatukka olisi wt. Se on liian klassinen.

Polkkakin on liian klassinen tosin tämä "Victoria Beckham polkka" saattaisi olla uusi wt hiustyyli. Ombre wt:tä odotellessa.

Vierailija
30/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajilla itsellään on joskus outoja tukkia. Luulis että tyyli hallussa mutta ei aina

Vierailija
31/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:11"]

Kouvolatukka näyttää kuvan perusteella vaikealta ylläpidettävältä. Tuohan pitää leikkauttaa parin kuukauden välein. Pitäisi olla jollain tuilla, jotta tuollaiseen olisi varaa. Tai kai sen voisi itsekin leikata - tulisi vielä pirteämmän näköinen.

[/quote]

WT:llä on katsos se supermuodikas wt-kampaajaystävätär joka tulee aina lauantai iltaisin kotiin parturoimaan.

Vierailija
32/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:59"]http://lmgtfy.com/?q=kouvolatukka

[/quote]

Ahaaaa mä en tiennyt että tuolle kanmotukselle on nimikin! Kiitos tästä :D

t. 4

Vierailija
33/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria Beckham on rahaa nainut wt.

Vierailija
34/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]

Kampaajilla itsellään on joskus outoja tukkia. Luulis että tyyli hallussa mutta ei aina

[/quote]

Mä en ole nähnyt vielä yhdelläkään kampaajalla, jolla olen käynyt, hienoa tukkaa. Kaikilla on joku hirveä wt-tukka ja olen sitä monet kerrat ihmetellytkin.

Vierailija
35/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun suurin osa kampaajista on wt.

Vierailija
36/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:21"]

[/quote]

Mä en ole nähnyt vielä yhdelläkään kampaajalla, jolla olen käynyt, hienoa tukkaa. Kaikilla on joku hirveä wt-tukka ja olen sitä monet kerrat ihmetellytkin.

[/quote]

Niitä kyllästyttää ne iänikuiset klassiset mallit, joita Suomessa on 97,75 prosentilla naisista (joille ne eivät välttämättä edes käy). Kyllä minäkin kampaajana suosisin jotain vähän räväkämpää etten tylsistyisi hengiltä. Ehkä sellainen shokkitukka voi myös rohkaista asiakkaita olemaan vähän rohkeampia.

Vierailija
37/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:09"]

Blondi pitkätukka pinkillä latvalla on kyllä aika wt.

[/quote]Aikuisella kyllä.

Vierailija
38/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida löytyä tällä hetkellä mitään wt-mallia? ja älkää aina jaksako sitä iänikuista kananpersettä kaupata.

Vierailija
39/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisiko joku, että miksi mustat hiukset on wt, jos nainen on luonnostaan hyvin tumma (ruskeat silmät, hyvin ruskettuva iho, tummanruskeat hiukset)? Geenejä on ulkomailta ja pitkät hiukset hyvässä kunnossa, ja säännöllisesti värjättynä näyttävät paremmalta kuin oma väri. Plus että menisi pari-kolme vuotta kasvattaa värjäykset kokonaan pois, sen ajan olisikin todella tyylikäs hiuspehko! En käytä pahemmin meikkiä, koska on mustat kulmat ja ripset.

Vierailija
40/121 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:41"]

Kertoisiko joku, että miksi mustat hiukset on wt, jos nainen on luonnostaan hyvin tumma (ruskeat silmät, hyvin ruskettuva iho, tummanruskeat hiukset)? Geenejä on ulkomailta ja pitkät hiukset hyvässä kunnossa, ja säännöllisesti värjättynä näyttävät paremmalta kuin oma väri. Plus että menisi pari-kolme vuotta kasvattaa värjäykset kokonaan pois, sen ajan olisikin todella tyylikäs hiuspehko! En käytä pahemmin meikkiä, koska on mustat kulmat ja ripset.

[/quote]

Geenejä ulkomailta? Sitten et voi olla wt ainakaan suomessa koska sinun rasistinen miehesi ei pitäisi sinusta. Näin ollen joutuisit menemään naimisiin tavallisen miehen kanssa eli näin white trashin silmissä "jonkun homon" kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän