Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nuolevan mekon kehtaa pukea toimistolle?

Vierailija
18.10.2020 |

Olen ihan hyväkroppainen nainen, vyötärön ja lantion suhde on kohdillaan. Vapaa-ajalla tykkään pukeutua vartaloa nuoleviin mekkoihin ja olen ihastellut usein kynähameita ja tiukasti istuvia kotelomekkoja. Näiden pituus vaihtelee polvipituisesta nilkkoihin. Mielestäni niiden asiallisuus riippuu hyvin paljon vartalosta, mutta toisaalta en ole nähnyt kellään toimistolla vartaloa halaavaa mekkoa, vaikka tiukkoja farkkuja ja paitoja onkin.

Missä vaiheessa katsotte vaatteiden olevan turhan istuvia fiksuun työpukeutumiseen? Käytättekö itse? Käyttääköhän edes kukaan?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt mitä voit töihin pukea. Haluatko huomiota?

Kyselen vähän ihmisten mielipiteitä siitä, mikä on töissä sopivaa eikä herätä paheksuntaa. Vapaa-ajalla pukeudun niin kuin itse koen mukavaksi, töissä pukeudun lähinnä asiallisesti ja omat mieltymykset ovat taka-alalla.

AP

Vierailija
22/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin nuolla sun peppua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kysyt mitä voit töihin pukea. Haluatko huomiota?

Kyselen vähän ihmisten mielipiteitä siitä, mikä on töissä sopivaa eikä herätä paheksuntaa. Vapaa-ajalla pukeudun niin kuin itse koen mukavaksi, töissä pukeudun lähinnä asiallisesti ja omat mieltymykset ovat taka-alalla.

AP

Jospa pukeudut niinkuin voisit kuvitella tyttäresi pukeutuvan kyseiseen tilanteeseen.

Vierailija
24/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita tällainen kuin Sanna Marinilla EU:ssa. Ei oo turhaa väljyyttä mekossa...

https://pbs.twimg.com/media/EjUYYUYWAAALLPa?format=jpg&name=4096x4096

Jotain tuon tyyppistä ajattelinkin, vaikka en helmaa näekään. Minulla on vain nuorempana ihmisenä vähän timmimpi kroppa ja isompi peppu-vyötärö-suhde. En tiedä näyttäisinkö yhtä ammattimaiselta muiden silmissä.

AP

Kovasti sä kuitenkin näet vaivaa saadaksesi täältä lokakaivosta edes yhden hyväksynnän mekkovimmallesi. Jos asia vaivaa sua, miksi et vain keskity töihisi?

Kovastipa sä jaksat nähdä vaivaa mielesi pahoittamiseen. Ehkä kannattaa klikata toiseen ketjuun jos tämä keskustelu vaivaa sua noin paljon? 

AP

25/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kysyisi täällä, jos ei mekko olisi omasta mielestäsi työpaikalle liian vartaloa myötäilevä. Luota omaan tyylitajuusi.

Vierailija
26/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä muista. Pukeudu niinkuin haluat.

Vierailija
27/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nainen nyt pukeudukaan vain itseään varten, mitä väliä mitä muut ajattelevat?

Vierailija
28/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän takana naureskelua "tyrkylle" se nuoleva mekko voi aiheuttaa, mutta ei siitä varmaan muuta haittaa ole. Jos ei häiritse sinua ja on tärkeää näyttää, että on hyvä kroppa, niin siitä vaan.

Vierailija
29/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain tuon tyyppistä ajattelinkin, vaikka en helmaa näekään. Minulla on vain nuorempana ihmisenä vähän timmimpi kroppa ja isompi peppu-vyötärö-suhde. En tiedä näyttäisinkö yhtä ammattimaiselta muiden silmissä.

AP

Kovasti sä kuitenkin näet vaivaa saadaksesi täältä lokakaivosta edes yhden hyväksynnän mekkovimmallesi. Jos asia vaivaa sua, miksi et vain keskity töihisi?

Kovastipa sä jaksat nähdä vaivaa mielesi pahoittamiseen. Ehkä kannattaa klikata toiseen ketjuun jos tämä keskustelu vaivaa sua noin paljon? 

AP

Tää ei vaivaa vaan huvittaa mua. No joko uskallat pukea huomenna pikku mekkosesi ja voimaantua :) perseinesi ja muotoinesi? Omien sanojesi mukaan pukeudut töissä asiallisesti, niin miksipä et jatkaisi samalla linjalla?

Vierailija
30/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame ja verkkosukkahousut ihan jees. Toivottavasti ei setämiesten katseet haittaa. 

Vierailija
31/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kehtaakaan. Pukeudu siis asiallisiin ja ei liian tiukkoihin vaatteisiin, kuten kaikki muutkin.

Vierailija
32/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista esitellä rintalastaakin!

Vierailija
33/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää miettiä onko vaate liian paljastava, niin se on.

Vierailija
34/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Et kysyisi täällä, jos ei mekko olisi omasta mielestäsi työpaikalle liian vartaloa myötäilevä. Luota omaan tyylitajuusi.

Voi olla, mutta oma tyylitajuni on vain aika lapsen kengissä vielä ja siksin haen muiden mielipiteitä aiheesta. Haluaisin vähän irtautua siitä tylsästä löysien kaulupaitojen kierteestä.

Minun mielestäni rintaliivien näkyminen työpaikalla on jo sopimatonta, on kyse sitten olkaimista, selkämyksestä näkyvästä takaosasta tai paidan läpi kuultavista rajoista. Puhumattakaan reisipituisista hameista tai rintavaon näkymisestä. Suurin osa ei vaikuta kuitenkaan olevan näin tiukkapipoisia ja kaipaan vähän tietoa miten muut suhtautuvat asiaan.

Vierailija
35/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Tää ei vaivaa vaan huvittaa mua. No joko uskallat pukea huomenna pikku mekkosesi ja voimaantua :) perseinesi ja muotoinesi? Omien sanojesi mukaan pukeudut töissä asiallisesti, niin miksipä et jatkaisi samalla linjalla?

Heh, arvasinkin että joku kyllä pahoittaa mielensä kun menin kroppaani kehumaan.

AP

Vierailija
36/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tarkoitus ei ole esitellä kroppaa. Mutta jos haluat sen tehdä niin kukaan ei kiellä. Onpa työpaikan setämiehille silmän iloa ja inspiraatiota vessan runkkuhetkiin. 

Vierailija
37/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

AP

Heh, arvasinkin että joku kyllä pahoittaa mielensä kun menin kroppaani kehumaan.

AP

Kyllä vastaukseni olis ollut sama, vaikka olisit ilmoittanut olevasi huomattavan obeesi. Sä et vaan itse näe hölmöyttäsi nyt.

Vierailija
38/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoseen jossa häpyhuulet ja peppuviiva erottuu. Nuoleminen on ihan normisettiä. Onhan se kiva olla käytännössä alasti työmaalla. Luonnollistahan se. Toivotaan, että Markus laittaa myös munia nuolevat housut töihin. Palliviivaston pitää erottua :)

Vierailija
39/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap? Kunhan vanhenet ja itsetuntosi kasvaa, voit pukeutua juuri niin kuin haluat. Työnantajalla jos on sanottavaa, hän sanoo kyllä (tosin voi sanoa sen potkuilla). Rohkeasti kokeilemaan. Kokeilulla löydät rajat, jos et niitä muuten hahmota. Vartalosi mitoilla ei ole merkitystä.

Vierailija
40/63 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selän takana naureskelua "tyrkylle" se nuoleva mekko voi aiheuttaa, mutta ei siitä varmaan muuta haittaa ole. Jos ei häiritse sinua ja on tärkeää näyttää, että on hyvä kroppa, niin siitä vaan.

Vierailija kirjoitti:

Muista esitellä rintalastaakin!

Tästä minun ei tarvitse huolehtia, sillä työpaikallani on myös nuoria ja hyväkroppaisia naisia läpikuultavissa paidoissa ja minihameissa kulkevia ääritapauksiakin. Heidän mielestään kuulun varmaan nunnaluostariin pukeutumiseni suhteen, mutta ajattelinkin kysellä vähän vanhemman väen mielipidettä. 

Vierailija kirjoitti:

Töissä tarkoitus ei ole esitellä kroppaa. Mutta jos haluat sen tehdä niin kukaan ei kiellä. Onpa työpaikan setämiehille silmän iloa ja inspiraatiota vessan runkkuhetkiin. 

Setämiehiä meillä ei töissä ole, joten sen suhteen ei ole ongelmaa. Kysyn syystäkin mammapalstalta asiaa. 

Vastauksensa voi esittää asiallisesti, riippumatta kumpaan suuntaan kallistuu. Ihan turhaa oman sielunsa myrkyttämistä kirjoitella alatyylisiä viestejä muille.