Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?
Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, jos joku multa kysyisi painoa niin en todellakaan menisi treffeille.
Kysy sinä häneltä vehkeen kokoa... ja mitä ikinä mitaksi sanookin, niin vastaa että sori liian pieni ja peru treffit.
Ei helvetissä kannata kysyä vehkeestä mitään, sieltä tulee välittömästi kuva siitä
Kuvahan ei koosta mitään kerro.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vastaan rehellisesti kaikkeen mitä kysytään. Jos et ole tyytyväinen painoosi, niin ratkaisu on tehdä asialle jotain, eikä valehdella. Valehtelu on muutenkin huono pohja suhteelle.
No höpöhöpö. Vain idiootti kysyy painoa. Se on epäsuora tapa sanoa "ethän ole mikään läski, kiitos."
Painon kysyminen on tökeröä. Paljonko voi pyöristää, riippuu pituudestasi ja myös ruumiinrakenteesta (oletko harteikas ja isoluinen, jolloin painoa "mahtuu" enemmän ilman että pömpöttää mistään). Olen 179cm pitkä ja painan 81 kiloa. Uskoisin, että voisin sanoa painoksi -10kg eikä sitä treffikumppani osaisi sanoa valheeksi. -20kg ei menisi läpi, luulen. Toisaalta joku 20cm lyhyempi ihminen ei varmaan voisi ilmoittaa 10kg vähemmän ilman, että ero olisi aika silmin nähtävissä.
Ei sellaisen miehen kanssa kannata treffeille mennä, joka painoa kyselee.
Haha. Tulee mieleen tapaus kun herra oli pyöristänyt varmaan viisi senttiä pituuttaan ylöspäin, ja minä pari senttiä alaspäin. Se "ollaan siis mlkein samanpituisia" jäi livenä tavatessa toteutumatta.
Painon osalta vastaan maksimissaan pari kiloa. Sen verran paino vaihtelee meillä naisilla usein ihan jo kuukautiskierron myötä.
Ehkä lähimpään kymmen lukuun eli viisi kiloa suuntaan tai toiseen. - Jos mies (tai nainen) alkaisi nillittämään painosa, niin minusta hän osoittaisi vain oman pikkumaisuutensa. Ei minusta kuuluu hyviin tapoihin kysyä tuollaista.
Vaikka toisin kuin minä pätkä ja lyhyen läntä mies en voi omalle pituudelleni mitään toisin kuin painolleni olen voinut, niin en silti kyselisi suoraan kenenkään potenttiaalisen deittikumppanin painoa.
Enemmän minua saattaisi kiinnostaa elämänasenne Vaikka nyt se Jos on ylipainoa, niin aikooko tehdäkin sille jotain, vai onko ihan kuin mitään ei olisi.
Yrittääkö laihtua vai onko elintavat sellaiset, että pian on tuplannut sen, mitä nyt on ylipainoa.
Elintavat kiinnostavat siksikin, että en ole hyvin vastakkaiset elintavat omaavat muodostaisivat kaikkein optimaalisemman parin.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin vastaan rehellisesti kaikkeen mitä kysytään. Jos et ole tyytyväinen painoosi, niin ratkaisu on tehdä asialle jotain, eikä valehdella. Valehtelu on muutenkin huono pohja suhteelle.
Minä olen normaalipainoinen ja täysin tyytyväinen vartalooni, mutta en koskaan edes harkitsisi meneväni treffeille miehen kanssa, joka etukäteen kyselee jotain painoa. Mitä ihmettä mies sillä luvulla tekee?? Edes oma aviomieheni ei tiedä painoani, koska se ei todellakaan kuulu muille kuin minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö. Vain idiootti kysyy painoa. Se on epäsuora tapa sanoa "ethän ole mikään läski, kiitos."
:D
Vai epäsuora. Ehkä jonkun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän voi pyöristää. Naiset kun kysyy pituutta sanon aina ”vähän alta 180cm” ja olen 171cm ja kukaan ei ole huomannut.
Jos nainen itse vaikka 161cm niin ei huomaa eroa
Mä olen 162 senttinen ja varmasti huomaan eron. Omat pojat on yli 190 senttisiä. On mihin verrata. Ehkä se on tuo mun ylimääräinen sentti, joka musta tekee tarkan. ;)
Itse pyöristäisin 10 kg ylöspäin, jos joku alkaisi kysellä painoa. (+10 kg tekisi minusta normipainoisen sijaan vähän ylipainoisen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen normaalipainoinen ja täysin tyytyväinen vartalooni, mutta en koskaan edes harkitsisi meneväni treffeille miehen kanssa, joka etukäteen kyselee jotain painoa. Mitä ihmettä mies sillä luvulla tekee?? Edes oma aviomieheni ei tiedä painoani, koska se ei todellakaan kuulu muille kuin minulle.
Yhtä hyvin voisi kysyä, että mitä ihmettä osa naisista tekee tiedolla minkä mittainen mies on. Pituus kun on asia, jolle tuskin voi mitään. Väiän, että osa niisä miehistä, jotka kertovat, etä naine anoi pakit heidän pituuteensa vuoksi, ovat itse syyllisiä pakkien saamiseen.
Miksikö? - Siksi,, että ovat valehdelleet oman pituutensa niin pahasti pieleen, että naiselle on syntynyt mielikuva, että mihin hän voi miehessä luottaa, jos mies kuvittelee, ettei nainen (potentiaalinen kumppani) huomaa, että mies on ainakin 10 cm lyhyempi kuin kertoi olevasa.
No kun itse olen vastannut rehellsiesti pituuteni, niin kuullut, että olen liian lyhyt (170cm), jotta minun rinnallani voisi käyttää korkokenkiä.
Olen myös saanut, kuten nainan kirjoitti vinkin, että n.n kunosalila vosiin ostaa hormoneja, joilla kuulemma saattaisin kasvaa kokoa. Vähemmästäkin tiesin, kummassakin tapauksessa ettei meistä taida tulla paria. (Jälkimmäiselle teki mieli vastata, että vahinko kun osaa neuvoa paikkaa, josta voisi ostaa tai saada jotain korvien väliin, niin että seuraavalla kerralla harkitsee kahdesti, mitä antaa vinkkinä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin voisi kysyä, että mitä ihmettä osa naisista tekee tiedolla minkä mittainen mies on. Pituus kun on asia, jolle tuskin voi mitään. Väiän, että osa niisä miehistä, jotka kertovat, etä naine anoi pakit heidän pituuteensa vuoksi, ovat itse syyllisiä pakkien saamiseen.
Miksikö? - Siksi,, että ovat valehdelleet oman pituutensa niin pahasti pieleen, että naiselle on syntynyt mielikuva, että mihin hän voi miehessä luottaa, jos mies kuvittelee, ettei nainen (potentiaalinen kumppani) huomaa, että mies on ainakin 10 cm lyhyempi kuin kertoi olevasa.
No kun itse olen vastannut rehellsiesti pituuteni, niin kuullut, että olen liian lyhyt (170cm), jotta minun rinnallani voisi käyttää korkokenkiä.
Olen myös saanut, kuten nainan kirjoitti vinkin, että n.n kunosalila vosiin ostaa hormoneja, joilla kuulemma saattaisin kasvaa kokoa. Vähemmästäkin tiesin, kummassakin tapauksessa ettei meistä taida tulla paria. (Jälkimmäiselle teki mieli vastata, että vahinko kun osaa neuvoa paikkaa, josta voisi ostaa tai saada jotain korvien väliin, niin että seuraavalla kerralla harkitsee kahdesti, mitä antaa vinkkinä).
En ole koskaan kysynyt miehen pituutta (kyllä se sitten treffeillä selviää), mutta pituudessa ja painossa on yksi ero: pituus oikeasti kertoo jotain kuulijalleen. Pelkkä paino ei kerro mitään. Jos sanon vaikka olevani 70 kg, niin mitä sitten?? Voin olla vaikka 150 cm pitkä tai vaikka 180 cm pitkä. Huomaatko eron? Sinänsä hauska, että oman tuttavapiirini pahin naistemies on ehkä 170 cm pitkä (en tiedä tarkkaa lukua, mutta minua lyhyempi). Itsetunto on kohdillaan, eikä ole koskaan ollut pidempää aikaa sinkku eli onkohan se vika kuitenkin jossain muualla kuin pituudessasi...
No, itse olen normaalipainoinen/hoikahko, enkä menisi treffeille miehen kanssa joka kysyisi painoa jo ennen tapaamista. Kertoo tyylitajun puutteesta tai ei itselleni sopivista arvoista.
Toki ymmärrän, että ihminen haluaa tietää onko mahdollinen treffikumppani ns. normaalin rajoissa vai isosti ylipainoinen , mutta sen voinee selvittää muutenkin kuin kysymällä painoa. Suuri ylipaino hyvin todennäköisesti vaikuttaa ihan konkreettisiin asioihin. kuten voimmeko mennä yhdessä kiipeilemään, suppaamaan, lenkille tms. Sen sijaan vähäiset liikakilot eivät välttämättä vaikuta juuri mihinkään muuhun kuin estetiikkaan ja jos se on miehelle ykkösasia niin mies ei ole minun makuuni.
Itse kysymykseesi: sanoisin että ei kannata sanoa noin 60, jos paino on lähes 70. 70kg voi olla ihan hyvä paino pitkälle tai tietyn malliselle, mutta "noin 60" herättää monissa mielikuvan aika hoikasta naisesta ja ymmärtääkseni sinä olet ainakin pikkaisen pyöreähkö, ellet sittten ole pitkä. Miehelle, joka kysyy painoa, sillä saattaa olla isompikin merkitys (ja edelleen, jos muutama liikakilo on mielelle oleellinen asia niin ainakin mulle tämä on ei jatkoon).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kysynyt miehen pituutta (kyllä se sitten treffeillä selviää), mutta pituudessa ja painossa on yksi ero: pituus oikeasti kertoo jotain kuulijalleen. Pelkkä paino ei kerro mitään. Jos sanon vaikka olevani 70 kg, niin mitä sitten?? Voin olla vaikka 150 cm pitkä tai vaikka 180 cm pitkä. Huomaatko eron? Sinänsä hauska, että oman tuttavapiirini pahin naistemies on ehkä 170 cm pitkä (en tiedä tarkkaa lukua, mutta minua lyhyempi). Itsetunto on kohdillaan, eikä ole koskaan ollut pidempää aikaa sinkku eli onkohan se vika kuitenkin jossain muualla kuin pituudessasi...
Kyllä se painokni luo mielikuvaa. Jos nainen kertoo painokseen 70 kiloa synyyy 67 kiloa painavalle miehelle erilainen mielikuva naisesta kuin jos nainen kertoo painokseen vaikkapa 60 kiloa oli hän minkä pituinen tahanasa.
Eri,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko, että olet avioliitossa ennen treffejä?
Riippuu kuinka paljon painat ja kuinka pitkä olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisen miehen kanssa kannata treffeille mennä, joka painoa kyselee.
Jaa, no minulla ei ole niin paljon vientiä, että voisin nirsoilla tuollaisista pikkuasioista.
60 kiloa reisistä.