Kun deittimies kysyy painoa, kuinka paljon voi PYÖRISTÄÄ ettei siitä jää kiinni kun tavataan?
Jos oman paino on esim 69kg voiko sanoa noin 60kg eli yhdeksän kiloa alemmas?
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa tuollaiseen kysymykseen, ap. Se mies on yksinkertainen ja ei osaa sosiaalisia taitoja. Säästät aikaasi, kun vaan perut treffit.
Siis täh, aina ollaan Tinder naisten kanssa puhuttu pituudet ja painot, tosin tapailen normaalipainoisia
Herrasmies ei kysy naisen painoa.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vähän voi pyöristää. Naiset kun kysyy pituutta sanon aina ”vähän alta 180cm” ja olen 171cm ja kukaan ei ole huomannut.
Jos nainen itse vaikka 161cm niin ei huomaa eroa
Vierailija kirjoitti:
Vähän voi pyöristää. Naiset kun kysyy pituutta sanon aina ”vähän alta 180cm” ja olen 171cm ja kukaan ei ole huomannut.
Täytyy olla kyllä sokea jos ei huomaa.
M38
Ekoihin tapaamisiin vähän väljempää ponchoa päälle niin ei varmasti huomaa 10kg heittoa
Kuka fiksu kysyy painoa? Kuka ei voi kertoa oikeaa painoa? Varsinkin kun on normaali tyyliin 69 kg. Mut vaikka olisi 149 kg, eikö se pitäisi pystyä sanoa rehellisesti, minusta kyllä pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vastaa tuollaiseen kysymykseen, ap. Se mies on yksinkertainen ja ei osaa sosiaalisia taitoja. Säästät aikaasi, kun vaan perut treffit.
Siis täh, aina ollaan Tinder naisten kanssa puhuttu pituudet ja painot, tosin tapailen normaalipainoisia
En itse liiku tuollaisten ihmisten kanssa. Jos joku kysyy multa painoa tai pituutta, en lähde treffeille. En halua olla edes tekemisissä sellaisen hemmon kanssa. Sosiaaliset taidot on oltava.
Eipä tullut tinderiä käyttäessäni kyseltyä miesten painoa tai pituutta. Tosin jos miehen kaikki kuvat oli otettu miinus 20-30kg sitten, niin en nähnyt syytä tavata uudelleen.
Mulle rehellisyys ja älykkyys merkkaa eniten. Tinder oli siis ihan väärä foorumi mulle. Varmaan siellä on fiksujakin miehiä, mutta en jaksanut kahlata siinä suossa enää yhtään enempää. Hirveän uuvuttavaa ja puuduttavaa.
Siis mies näkee ensin kokovartalokuvan mutta ei pysty siitä päättelemään viehättääkö nainen tarpeeksi? Mutta kun pyytää ja saa jonkun numeron niin sitten tietää onko nainen viehättävä?
Tästä voi vetää johtopäätöksen miksi naiset lopulta ulkoistaa itsensä deittimarkkinoilta jossain vaiheessa, tuollaista idioottilaumaa ei vaan kertakaikkiaan jaksa. Yksin paljon mukavampaa ja leppoisampaa, kukaan ei kysele typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahah, jos joku multa kysyisi painoa niin en todellakaan menisi treffeille.
Kysy sinä häneltä vehkeen kokoa... ja mitä ikinä mitaksi sanookin, niin vastaa että sori liian pieni ja peru treffit.
Ei helvetissä kannata kysyä vehkeestä mitään, sieltä tulee välittömästi kuva siitä
Aina vaan parempi, jos laittaa vehkeestä kuvan. Siihen vaan vastauksena itku-nauruhymiö ja teksti "Kiitos, mutta ei miellyttä omaa silmää. Perutaan treffit." tms.
Peru treffit, ap. Se mies voi olla pervo. Ei ole normaalia tivata painoa ennen treffejä. Sillä on pelkkä seksi mielessä ja vain omat tarpeet edellä.
Olet juuri hyvä sellaisena kuin olet. :)
Minä olen 164 cm ja painoni vaihtelee 57-58 kilon välillä, enkä kyllä todellakaan menisi läpi 10 kiloa kevyemmästä. Varmaan riippuu lähtöpainosta, paljonko voi pyöristää.
minä aloin joskus aikoinaan seurustelemaan miehen kanssa. joka kertoi pitävänsä isoista tytöistä. siihen asti meni hyvin. kunnes painoni alkoi tippumaan. aloitettuani säännöllisen lenkkeilyn.
mies jätti minut. kun laihduin. näinkin voi käydä.
Minä ainakin vastaan rehellisesti kaikkeen mitä kysytään. Jos et ole tyytyväinen painoosi, niin ratkaisu on tehdä asialle jotain, eikä valehdella. Valehtelu on muutenkin huono pohja suhteelle.
Voit pyöristää. Mutta 69 pyöristyy 70 eikä 60 :D
Vierailija kirjoitti:
minä aloin joskus aikoinaan seurustelemaan miehen kanssa. joka kertoi pitävänsä isoista tytöistä. siihen asti meni hyvin. kunnes painoni alkoi tippumaan. aloitettuani säännöllisen lenkkeilyn.
mies jätti minut. kun laihduin. näinkin voi käydä.
Erittäin harvinaista, toisinpäin yleistä
Lähes jokainen nainen kuvittelee näyttävänsä hoikemmalta kuin painolukema kertoo :) siksi niin hankala kysymys
Onko yleistäkin, että kysytään paino?
En ole koskaan kyllä itse moista tiedustellut.
M38