Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia kokemuksia Matsmart tai Fiksuruoka nettikaupasta?

Vierailija
18.10.2020 |

Kummasta kannattaisi tilata?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tilattiin juuri ekaa kertaa Matsmartista. Tilaus tuli nopeasti ja kaikki muuten jees, mutta nachosipsit oli menneet muruksi pakkauksessa, kun oli pakattu niin tiiviisti.

Pakkaamisessa minullakin ongelma. Kaikki tavarat sekaisin ilman pehmukkeita liian isossa laatikossa. Vanukaspurkin foliokansi oli mennyt rikki ja kaikki tuotteet sotkussa. En reklamoinut, vaikka olisi varmaan pitänyt. Fiksuruoka pakannut fiksusti. Muuten en osaa sanoa toista paremmaksi.

Vierailija
42/88 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on myös se, että halvemmalla pääsee kun ostaa kaupasta sitä mitä oikeasti tarvitsee. Nuista tulee tilattua mukaan kaikenlaista turhaa ja ylimääräistä, ja sitten jos on joku uutuus-tuote niin pahalta maistuu kuitenkin. Kerran tuli esim tilattua useita erilaisia sipsejä ja ne kaikki oli ihan kauheita. Mutta selvispä ainakin syy miksi niitä siellä myytiin.

Jos sattuukin löytämään jonkun tosi edullisen tuotteen, niin sitten niihin on laitettu rajoitus että vain 1 kpl per tilaus jne. ja se se niiden tarkoitus onkin: saada muutaman edullisen tuotteen hinnalla ihmiset tilaamaan laatikollisen kaikkea vanhaa paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 10e alennusta linkin kautta https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAX

Voimassa 13.2. saakka

Vielä saa kympin rabattia

44/88 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmista olen tilannut ja ihan tyytyväinen. Pari kertaa vuodessa tilaan, jos näen hyviä kasviskeittotölkkejä ja eläinten nameja.

Tähän aikaan vuodesta siellä on lemmikkien joulukalentereita parilla eurolla. Niitä aion hankkia ja viedä löytöeläintaloon.

Vierailija
45/88 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa ostatkin klarnalta! Lue pienellä painettu. Ruotsin viranomainen tukehtuu klarnavalituksiin.

Siis et välttämättä saa rahojasi takaisin jos jokin menee pieleen.

Taistelin ja voitin mutta enää ei ikinä,

46/88 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Matsmartissa pettyy aina. Tilauksen tehtyään huomaa,että joku tuote puuttuu. Jopa vasta paketin saavuttua saatta nähdä, että jokin tuote puuttuu, vaikka on tilattu. Ehkä juuri se tuote, jonka takia teit tilauksen. Mitään ei ilmoiteta asiakkaalle kummassakaan tapauksessa. Tilauksen saapumiseen postin välityksellä saattaa mennä kaksikin viikkoa. Taidan pitäytyä rinnakkaisessa firmassa. Ei tähän asti ongelmia.

47/88 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä posti kuljettaa kotiovelle. Mutta tietenkin maksaa ja etenkin k

un Suomessa aivan röyhkeät postin hinnat.

Vierailija
48/88 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmart oli alkussa hyvä, mutta nykyään huonot tarjoukset ja postikuluja ei saa pois, jos ei tilaa vähintään 100 eurolla.

Fiksuruoka tarjoaa useammin hyviä tarjouksia ja usein 25 eurolla saa ilmaisen toimituksen noutopisteelle ja normaalisti 35 eurolla. Kotiinkuljetus 80 eurolla, mutta sentin tuotteita voi silloin ottaa vain yhden kerran per tilaus, joten noutamalla saisi tuplat tai triplat.

Vierailija
49/88 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuruoasta on paljon parempia kokemuksia kuin Matsmartista. Matsmartilla JOKA ikinen kerta kun oon tilannut, niin joku tavara on rikki tai paketti todella myöhässä. Ennen sai sentään edes jonkun rahan arvoisen koodin sieltä hyvitykseksi millä sit voi ostaa, mut vuoden sisällä on Matsmartista tullut kamala ja ne ei anna mitään arvoa sille tavaralle joka on rikki tai paketti aivan rikki. Me siirryttiin Fiksuruoalle eikä olla kaduttu!

Vierailija
50/88 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä katsellut, mutta ei lyö leiville, kun tahtoisin jonkun yksi-kaksi tuotetta ehkä ja lopputarjonta on joko kalliimpaa kuin kauppojen rändöm-tarjoukset, taikka niin omituista tarjontaa, ettemme tekisi sillä mitään, jotain pikkulasten soseita muovipursottimessa ja pillimehuja.

Vierailija
51/88 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
52/88 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hävikkiruokaviikot menossa. Tarjoukset ei valitettavasti niin hyviä kun viimmeksi.

Vierailija
53/88 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilasin Matsmartilta oliiviöljyä, ja nettisivulla mainittiin tuotteelle eri parasta ennen -päiväys, kuin mitä saapuneessa tuotteessa oli. Nettisivuilla oli päiväys muutaman kuukauden päähän, ja kotiin saapuneessa tuotteessa päiväys oli jo mennyt umpeen pari kuukautta aikaisemmin. Reklamoin tästä sähköpostilla, mutta en saanut edes sähköpostiin vastausta. En aio enää toistamiseen Matsmartilta tilata, jos tuo on heidän käyttämänsä toimintatapa yleisemminkin.

Oisko voinu olla se, kun osa noista tuotteista on sellaisia joissa voi olla etiketissä virheitä ja siksi ovat tuolla myynnissä?

Etikettivirhe voi olla myös päivämäärävirhe.

Vierailija
54/88 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksuruoasta on paljon parempia kokemuksia kuin Matsmartista. Matsmartilla JOKA ikinen kerta kun oon tilannut, niin joku tavara on rikki tai paketti todella myöhässä. Ennen sai sentään edes jonkun rahan arvoisen koodin sieltä hyvitykseksi millä sit voi ostaa, mut vuoden sisällä on Matsmartista tullut kamala ja ne ei anna mitään arvoa sille tavaralle joka on rikki tai paketti aivan rikki. Me siirryttiin Fiksuruoalle eikä olla kaduttu!

Mulla ei oo ikin ollu mikää muu rikki kuin yks pesuraelaatikko oli hajonnut ja kerroin siitä, rakentavasti ja sain alennuksen.

Fiksuruokaa kokeilen nyt ekaa kertaa ja perjantaina tilasin eikä vieläkään ole tullut viestiä, siitä että paketti on pakattu ja lähtenyt matkaan.

Matsmart on tässä ainakin nopeampi.

Vierailija
55/88 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa Klarnassa on? Hyvin toiminut mulla aina.

Vierailija
56/88 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi euroa alennusta fiksuruualta: https://www.fiksuruoka.fi/?ll_ref_id=vRryAbhLsEtVAXtj

Vierailija
57/88 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut hyvityksen kun olen laittanut palautteen rikkoutuneista tuotteista. Ei siis ongelmia.

Vierailija
58/88 |
28.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Id3ana nämä hävikkiruokakaupat kuulostavat hyvältä. En kuitenkaan koskaan ole löytänyt niistä mitään ostettavaa. Joka kerta kun olen sivuja selaillut, on valtaosa valikoimasta ollut kaikenlaisia "tekoruokia", joissa ravintoarvo hintaan nähden on mitätön. Edes pesuaineita en ole ostanut, koska saan vastaavia tai jopa samoja tuotteita ostettua halvemmalla kaupasta, jossa olen töissä.

Vierailija
59/88 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava tilaa tosi usein matsmartilta, ja usein herkkuja ja sitten suuttuu kun hänelle mainitsee että vähän voisi hillitä kun tilaa joka viikko ja kauheat määrät makeisia ja herkkuja. On sairaalloisen ylipainoinen ihminen ja en tajua miksi ei tajua että kannattaisi lopettaa tuolta ostelu.

Vierailija
60/88 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilataan usein säilykkeitä, lemmikkien ruokia, vauvan ruokia, ruokaa ym joko matsmartilta tai fiksuruoalta kun asutaan aika korvessa ja kaupat aika kaukana. Lapset aina inisee kun ei suostuta herkkuja sieltä tilaamaan (ellei sitten ole joku halpa tarjous, niin sitten ostetaan ja syödään säästeliäästi) mutta muuten ruokaa enemmän tilataan, jotain hygienia ja siivoustarvikkeita myös. Molemmissa on toiminut asiat hyvin, tosin kerran oli kissan raksupussi hajonnut ja raksuja oli ympäri laatikkoa. Valitin ja sain alekoodin seuraavaa kertaa varten.