Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua oikein vaivaa? Torpedoin tahallani kaikki ex-mieheni uudet naissuhteet ilman aikomustakaan palata yhteen?

Vierailija
18.10.2020 |

Tein sen taas. Kun ex alkaa tapailla uutta naista, mulla menee joku outo vaihde silmään ja alan antaa sellaista signaalia miehelle, että toivoa olisi yhteenpaluusta. Soittelen ja tekstailen ”lasten asioissa”, flirttailen, järkkään tapaamisia ja saatanpa ihan houkutella jopa sänkyyni. Eikä mua oikeasti edes kiinnosta.

Kun uusi nainen sitten heti dumpataan, niin lopetan kaiken tuon yllämainitun. Onko tää jotain omistushalua, egon pönkitystä vai ihan vaan pelkkää mielisairautta?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiintymyssuhdehäiriö ja narsismi.

Hei tämä. Ainakaan turvallista kiintymyssuhdetta mulla ei ole. Ehkä välttelevä tai ristiriitainen. Exällä itseasiassa myös varhaislapsuuden kiintymssuhteessa paljonkin problematiikkaa. Kiitos tästä huomiosta, aion ottaa tästä enemmän selvää.

Ap

Vierailija
62/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiintymyssuhdehäiriö ja narsismi.

Hei tämä. Ainakaan turvallista kiintymyssuhdetta mulla ei ole. Ehkä välttelevä tai ristiriitainen. Exällä itseasiassa myös varhaislapsuuden kiintymssuhteessa paljonkin problematiikkaa. Kiitos tästä huomiosta, aion ottaa tästä enemmän selvää.

Ap

Samaa mieltä. Ei netissä ketään voi diagnosoida, mut joku persoonallisuushäiriö on. Ja kiintymyssuhde. Käytät exää hyväksesi. Kiusaat, käyttäydyt sadistisesti. Tiedostat sen ja teet silti. Ei tuosta yksin mihinkään tervehdy. Tarvitset hyvän terapeutin. Vai aattelitko lopun ikääs olla kiusaaja? Kiva sun lapsilleskin kun äiti tekee noin. Hieno malli elämää varten. Että teet kaikrn tuon myös lapsillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että voit yksinäsi torpedoida useita suhteita. Kyllä eksäsi on yhtä lailla mukana tossa kuviossa. Ei ole itsekään sujut eronne kanssa. Ei se muuten lähtis tollaseen mukaan. Menkää terapiaan yksin ja yhdessä.

Vierailija
64/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis herää kysymys että millä menetelmillä pilaat monta suhdetta?

Vierailija
65/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naista kivitetään, vaikka ex mieshän tässä on ihan samalla tavalla mukana. Ihan kuin mies olisi joku aivoton koira, jolle kun vähän heilutetaan kinkun palaa niin se ei voi kontrolloida itseään. Kyllä miehenkin pitäisi pystyä pitämään muna housuissa tai hankkimaan joku kireämpi vyö.

Ap, ymmärrän sua ihan täysin. Taukki mies! Kai mullakin on sitten joku diagnosoimaton persoonallisuushäiriö.

Vierailija
66/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin menee!

Vierailija
67/67 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko parisuhteen aikana hyväksikäyttäjä? Haluat miehestä apua lastenhoitoon, todennäköisesti rahaa ja ainakin huomiota. Et välitä, pääseekö mies elämässä eteenpäin, kunhan saat lakeijasi turvattua.