Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua oikein vaivaa? Torpedoin tahallani kaikki ex-mieheni uudet naissuhteet ilman aikomustakaan palata yhteen?

Vierailija
18.10.2020 |

Tein sen taas. Kun ex alkaa tapailla uutta naista, mulla menee joku outo vaihde silmään ja alan antaa sellaista signaalia miehelle, että toivoa olisi yhteenpaluusta. Soittelen ja tekstailen ”lasten asioissa”, flirttailen, järkkään tapaamisia ja saatanpa ihan houkutella jopa sänkyyni. Eikä mua oikeasti edes kiinnosta.

Kun uusi nainen sitten heti dumpataan, niin lopetan kaiken tuon yllämainitun. Onko tää jotain omistushalua, egon pönkitystä vai ihan vaan pelkkää mielisairautta?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että sun eksäsi lähtee tuohon.

Toisaalta, ehkä se antaa ymmärtää, että uutta naista olisi kierroksessa, aina kun edellisestä kerrasta on tarpeeksi aikaa?

Exä enemmänkin pyrkii salailemaan, varmaan kun tietää millainen karuselli pyörähtää käyntiin. Mutta saan aina tietää ja ihan oikeita, eläviä, todellisia naisia ovat.

Ap

Vierailija
22/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan miehen exältä, josta juuri erosin. Sänkyyn se muija ei kyllä pyytänyt. Sillä on oma ukko kotona. Omistushalua ja vaikeutta päästää irti? Mun ajatus oli tästä muijasta: se on todella sairas. Minä en tälläsessä kuviossa ole. Sisäisesti ja ulkoisesti hänessä ei ollut mitään kadehdittavaa. Voi sitä miehen seuraavaa naisraukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kumppanini eksä kans +30v korkeakoulutettu nainen ja koettaa joka asiassa vedättää ja saada miestä hakemaan lapsia ties mistä vaikka on itse luvannut tuoda heidät jne. Myös oli todella tarkka eron jälkeen ettei lapsille saa missään nimessä esitellä uusia kumppaneita, vaan on elettävä ihan sillä porukalla kuin oltu jne. Nyt itse heilastelee avoimissa suhteissa nykyaikaisesti ja todellakin jopa kesken kouluviikkoa tuo miehiä kotiinsa vaikka lapset ovat siellä.

Koulutus ja ikä ei merkitse mitään kun joku on häijy, epävarma tai muuten haluaa olla vaikea tai vain on auttamattoman itsekeskeinen.

Vierailija
24/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan naisille tyypillistä manipulointia, mutta sulla astettaa enemmän pokkaa tai olet muuten vain narsistisempi.

Vierailija
25/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka kun on tuollaisen narsissin kanssa poikinut. 

Vierailija
26/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu eukko. Ootko hakeutumassa hoitoon vai löytyykö kontakti jo?

Vierailija
27/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö yhtään ajattele lapsia? Turha kuvitella, etteivät huomaa. Tietävät enemmän kuin uskot. Haluat oikein edistää sitä, että lasten isän kumppanit vaihtuu. Se jos mikä on haitallista ja traumatisoivaa lapsille.

Vierailija
28/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo mies jos jättää aina uudet ja menee uudelleen lankaan. Jostain pitäisi löytää miehen järki. Tunteilla ei tuossa tilanteessa voi eroa hoitaa.

Vierailija
29/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuinka monta kertaa tätä on tapahtunut?

Sulla on selvästi jotain vinksahtanut etkä ole käsitellyt eroa.

Olisko mahdollista mennä miehen kanssa pariterapiaan puimaan ero loppuun? Tai ehkä saisitte suhteen kuntoon.

Jos selkenisi miksi teette tuota. Oliko ero vielä sun päätös?

Luulisi että mieskin haluaa tuosta eroon.

Vierailija
30/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö yhtään ajattele lapsia? Turha kuvitella, etteivät huomaa. Tietävät enemmän kuin uskot. Haluat oikein edistää sitä, että lasten isän kumppanit vaihtuu. Se jos mikä on haitallista ja traumatisoivaa lapsille.

Ei kun kyllä mä torpedoin jo niin varhaisessa vaiheessa, että ei lapset ehdi niitä edes tavata.

Ap

Vierailija
31/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista mennä miehen kanssa pariterapiaan puimaan ero loppuun? Tai ehkä saisitte suhteen kuntoon.

Avioero ei alunperin ollut mun päätös. Mies lähti. Mietin, että olisko siinä rytäkässä sitten vinksahtanut, mutta kun tätä vähän samaa on ollut jo nuorempanakin.

Ap

Vierailija
32/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä viimeisin, jonka nyt äskeittäin torpedoin, oli kolmas suhdeyritys mieheltä meidän eron jälkeen.

Ap

Vierailija
33/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pointti tossa ei oo se, että tuhoat exän uudet suhteet vaan se, että roikotat ja käytät ihmistä joka ei selvästikään ole päässyt sinusta yli.

Ja se, se on TODELLA julmaa ihan riippumatta siitä onko eksällä ketään uutta vai ei.

Vierailija
34/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan selvästi korona.

Vierailija
35/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hämmentävää. Mies jättänyt sinut, mutta olisi aina juoksemassa takaisin, kun annat merkkiä mahdollisuudesta yhteenpaluuseen. Pitäisikö teidän oikeasti keskustella ihan rehellisesti ja asiallisesti miehen kanssa?

Minun lapseni isä jätti minut vuosi sitten ja otti pian uuden ja ovat edelleen yhdessä, mutta kun käy tapaamassa lasta (on meillä esim yötä) niin suutelee minua, yöllä ollaa lusikkaan ja on aivan kuin ennen vanhaan, vaikka itse olen ilmaissut, että minä haluaisin lopettaa meidän väliset tapaamiset kokonaan ja sopia miten mies tapaisi lasta ilman minua, mutta mies ei suostu juttelemaan. Ei tuo tee pitkällä aikatähtäimellä hyvää kenellekään meistä. Ei minulle, ei miehelle, ei lapselle. Muuten olemme todella huonoissa välissä ja miestä ärsyttää aina, kun yritän nopeuttaa sitä, ettei meidän tarvitsisi olla tekemisissä. Emme pidä yhteyttä muuten, kuin mies laittaa viestiä milloin voisi lasta tulla tapaamaan.

Jos teillä puheyhteys kunnossa, niin puhukaa asiat selväksi. Siitä olisi varmasti hyötyä teille kaikille.

Vierailija
36/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostoa.

Vierailija
37/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöähän tuo on. Ole tarkkana, miten muuten käytät valtaa läheisiisi, esim. lapsiisi, ystäviin, sisaruksiin, vanhempiin....

Vierailija
38/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan sairas henkisesti.

Vierailija
39/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihan sairas henkisesti.

Joo, olen samaa mieltä. Välillä oikein fyysisesti tunnen sen hulluuden mikä mun päässä velloo kun yön pimeinä tunteina näpyttelen viestejä ex-miehen numeroon. Mikäköhän persoonallisuushäiriö voisi olla kyseessä? Olisko sulla yhtään tuon tarkempaa dg antaa?

Ap

Vierailija
40/67 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hämmentävää. Mies jättänyt sinut, mutta olisi aina juoksemassa takaisin, kun annat merkkiä mahdollisuudesta yhteenpaluuseen. Pitäisikö teidän oikeasti keskustella ihan rehellisesti ja asiallisesti miehen kanssa?

Minun lapseni isä jätti minut vuosi sitten ja otti pian uuden ja ovat edelleen yhdessä, mutta kun käy tapaamassa lasta (on meillä esim yötä) niin suutelee minua, yöllä ollaa lusikkaan ja on aivan kuin ennen vanhaan, vaikka itse olen ilmaissut, että minä haluaisin lopettaa meidän väliset tapaamiset kokonaan ja sopia miten mies tapaisi lasta ilman minua, mutta mies ei suostu juttelemaan. Ei tuo tee pitkällä aikatähtäimellä hyvää kenellekään meistä. Ei minulle, ei miehelle, ei lapselle. Muuten olemme todella huonoissa välissä ja miestä ärsyttää aina, kun yritän nopeuttaa sitä, ettei meidän tarvitsisi olla tekemisissä. Emme pidä yhteyttä muuten, kuin mies laittaa viestiä milloin voisi lasta tulla tapaamaan.

Jos teillä puheyhteys kunnossa, niin puhukaa asiat selväksi. Siitä olisi varmasti hyötyä teille kaikille.

Siis annat sinut jättäneen miehen tavata omassa kodissasi lastanne ja vielä yöpyä ja olla samassa sängyssä? Tuo on todella huono juttu niin monella tavalla. Ei mies voi kieltäytyä juttelemasta, tai jos voi niin sinäkin voit kieltäytyä ottamasta häntä sinne. Lapsen iästä riippuen samantien eron jälkeen puoleksi päiväksi tai vaikka koko viikonlopuksi isän luo ilman mitää tuollaista kaikkien resurssien ja fyysisen läheisyyden ilmaiseksi tarjoamista. Mies käyttää sinua hyväkseen.