Mikä mua oikein vaivaa? Torpedoin tahallani kaikki ex-mieheni uudet naissuhteet ilman aikomustakaan palata yhteen?
Tein sen taas. Kun ex alkaa tapailla uutta naista, mulla menee joku outo vaihde silmään ja alan antaa sellaista signaalia miehelle, että toivoa olisi yhteenpaluusta. Soittelen ja tekstailen ”lasten asioissa”, flirttailen, järkkään tapaamisia ja saatanpa ihan houkutella jopa sänkyyni. Eikä mua oikeasti edes kiinnosta.
Kun uusi nainen sitten heti dumpataan, niin lopetan kaiken tuon yllämainitun. Onko tää jotain omistushalua, egon pönkitystä vai ihan vaan pelkkää mielisairautta?
Kommentit (67)
No jos on noin tyhmä mies, että uskoo sun juttujas, niin ihan hyvä että pelastat ne uudet naiset häneltä.
No mutta moka on eksäsi. Noihin yrityksiin pitää aina suhtautua niin että ei todellakaan. Vaikka maapallolla ei olisi ainuttakaan muuta vaihtoehtoa, niin ei ikinä. Et sinä kenenkään suhdetta pilaa. Nopeutat vain poistumaa.
Tiedostamatonta mustasukkaisuutta?
Miksi et itse seurustele vaan roikut ex-kumppanin elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, sepä se. Ehkä olen vain mielisairas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Narsistit tuota yleensä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Narsistit tuota yleensä tekee.
Olen siis oikeasti miettinyt, että olisinko narsisti. Kykeneekö narsisti tunnistamaan narsismin itsessään?
Ap
Vinkit kehiin ap. Vai onko miehesi niin helposti vietävissä ettei tarvii juuri edes yrittää?
No me ollaan korkeasti koulutettuja ammattilaisia täällä :D
Kun mietin taaksepäin suhteita ennen avioliittoani, niin sama toimintamalli oli jo silloin parikymppisenä käytössä. Ainakin kahta-kolmea poikaystävää narutin eroamaan useampaankin otteeseen ja koin kyllä aina jotain sairasta tyytyväisyyttäkin onnistuessani.
Ap
Eihän se terveen persoonan merkki ole että nauttii kerta toisensa jälkeen kun muilla menee huonosti.
Olet omistushaluinen, haluat voittaa ja päihittää, nöyryyttääkkin haluat koska nautit sen tuomasta vallan- ja kontrollin tunteesta eli olet vallanhaluinen, olet myös manipuloiva ja empatiakyvyssä on isoja puutteita.
Ring a bell?
Voit aloittaa testaamalla jollain nettitestillä onko sinulla kyseinen persoonallisuushäiriö. Loppu on sitten sinusta kiinni, teetkö rankasti töitä itsesi kanssa ammattilaisen avustuksella vai jatkatko muiden ihmisten vahingoittamista koko elämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se terveen persoonan merkki ole että nauttii kerta toisensa jälkeen kun muilla menee huonosti.
Olet omistushaluinen, haluat voittaa ja päihittää, nöyryyttääkkin haluat koska nautit sen tuomasta vallan- ja kontrollin tunteesta eli olet vallanhaluinen, olet myös manipuloiva ja empatiakyvyssä on isoja puutteita.
Ring a bell?
Voit aloittaa testaamalla jollain nettitestillä onko sinulla kyseinen persoonallisuushäiriö. Loppu on sitten sinusta kiinni, teetkö rankasti töitä itsesi kanssa ammattilaisen avustuksella vai jatkatko muiden ihmisten vahingoittamista koko elämäsi.
En nauti siitä, että exällä menee huonosti, onhan hän lasteni isä. Mutta saattaa olla jotain ajatusta siinä, että iloitsen näiden muiden naisten ”päihittämisestä”. Kuinka sairasta. Kuvaisin tilannetta niin, että mulla tosiaan napsahtaa joku vipu päässä toiseen asentoon kun kuulen uudesta naisystävästä. Hetken aikaa jopa osittain aidosti haluan miehen välittömästi takaisin itselleni ja ajattelen tilapäisesti, että mä ja ex ”kuulutaan yhteen”.
Ap
Jännä että sun eksäsi lähtee tuohon.
Toisaalta, ehkä se antaa ymmärtää, että uutta naista olisi kierroksessa, aina kun edellisestä kerrasta on tarpeeksi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Apua kuinka lapsellista
Oot niin oikeassa! Miten lapsellista. Ja olen 30+ korkeakoulutettu äiti.
Ap
Todella alhaista ainakin, ilmeisesti kuitenkin tajuat sen itsekin?
Oli syy mikä hyvänsä, lakkaa kiusaamasta ihmistä, jota lapsesi rakastavat.