Miksi monet naiset haluaa paljastella itseään instassa?
Mun on tosi vaikea ymmärtää tätä. En ymmärrä miksi joku haluaa esittäytyä stringeissä pyölistäen tai jossain tissivakokuvissa. Onko se nyt sitten jotain itsensä toteuttamista?
Olen itse nainen, enkä ikinä tekisi moista. En vaan halua esitellä ja esineellistää sillä tavalla itseäni. Olen arvokkaampi.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Eikö siten voi jopa ansaita rahaa että on sos.mediassa seurattu henkilö? Ja jos sulla on perse siinä kuosissa, että tuhannet ihmiset haluaa sitä tuijottaa, niin miksi sillä ei halutessaan saa tienata? En minäkään ikinä tekisi moista, mutta pitäisikö mun nyt kauhistella ja moralisoida muiden tekemisiä #koskaolenitseniinhyväihminen?
Tälle on termikin: hyvesignalointi.
Näkyvyys on nykyään monen alan ihmisiä yhdistävä tavoite. Ennen osaamisella tai skandaaleilla sai näkyvyyttä lööpeissä, nykyään somessa voi saada saman ilman erityistä osaamista. Kunhan näkyy. Näkyvä ja suosiota saava vaikuttaa pärjäävän.
Nykyään ulkonäön korostaminen on mennyt äärimmäisyyksiin. On ennenkin saattanut olla, mutta tuntuu, että asiantuntijaksikin valitaan mieluummin freesi tai videokokouksessa nasevalta vaikuttava instapersoona kuin osaava tavallisen oloinen. Jos molempia haastatellaan, naseva tai pirteämmän näköinen voi saada paikan ihan siksi, että osaavakin muka saatiin jo ja nasevampi on samanlainen eli haastatteluun päässyt. Valituksi tulon jälkeen osaavan kokemus ei tietenkään seuraa mukaan työpaikalle, ja siitäpä arki alkaa rullata. Siperia opettaa etähaastattelussa tai pikavaikutelman perusteella vaikutuksen tehnyttä.
Mieti Sointu Borgia: voitti Diilin ja sai festarin juontokeikan. Näkyvyyttä ja suosiota. Oma firma oli VIP-huoneiden emännöintiä. Oma toiminta voi jatkua, mutta Diili-työ ei kai vielä ole edes alkanut. Silti on vaikutelmien perusteella menestyvä ja sattumalta myös somessa näkyvä.
Itsensäpaljastelu on parafilia. Ennen se tapahtui lenkkipoluilla ja nykyään instassa.
Biologisesti naisten tärkein ominaisuus on aina ollut ulkonäkö ja siksi instagram voi hyvin.
Ei mikään uusi juttu tuo ulkonäöllä kilpaileminen ja parhaiden puolien esittely.
Vanha ketju. Miksi on nostettu? Onko jollain ongelmia vahvojen naisten kanssa? Taitaapi olla.
Haluaa että naiset on miesten tossun alla, ja käskettävissä.