Mä olen maailman huonoin vaimo.....:(
Olen antanut miehelleni seksiä viimeksi kolme viikkoa sitten! Mahtaa olla täydet pallit....
Kommentit (19)
joka toinen pvä on jommallakummalla halut päällä, ihanaa on ollut, oikein odottaa että kertyy seksuaalinen vire ja sitten eikun viekottelemaan, puolin ja toisin!!!
Kyllä meilläkin välillä on 3 viikon taukoja, minun pyynnöstäni :)
Mutta nyt on jostain syystä vire päällä molemmilla, mukavaa!
niin pitäkää ompeluseura! Meillä ukko on kiitollinen siitäkin, jos mulla on joku, miksi en jaksa muuta.
kaikki miehet eivät (uskokaa tai älkää) käy vieraissa, vaikka parisuhteessa olisikin seksittömiä kausia. kyllä suomessakin fiksuja miehiä riittää, vaikkei niitä ehkä olekaan siunaantunut näille kovapäisimmille päänaukojille täällä av:lla. eikös nuo kaudet kuulu jokaiseen pitkään parisuhteeseen? kyllä se mies osaa asian hoitaa ihan käsipelillä yksinkin, jos kovasti kärsii ;).
Minä itse pettäjänä tiedän et sitä osaa olla tarvittaessa hyvinkin taitava valehtelemaan.
Miksi pitää " antaa" miehelle jos ite ei tee mieli? Minkä helvetin takia? Hakatkoon hanskaan, jos palleja puristaa. Mitä miehesi tekee sun hyväksi, uhrautuu siis? antaa sulle suuseksiä haluamatta mitään takasinpäin? ei varmaan kovin moni..
ei sitä tarvitse mitenkään erikseen selitellä tai perustella, miksi suomesta löytyy miehiä, jotka eivät petä, niitä vain löytyy ja jokainen tietää sen. eikä tämä liity nyt mitenkään omaan parisuhteeseeni.
Mitäs sit kun toinen lakkaa haluamasta seksiä, onko silloin toisen vaan oltava ilman? Kyllä miehille on seksi aika suuri osa miehisyyttä ja parisuhdetta, antautukaa tai pidemmän päälle kärsikää petetyksi tulemisesta. Niin se vaan on!!
on ERI asia kuin 3 viikkoa. jos parisuhde ei kolmea viikkoa ilman seksiä kestä, on siinä muutakin vialla. tai mies yksinkertaisesti lapsellinen surkimus. jos seksittömyys kestää vuosia, kuten eräällä tuttavaperheellä, on itsestäänselvää, että mies hakeutuu muualle (tuossa tapauksessa siis nainen kieltäytyi seksistä, " ettei tule raskaaksi" ).
Jos seksi ei kiinnosta niin erotkaa. Mitä te niitä miehiänne kiusaatte.
Saattaahan se siinä alkaa kiinnostamaankin. Mutta kyllä meillä miehelle kelpaa vaikka vaan makaisin ja kirjoittaisin samalla kauppalistaa... =) Ja jos joskus mankuu enkä jaksa antaa, niin voin tyydyttää hänet käsin tai suulla. Joskus katson vierestä kun vetää käteensä. Sekin on ihan mukavaa. =)
Himot hukassa ja silleen, ollu jo pitemmän aikaa... Kai sitä pitää kohta jo säälistä antaa, ettei toinen joudu pulleita kassejansa kanteleen.
Vierailija:
niin pitäkää ompeluseura! Meillä ukko on kiitollinen siitäkin, jos mulla on joku, miksi en jaksa muuta.
Mitä sää meinaat tolla?
Joskus asiat on mustavalkosia, joskus ei.
Meillä loppuraskaus vie halut kun väsyttää, paikkoja särkee, olo on raskas, limakalvot ei parhaimmillaan.
Eli se haluanko miestäni vai en on ihan toisarvoista, nyt vaan tässä elämäntilanteessa on vähän pitempiä pausseja kuin " yleensä" .
Me harrastettiin sitä silloin kun olin raskaana ja oli liian pullea olo... mutta kyl me siitäkin huolimatta rakasteltiinkin.
Kurja ettette pysty...
edes niin kiinnostaisi. Ei ainakaan käy vieraissa sen takia ettei kotona saa ja niitä miehiä piisaa vaikka kuinka paljon. Miettikää nyt, siivoottehan tai teette ruokaakin, vaikka ei aina kiinnostaisi, sitä se parisuhde on että täytyy tehdä uhrauksia, ei ketään voi pakottaa elää selibaatissa vaan sen takia et puoliso ei halua ja nyt en sit puhu mistään sairauksista, ne on sit erikseen.
mitäs helvetin antamista siinä on? eikö sitä ihan yhteistuumin harrasteta? jos mä käyn mun ukon kanssa vaikka lenkillä niin en koe erityisesti _antavani_ hänelle lenkkiseuraa vaan se lenkkeily on jotain mitä me yhteisen ilon vuoksi tehdään yhdessä. ja seksi samaten.
mä ihan vakavissaan ehdottaisin että ryhdistäytykää ja lopettakaa se " antaminen" . seksin ei oo mikään pakko olla yksisuuntainen velvollisuus tai palvelus naiselta miehelle.
yhtä vaisu tahti kammarin puolella ... ei vaan jaksa....