Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua

Vierailija
19.01.2014 |

Olemme vuosia olleet ilman seksiä. Seksittömäksi tilanne hiipui huonon parisuhteen vuoksi. Lopulta asiat paranivat, mutta seksi jäi. Lopulta otin asian puheeksi ja vastaus oli aika tyhjentävä: yksi syy ainakin on sun ylipaino.... kun olin raskaana (en vielä lihava), mies ei halunnut, kun olin raskaana. Imettävänä äitinä hän ei halunnut. Ja nyt sitten olen liian lihava. Sanoin, ettei se voi olla syy, koska tilanne ennen lasta oli lähes sama, ja silloin EN ollut lihava. Mies totesi, että kylläl silloinkin olit.... Eli mitä tekisitte? Jos laihdun, mikä tietysti olisi kaiken kaikkiaan hyvä, TIEDÄN, ettei tilanne muutu. Hankkisitteko rakastajan, lähtisittekö vai mitä tekisitte. Enpä tiedä haluaisiko kukaan muukaan minun kanssani, enpä tiedä...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees heti suomi24 chattiin..varma saanti:-) itsellä sama tilanne ja aion keksiä piristystä muualta kun kotoa ei saa.

Vierailija
2/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees heti suomi24 chattiin..varma saanti:-) itsellä sama tilanne ja aion keksiä piristystä muualta kun kotoa ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö pitäis tehdä.... oon miettiny joskus, että jos petän ja jään kiinni, onko oikeastaan miehellä mitään syytä edes sanoa mitään? Ts onko mulla moraalinen oikeus käydä vieraissa???

Vierailija
4/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala panostamaan itseesi enemmän. Ala oikein kiusallakin hehkua ja ole välinpitämätön miestä kohtaan. Jos itse haluat laihtua niin karsi herkut pois ja käy yksinäs kävelyllä iltaisin ja ota omaa.

Vierailija
5/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö höpöä miehen puolelta. E rakkaus katso kiloja varsinkaan kun vartalokin muuttuu raskuadessa.Syyt ovat ihan jossain muualla, tökerö miehesi vain nyt on jonkun syyn keksinyt.

Sinä olet sinä ja lapsesi äiti, jos ei miestä enää kiinnosta tai ei pysty niin sääli mutta neuvoisin katsomaan eteenpäin. Tuon tason mies kyllä keksii mitä tahansa syitä, ne eivät häneltä tule loppumaan.

Autat itseäsi olemalla oma itsesi, jättämällä miehen mussutukset omaan arvoonsa. Sinä päätät itsestäsi, jos on mukavampi olla muodokas niin olet ja jos haluat hiukan kevennystä, siis sinä itse niin lopeta kaikki makea ja liiku hieman enemmän. Mutta tee se vain itsesi vuoksi jos haluat.

Kyllä sinulle ottajia löytyy teet niin tai näin, pää pystyyn van, olet ainoa sinä!

Miehesi on aika naurettava pelle jonka ihmissuhdetaidot ovat aika huonot.

Vierailija
6/6 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tosi pitkään alamaissa.. "sä oot tyhmä..oaska jne. .ja juustonkin leikkasin väörin" nyt elän niin että mies on tossa mutta toisaalta ei ole. Netistä olen saanut sen mitä tarviin huomiota ja kauniita sanoja:-) ja olen jopa seksuaalusesti herännyt "eloon"...täällä eletään vain kerran...jos edes kerran elämässä saan kunnon nautintoa jostain muualta. ..niin otan sen vastaan. TIEDÄNsääluttävältä kkuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän