Vihdoin ruskeat silmät saa sinisiksi laserilla!
Tätä on odotettu! Aion heti mennä vaihtamaan näiden kakanruskeiden silmieni sävyn heleän sinisiin kun tämä ulkomailla suosiota saanut laserkäsittely tulee tänne Suomeen, tai vaihtoehtoisesti teetän toimenpiteen ulkomailla, maksoi mitä maksoi.
Entä te muut ruskeasilmäiset?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:29"]
hyvää yötä porvoo! muista iltaseksi ruskeasilmäisen mieshoron kanssa!
[/quote]
Porvoossa (paikkakunta) on vain sinisilmäisiä suomenruotsalaisia varakkaita itse asiassa.
Asun hyvin suomenruotsalaisella paikkakunnalla jossa lähes pelkästään vaaleita ja vaaleasilmäisiä ihmisiä, ja minun työpaikan kahdestatoista naisesta vain kahdella (suomenkielisellä) ruskeat silmät ja hiukset; toinen käyttäytyy mannemaisesti, saman sävyinen matala soinnukas ääni ja on vilkas ja aina äänessä ja toisaalta piikittelee muita ikävästi jos ei saa tahtoaan läpi ja tekee sen muut jyräämällä. Sen silmät ovat yleensä sellaisen vihaisen ja hyökkäävään näköiset vaikka olen kuullut että ruskeasilmäisiä pidetään lempeän näköisinä ja vaaleasilmäisiä viileinä ja tylyinä.
Toinen ruskeasilmäinen yrittää kerätä säälipisteitä harva se päivä valittamalla miten käteen sattuu, jalkaan sattuu, päähän sattuu, ja aina valitusvirren päätteeksi katselee tai pikemminkin tuijottaa meitä muita vuorotellen pää teennäisen oudosti kenossa/kallellaan niillä ruskeilla pienillä silmillään. Ovat meikkaamattomat eli silmät näyttävät ripsettömiltä mikä saa ne näyttämään vielä pienemmiltä kuin ovat, mutta kuvittelee olevansa iso ruskeasilmäinen hellyyttävä ja uskottava bambi vähintään! Ei silti saa juuri koskaan lääkäriltä sairaslomaa joten se selittää sen ettei ole oikeasti kipeä :-D Käytännössä molemmat tuntemani ruskeasilmäiset ihmiset eivät ole minun listan kärkisijoilla, ja siksi koen vastaan tulevat ruskeasilmäiset samalla tavalla epäluotettaviksi, valitettavasti, mutta näin on.
Ulkomaillahan jossa valtaväestö tummaa, niin tätä uutta laserointia mainostetaan sillä että nyt silmien ruskean värin voi KORJATA siniseksi. Minusta silmien väreissä ei ole mitään korjattavaa, no ellei ne nyt sitten ole ihan luonnostaan punaiset jollain :DD
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:54"]
siksi koen vastaan tulevat ruskeasilmäiset samalla tavalla epäluotettaviksi, valitettavasti, mutta näin on.
[/quote]
juuri siksi koska aina oletetaan että varkaat on ruskeasilmäisiä tummia muualta tulleita, siksi tämä ajattelu on yleistä pienillä paikkakunnilla joissa se on poikkeavuus.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:27"]
Suomessa joutuu aina selittämään näitä kakkasilmiä toisille, että minkäs maalainen sun isäs oikein on, vaikka vanhemmat ovat suomalaisia. Luulevat että olen joku ulkomaan panotuliainen silmien värin perusteella! Siskolla on siniset silmät, samoin isällä. Äidillä vihreän ruskeat, lappalaiselta isovanhemmalta nämä silmät tietysti tulleet -AP-
[/quote]
Ei kai joku tosissaan luule, ettei täysin suomalaisella voi olla ruskeat silmät? Enpä ole tällaisestakaan ennen kuullut, ollaanko me nuoret sitten tässä asiassa ymmärtäväisempiä.
Huvitavaa, kuinka tuon firman nettsivuilla mainostetaan, että kaikki ovat oikeasti sinisilmäisiä, mutta ruskeasilmäisille on vain valitettavasti kertynyt sinisen päälle se kamala ruskea pigmentti, jonka tuo laser sitten hajottaa pois.
Sairasta touhua suoraan sanoen, ruskeat silmät ovat kauniit, enkä ymmärrä, miksi monella tummasilmäisellä (enkä tarkoita nyt suomalaisia) on niin kauhea fetissi saada vaaleat silmät.
Mä olen kohta 10 vuotta käyttänyt ruskeita piilareita ja niiiiin odotan että saisin nämä tuijottimet pysyvästi vaihdettua sinivihreistä ruskeiksi, mutta tuskin omana elinaikana se onnistuu =(
Mulla oli pentuna nätit ruskeat silmät, mutta nyt aikuisena nämä on vihreän-ruskean-keltaisen-kukertavat. Hirveät. Voisinpa vaikka laittaakin siniseksi(mieluummin vihreäksi), jos olis vaaratonta ja halpaa.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 11:34"]
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:06"]
Mä olen kohta 10 vuotta käyttänyt ruskeita piilareita ja niiiiin odotan että saisin nämä tuijottimet pysyvästi vaihdettua sinivihreistä ruskeiksi, mutta tuskin omana elinaikana se onnistuu =(
[/quote]
Miksi vaihtaisit pois katoavan luonnonvaran???
[/quote]
Koska tämä väri ei sovi mulle, enkä tykkää siitä.
Minun eräs kaveri menee varmasti tuohon leikkaukseen kun on kärsinyt silmien väristä ikänsä. Hänen muulla perheellä on kauniit ja kirkkaat "baby blue" sinisilmät mutta hänellä ruskeat ja ne on tulleet joltain mummolta tai papalta eikä kai postimieheltä. Häntä kiusattiin aina pienenä että onko muualta ja etelän väki tai mustilaiset jättäneet hänet tuon perheen postilaatikon luokse vauvana kun on tummempi silmistään, ja hän itki usein silmien väriään ja kysyi pienenä jo että voiko silmiä vaihtaa :(
ihoon mun silmien väri se on niin tumma et näyttää ihan mustalt
Itse taas antaisin mitä vain, että saisin kauniit ruskeat silmät. Nämä siniset ovat niin tylsät.