Vihdoin ruskeat silmät saa sinisiksi laserilla!
Tätä on odotettu! Aion heti mennä vaihtamaan näiden kakanruskeiden silmieni sävyn heleän sinisiin kun tämä ulkomailla suosiota saanut laserkäsittely tulee tänne Suomeen, tai vaihtoehtoisesti teetän toimenpiteen ulkomailla, maksoi mitä maksoi.
Entä te muut ruskeasilmäiset?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:09"]
Mikä niissä sinisissä niin viehättää? Ainakaan täällä pohjoisessa, joissa kyseinen väri on sääntö eikä poikkeus.
[/quote]
Maailmassa on enää vain 2% sinisilmäisiä ja luku vähenee koko ajan.
Mahtavaa!! Saako laserilla työstettyä myös aivot?
Naurettavaa että joku synnynnäinen ominaisuus olis in tai out. Toisille sopii siniset, toisille ruskeat silmät. Vähä niin ku "nyt on muotia olla kiinalaisen värinen pisamanaama, jolla on ylipitkät jalat ja luonnonkihara etutukka".
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:09"]
Mikä niissä sinisissä niin viehättää? Ainakaan täällä pohjoisessa, joissa kyseinen väri on sääntö eikä poikkeus.
[/quote]
[/quote]
En usko
Naurettavaa että joku synnynnäinen ominaisuus olis in tai out. Toisille sopii siniset, toisille ruskeat silmät. Vähä niin ku "nyt on muotia olla kiinalaisen värinen pisamanaama, jolla on ylipitkät jalat ja luonnonkihara etutukka".
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
Niin, mutta edelleenkin, täälläpäin maailmaa törmää eniten sinisiin. Onhan se varmasti eksoottista jossain muualla, mutta hyvin tavanomaista näillä leveysasteilla.
Syntyperäisten suomalaisten tummat silmät ovat vaan valitettavan usein sellaiset likaisen "tumma-sekasikiömäisen" ruskeat jotka monesti sameat, ei puhtaat tai selkeät meripihkat, tummat hunajaiset, kahvinruskeat tai vastaavat kuten monilla ulkomaisilla on.
Omat silmäni vihreät ja olen erittäin tyytyväinen.
Varmaan aika feikin näköistä, jos tummaihoinen vaalentaa silmänsä.
Sinisilmäinen kaveri hankki kerran ruskeat väripiilarit, ensinnäkin hänellä oli vaalennetut hiukset tuolloin joten tumma piilareiden väri ei sopinut yhtään hänen hiuksiinsa vaan näytti maaoravalta tapittavine katseineen, ja aina kun hän katsoi sivulle päin niin silmän sininen reuna näkyi sieltä tumman piilarin alta, aika kamalan ja erittäin luonnottoman näköistä! :D
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:03"]
Muakin kiinnostaa, saako siniset ruskeiksi?
[/quote]
On selvää ettei tällaiselle ole lainkaan kysyntää.
En vaihtaisi pois ruskeita silmiäni :) Juuri eniten kehuja olen saanut niistä ulkomaalaisilta miehiltä ulkomailla! Tietenkin ne myös Suomessa huomataan, sen verta harvinaisia ovat. Olen iloinen, että tyttärellänikin on mantelinmuotoiset suklaanruskeat silmät ja ruskeat hiukset, vaikka geeniperimä on ainakin lähisuvusta täysin suomalainen.
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:13"]
[/quote]
[/quote]
Sori, 2% puhtaan vihreäsilmäisiä (tuohon ei lasketa ruskeanvihreitä) ja 8% sinisilmäisiä.
Sinisilmäisyys on näin harvinaista Euroopassakin jo :-o
Kartta:
http://westernparadigm.files.wordpress.com/2008/02/blue_eyes_map2.jpg%3Fw%3D500
On nuo siniset linssitkin aika karmivan ja luonnottoman näköiset esimerkiksi ruskeasilmäisellä aasialaisella.....
http://www.turtle-contacts.com/au/images/triple_color_sky_blue_contact_lenses_06.jpg
Edelleen huippukaunis tummaihoinen ex-missi, näyttelijä ja laulaja Vanessa Williams on ollut monen kaltaisensa afroamerikkalaisen naisen esikuva ulkonäöllisesti ja etenkin vaaleampien silmien värin puolesta jota monet tummaihoiset jäljittelee väripiilareilla, mutta hänen vaaleat silmänsä lienevät 12%:n suomalaisen syntyperän ansiota :)
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288568539665.html
Suomessa joutuu aina selittämään näitä kakkasilmiä toisille, että minkäs maalainen sun isäs oikein on, vaikka vanhemmat ovat suomalaisia. Luulevat että olen joku ulkomaan panotuliainen silmien värin perusteella! Siskolla on siniset silmät, samoin isällä. Äidillä vihreän ruskeat, lappalaiselta isovanhemmalta nämä silmät tietysti tulleet -AP-
En voi ymmärtää teitä ruskeasilmäisiä, jotka haluaisitte vaihtaa! Äidilläni on ruskeat ja minä halusin pienestä pitäen myös ruskeat, enkä näitä "kalanvärisiä". Käytinkin värilinssejä monta vuotta ja vasta viime vuonna vaihdoin värittömiin kertakäyttöisiin.
Kaikki, jotka muhun ruskeasilmäisenä tutustui, luuli mua oikeasti ruskeasilmäiseksi ilmeisesti ihonvärini ja hiusteni perusteella. Joku kysyi joskus, että onko mulla piilarit, kun ei ollut linssejä päässä. :) Eli ruskeat mulle sopisi varmaan parhaiten!
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:22"]
En vaihtaisi pois ruskeita silmiäni :) Juuri eniten kehuja olen saanut niistä ulkomaalaisilta miehiltä ulkomailla!
[/quote]
Sepä mukavaa, varsinkin jos elämän päämäärä on saada vain miehiltä kehuja.......
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 22:46"]
Tätä on odotettu! Aion heti mennä vaihtamaan näiden kakanruskeiden silmieni sävyn heleän sinisiin kun tämä ulkomailla suosiota saanut laserkäsittely tulee tänne Suomeen, tai vaihtoehtoisesti teetän toimenpiteen ulkomailla, maksoi mitä maksoi.
Entä te muut ruskeasilmäiset?
[/quote]
hyvää yötä porvoo! muista iltaseksi ruskeasilmäisen mieshoron kanssa!
Ei tulisi mieleenkään. Miehilläkin pidän enemmän ruskeista silmistä.