Vihdoin ruskeat silmät saa sinisiksi laserilla!
Tätä on odotettu! Aion heti mennä vaihtamaan näiden kakanruskeiden silmieni sävyn heleän sinisiin kun tämä ulkomailla suosiota saanut laserkäsittely tulee tänne Suomeen, tai vaihtoehtoisesti teetän toimenpiteen ulkomailla, maksoi mitä maksoi.
Entä te muut ruskeasilmäiset?
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 12:07"]Hyi, en haluaisi sinisiä silmiä vaikka maksettaisiin. Ruskeat on kauneimmat.
[/quote] Mitäs vikaa sinisissä on? Kaunis väri, toisin kuin kaksi paskaa naamassa jotka meökein jokaisella
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 22:47"]
Nyt siis kakkasilmät yrittää sujuttautua meidän oikeiden ihmisten joukkoon.
[/quote] White trash tuossa kommentoi.
Tosi kivaa huijaamista... Jos vaikka minä naisena ihastuisin miesystäväni kauniisiin sinisiin silmiin (ja itse olisin vaikka sinisilmäinen) ja sitten raskaanollessa ajattelisin onnellisena, että ihanaa saan sinisilmäisen suloisen vauvan. Mikä järkytys kun tulisi ruskeasilmäinen vauva! Isyyttäkin voisi moni epäillä.
Mulla toinen silmä ruskea ja toinen sininen. Jos saisin päättää niin vaihtaisin sinisenkin ruskeaksi, mutta Se ei ole mahdollista. Siniseksi en molempia halua.
Tyydyn siis näihin ja laitan toiseen ruskean piilarin kun en halua herättää huomiota
Mua kiusattiin koulussa kun mulla on tumman ruskeat silmät :( Ihan ku ois kakkaa silmissä! Yritän aikuisena oppia pitämään näistä, en kuitenkaan lähtisi laseroimaan periaatteessa nättiä syvää sävyä.
Kauniit siniset silmät:
http://static.nationalgeographic.nl/pictures/genjUserPhotoPicture/original/78/86/10/big-blue-eyes-108678.jpg
Haluaisin taas siniset silmät ruskeiksi :(
Eipä tarvitse, luonnollisesti ovat vaihtaneet väriä ruskeista vihertäviksi :)
[quote author="Vierailija" time="18.01.2014 klo 23:52"]
Ei kai joku tosissaan luule, ettei täysin suomalaisella voi olla ruskeat silmät? Enpä ole tällaisestakaan ennen kuullut, ollaanko me nuoret sitten tässä asiassa ymmärtäväisempiä.
[/quote]
Vanhemmat ihmiset pelkäävät että nuoremmassa ruskeasilmäisessä on jotain mustalaisverta tms.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 00:06"]
Mä olen kohta 10 vuotta käyttänyt ruskeita piilareita ja niiiiin odotan että saisin nämä tuijottimet pysyvästi vaihdettua sinivihreistä ruskeiksi, mutta tuskin omana elinaikana se onnistuu =(
[/quote]
Miksi vaihtaisit pois katoavan luonnonvaran???
Minun toinen silmä on vihreä ja toinen sininen, saisikohan toisen vihreän vaihdettua siniseksi tai sinisen vihreäksi että olisivat samaa paria? Kaikki aina ihmettelee että mikä sinun katseessasi on kun se on sellainen veikeä ja sitten tulevat lähemmäksi ja ihmettelevät lisää että miksi toinen silmä tummempi kuin toinen, meikillä saa hieman tasoitettua erisävyistä vaikutelmaa mutta ilman meikkiä ero on selvä.
Tulee mieleen Joseph Mengele. En menisi koekaniiniksi.
Kiitos, pitäydyn mieluummin näissä ruskeissa.
Vanha juttu,mutta varteen otettava.Menen nyt nussimaan miestäni,aaaaahhhhhhhh.
[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 13:17"]
Mulla oli pentuna nätit ruskeat silmät, mutta nyt aikuisena nämä on vihreän-ruskean-keltaisen-kukertavat. Hirveät. Voisinpa vaikka laittaakin siniseksi(mieluummin vihreäksi), jos olis vaaratonta ja halpaa.
[/quote]Kuulostaa kauniilta ja erikoiselta väriltä.