Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini söi koko elämänsä vaan vähän

Vierailija
18.10.2020 |

Ei juuri koskaan mitään herkkuja ja ruokaakin tosi vähän. Halusi pysyä hoikkana ja seksikkäänä isääni varten. En ymmärrä tuollaista lainkaan. Ymmärrätkö sinä?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti on samanlainen. Nyt 70v. Kärsii kovasti siitä että omat tyttärensä ovat isokokoisia.

Mun äiti on samanlainen. Itse närppii jotain pientä ja muille kattaa pöydät täyteen ja ottaa henkilökohtaisena loukkauksena, jos kaikkea ei maisteta. Tuputti meille tyttärille ruokaa ja sitten vinoili, jos tuli kiloja. Isän kuoltua äiti piti tärkeimpänä asiana että maistui 50 vuoden takaiseen mustaan kihlaleninkiinsä.

Vierailija
42/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vanhaan ei ollut niin paljoa herkkuja kuin nykyään. Oli helpompaa pysyä hoikkana, kun ei ollut niin paljoa houkutuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset syövät elääkseen ja toiset syövät elääkseen.

Vierailija
44/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana pysyminen on mitä suurin kehopositiivisuusteko. Hoikkana kannattaa pysyä ihan itsensä takia, ei miehen tai kenenkään muun. Hoikkuus on tervettä, hoikkuus on esteettistä.

Etenkin nykyaikana kun enemmistö on päästänyt itsensä plösöytymään on hoikkana olo ikäänkuin keskisormen näyttö muille

Vierailija
45/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset syövät elääkseen ja toiset elävät syödäkseen. 

Vierailija
46/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ymmärrän sen vähäisen syömisen. Syön itsekin vähän ja olen hoikka, koska näin toimimalla mulla on yksinkertaisesti parempi ja energisempi olo. Mutta äitisi motiivia vähäiseen syömiseen en kylläkään ymmärrä....

Vierailija
47/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ymmärrän sen vähäisen syömisen. Syön itsekin vähän ja olen hoikka, koska näin toimimalla mulla on yksinkertaisesti parempi ja energisempi olo. Mutta äitisi motiivia vähäiseen syömiseen en kylläkään ymmärrä....

Motiiveja voi olla muitakin kuin aloittajan kertomat. Aloittaja käyttää äitinsä oletettu syytä hoikkana pysymiseen tekosyynä omalle läskiydelleen. Ettei ainakaan olisi samanlainen kuin äitinsä ja samoista syistä.

Vierailija
48/48 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voihan sitä olla hoikka miestänsä varten.

Minä pysyttelen hoikkana itseäni varten, en koskaan syö itseäni ähkyksi vaan nousen pöydästä vähän nälkäisenä. Luulen, että minun on helpompi olla kuin ylipainoisten työkavereitteni, jotka meinaavat läkähtyä portaisiin.

Minä olen hoikka (aina ollut) ja aina syön mahani täyteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän