En halua seksiä, ellen ole ihastunut
Ollaan mieheni kanssa oltu yhdessä yli kymmenen vuotta. Olen ollut vuosia haluton, mutta a-seksuaali en ole koska haluaisin kuitenkin muita miehiä. Omassa miehessä ei sinänsä ole vikaa, hän ei vaan sytytä minua enää. Parisuhteen piristysvinkit tuntuvat lähinnä huvittavilta, niistä ei ole kunnollista hyötyä. En halua erota muuten hyvästä miehestä, lasteni isästä. En vaan tiedä mitä tilanteelle voisi tehdä, sytynkö hänestä enää koskaan vai tähänkö on nyt tyytyminen. Arvata saattaa, että miehelleni tämä on kova paikka jatkuvien pakkien vuoksi. Antakaa oikeasti toimivia vinkkejä ja ehkäpä myös vertaistukea. N32
Kommentit (5)
Parisuhteeseen sitten kuitenkin halusit...
Kerro vähän lisää itsestäsi ja tilanteestasi. Miten tähän on ajauduttu? Vai mistä se haluttomuus voisi "kiikastaa"? Eikö seksi ole ylipäätänsä hyvää vai onko kyse vain kemioista?
Miten itse haluaisit ratkaista tilanteen? Avata suhteen? Kerroit hauistasi muita miehiä kohtaan, onko joku jo kiikarissa? Jos hän on muuten hyvä kumppani sinulle ja lapsiesi isä, niin ero ei pelkästään seksin takia tunnu oikealta ratkaisulta? Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä? Elättekö ruuhkavuosia ja olette kadottaneet yhteyden toisiinne?
Tuossa muutama tilannettasi avaava kysymys, toivottavasti pystyt vastaamaan niihin, jolloin ne vähän avaisivat tilannettasi paremmin meille. Voimia sinulle joka tapauksessa.
Olet demiseksuaali ja et enää rakasta miestäsi.
Oletko saanut hyvää seksiä? Sehän on se avain usein. En minä haluaisi huonoa seksiä...mutta kun saa hyvää, herättää se sitten muitakin tunteta. Ja kokemusta on! Sen halun SAA takaisin...
Treffit joka viikko. Naurakaa yhdessä. Kehu miestäsi. Koskettele häntä enemmän joka päivä, pitkkn päivää. Osta seksikkäitä asuja ja viettele häntä. Vilauttele paljasta pintaa. Käyhös tarttuu ja hän alkaa huomata sinut ja saatte parannettua suhdetta.