Hirvittää uuden työntekijän tatuointi, jota en pääse pakoon minnekään
Älytöntä, että hän ei tajua pitää peittävää paitaa. Olen miettinyt työsuojeluasiamiehelle valittamista. Tuo työntekijä on saatava kuriin! En pääse hänen tatuointiaan minnekään pakoon.
Kommentit (25)
Hänkin joutuu katsomaan sinua. Lose lose.
Ja muut joutuu kärsimään sun rumasta naamasta ja ihrasesta kehosta 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Ja muut joutuu kärsimään sun rumasta naamasta ja ihrasesta kehosta 🤢🤮
Ite oot!
Ymmärrän hyvin, että vituttaa.
Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Meillä oli kans töissä tatuoituja vartijoita, eipä paljoo turvallisuudentunnetta herättäny.
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on länsimaissa yhdistetty aina yhteiskunnan ulkopuolella, marginaalissa olemiseen. Tatuointeja ovat ottaneet merimiehet, linnakundit, prostituoidut, juopot, narkit ja moottoripyöräjengiläiset.
Tatuoitu ihminen viestittää ulospäin, kuin Nacci Tranberg, että en ole kuten te, en välitä paskaakaan, nostan keskisormea.
Siksi.
Menneisyydessä oli noin, nykyään ei enää. Ei kannata roikkua siellä menneessä.
Jos sen on raajassa, raajan amputointihan on silloin optio.
Vaikka en pidä tatuoinneista ymmärrän silti, että jos se on jollekin tärkeä juttu se pitää myös näkyä. Idea on juuri siinä, joten voitko miettiä muita asioita? Kaikilla ihmisillä on omat kotkotuksensa ja niihin ei kannata uhrata omaa aikaansa.
Mua hirvittää uuden kollegan naama. Voisiko HR määrätä häntä pitämään esimerkiksi pussia päässä, niin ei häiriinny työt
Näkyykö tatska myös kun olet kotona?
Pääset AP kyllä sitä pakoon jos haluat. Aina voi irtisanoutua!
Ota vastatatuointi.
Jos esim. nassella on tatuoitu nahkaan saksankielisenä versiona että 'Kunniani on uskollisuus' (kuten olen nähnyt eräällä helsinkiläisellä nahkapäällä olevan ranteessaan), tatuoi nahkaasi vaikka että 'Minun ei ole'. Jos jollain lukee tississä 'Love', tatuoi omaan orvasketeesi 'Hate'. Jne. jne.
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Tatuoinnit ovat valtavirtaa.
Otin ensimmäiset tatuoinnit 90-luvulla, ja heti eräs sukulainen tuli länkyttämään juuri tuota vanhentunutta paskaa. Ei voinut ymmärtää miksi akateeminen keski-ikäinen perheenäiti otti tatuointeja. Mutta se oli hänen ongelmansa, ei minun.
Eilen olin hammaslääkärissä. Hammashoitajalla oli käsivarressaan tatuointi. Minulla niitä on useita. Koeta kestää.
Pitäisikö irtisanoutua kun esimiehellä on kaulassa tatuointi? On vielä iäkkäämpi nainen! Näkyy kaikille työntekijöille ja asiakkaille!
Varmaankin trollaat, mutta tuossa on silti pieni totuuden siemen. Joudun katselemaan muualle sellaisen asiakkaan kohdalla, joka on tatuoinut kaulansa. Jostain syystä se ottaa luontoon, vaikka jokaisella on tietenkin oikeus tehdä keholleen, mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Tatuoinnit ovat valtavirtaa.
Otin ensimmäiset tatuoinnit 90-luvulla, ja heti eräs sukulainen tuli länkyttämään juuri tuota vanhentunutta paskaa. Ei voinut ymmärtää miksi akateeminen keski-ikäinen perheenäiti otti tatuointeja. Mutta se oli hänen ongelmansa, ei minun.
Eilen olin hammaslääkärissä. Hammashoitajalla oli käsivarressaan tatuointi. Minulla niitä on useita. Koeta kestää.
Hyvin kestän. Teen työssäni päätöksiä uusien työntekijöiden rekrytoinnista. Jos on näkyviä tatuointeja, ei tasan pääse meille hommiin. Se ei toki koske pelkästään minua ja työnantajaani, vaan kaikkia tämän alan toimijoita.
Valtavirtaa, voi olla sitä jossain muualla, olkoon vaan. En onneksi työelämääni vietä siellä jossain muualla.
On sulla ongelma. Jaa, mutta sehän korjaantuu kun otat nyt ne aamulääkkeesi, jotka unohdit. No juuri nyt et tietenkään töissä ole, kun täällä vauvaviihteellä oot, mutta ota silti lääkkeesi.
Jos ei katso sinne. Välttelee kuvaa?