Ajatusleikki - kuinka lähellä olet miljönääriksi tulemista?
Kuinka lähellä ensimmäinen miljoonasi on? Mitä pitäisi elämässäsi tapahtua että nettovarallisuutesi olisi miljoona euroa?
Kommentit (20)
Askel mun ja miljoonan välillä on ihmiskaupan aloittamattomuus
Jos saisin käydä kymmenen vuotta töissä niin miljoona olisi koossa.
Jos nyt valehtelematta vastaan niin vanhempieni elämä ja kuolema ovat minun miljoonan välissä.
N. 2 tuntia 10 minuuttia, jos lottorivi osuu kohdalleen. On siis pienestä kiinni.
Sijoitussuunnitelmani mukaan olen miljonääri vuonna 2043. Se toteutuu, jos säästän 500 E/kk siihen asti ja saan 6% tuoton. Merkittävä alkuosa miljoonasta toki jo nyt koossa.
Olen kolmen neljänneksen päässä miljoonasta. En tietoisesti ole pyrkinyt kasvattamaan omaisuuttani, joten en tiedä, mitä pitäisi tapahtua.
Just eilen laskin että nykyisillä tuloillani ehdin nipin napin tienaamaan miljoona euroa nettona ennen eläköitymistä.
Olen jo. Jos omaisuuteni muutettaisiin rahaksi, niin arvo olisi lähellä kahta milliä.
Osakkeiden pitäisi pompata ainakin 1000%
Rahaa on jo 2 miljoonaa. En asu Suomessa.
Voisin myydä taloni ja ostaa halvemman kerrostaloasunnon. Silloin minulla olisi mummon markoissa miljoona tilillä. Mieluummin kuitenkin asun nykyisessä kodissani ja elän köyhemmin. Rahaa pystyy kuluttamaan niin helposti, että äkkiä olisi markkamiljoona kulutettu.
Neljännes kasassa, onhan se markoissa yli milli...sitä joskus teininä laskin että tapahtuuko ikinä.
Lotto- ja eurojackpotrivit ovat kestona vetämässä. Palkkatuloista en ikinä tule miljoonaa saamaan kasaan, ehkä puolikas on ennen eläkeikää jos pörssikurssit on suotuisat ja onnistun myymään asunnot jossain kuplan huipussa (tuskin).
Isäni kuolemaa tässä pitää odotella, ennen kuin miljuuna on tilillä.
Perintöä odotellessa. Ei nyt milliä tule, mutta ainakin puoli miljoonaa euroa on odotettavissa. Itse olen pelaillut nappikauppaa omaisuutta kerrytellessä, ja nälkääkin on nähty tälleen pahimpana aikana n. tonnin palkkaa tienanneena, että on kyllä ihan korkea aika lopettaa kituutus.
Vastaan tähän koska positiivinen aloitus
Pysyn terveenä, mieliala koholla ja jaksan inspiroitua tästä yrittäjyydestä joka on kiinnostavalla alalla
Liiketoimintani lähtee hyvään nousuun, kiitos kehitysprojektin
Vältän taloudellisia takapakkeja
Ajat säilyvät liiketoiminnoilleni suotuisana
Saan kannustusta sitä tarvitsessani
Jonkun verran onnea
Yksi tekstiviesti miehelle. Hän on vuosia kuulemma rakastanut muo. Saisin helpon elämän jos haluisin. Saisin ihan minkälaisen auton tahansa. Saisin matkustella, ostella mitä vaan..
mutta ei. Mä en tunne mitään kemiaa tähän mieheen. En yhtään! Näen hänet vain ystävänä. Hyi, en voisi edes kuvitella parisuhdetta hänen kanssa.
Öö, voittaisin lotossa?