Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laintuntijoita paikalla?

Vierailija
17.10.2020 |

Mikäli pikavippifirma, jonka palveluita on aikaisemmin käytetty lähettää tekstiviestin tai sähköpostin, että hakemuksenne on hyväksytty sekä siirtää varoja tilille, vaikka uutta hakemusta ei ole tehty, voidaanko tällöin neuvotella kuluttajalle saman arvoinen palkkio kuin kyseinen firma laskuttaa asioiden selvittelystä?

Toisin sanoen jos luottoa tarjoava yritys lähettää varoja, vaikkei hakemusta ole tehty, onko kuluttaja oikeutettu laskuttamaan esim. 120 euroa per tunti itselleen joutuessaan näkemään vaivaa luottoyrityksen virheen vuoksi?

Moni suomalainen hätääntyy tällaisissa tapauksissa ja haluaa vain siirtää varat takaisin luoton virheellisesti siirtäneelle yritykselle, mutta onko mahdollista vaatia korvausta oman ajan käytöstä?

Kiitos

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme