Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaraivoa kaupoissa...

Oikeus_asioida_turvallisesti
17.10.2020 |

Tällä viikolla olen joutunut kolmesti koronaraivon kohteeksi asioidessani alueemme ruokakaupoissa. Asun Tikkurilassa. Torstaina Tikkurilan Prismassa nainen tunki lähelle, kun olin jo jonossa. " Oletko jonossa" hän kysyi, koska minulla oli se turvaväli edelliseen asiakkaaseen. Vastasit olevani jonossa. Hän siinä mulkoilemaan, joten mainitsin, että onhan siellä itsepalvelukassat jos on kiire, niin eikun hän huutamaan että ostaa tupakkaa ja tietää kyllä mitä on tekemässä. Ikävää. Seuraava oli vanha rouva pankkiautomaatilla. Tunki aivan kiinni minuun kun olin nostamassa rahaa. Sanoin aivan nätisti, että voisi pitää välimatkaa, niin johan tuli haista veetä, vanhalta ihmiseltä. Ällöä. Pahin oli Koivuhaan S-market, jossa mieshenkilö alkoi huudella kassajonosta " voithan ostaa myös verkosta". Olin siinä kassalla ennen häntä ja minulla oli isot ostokset joten aikaa meni ja halusin pakata ne rauhassa eli vähän hidastelin maksamisen kanssa. Järkkyä. Mikä teitä ihmisiä vaivaa, kaupoissa on ollut keväästä asti selvät koronakäyttäytymisohjeet joita tulee siellä noudattaa. Haloo!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta Yliveto tulee jatkossa olemaan myös ap:n valinta. Siellä käy enimmäkseen fiksua asiakasta ja melkein kaikilla on ollut maskit, koska kauppa niitä suosittelee : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi